Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

    И аз мисля да участвам,ако може оттук да си дам заявката,че нещо не успявам по другия начин:
    Антон Донев/Иван Еленков -Сузуки Витара F16
    Мисля да тръгнем в събота сутрин,който желае може да се организираме да пътуваме заедно!
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • #92
      От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

      АКТУАЛЕН РЕГЛАМЕНТ с всички промени обявени по горе!


      Регламент
      за провеждане на организирано офроуд мероприятие
      Любителски Траял „ Арена Офроуд”

      1. Обща информация.


      Траял „ Арена Офроуд” ще се проведе на 4 и 5 Септември, като част от Третия национален офроуд събор. Състезанието ще се проведе в 3 класа:
      - Джипове до 3,5т. обща маса и с редовна регистрация.
      - АТВ и Бъги
      - Мотори
      Броят на участниците се лимитира както следва: Джипове – 40 участника. АТВ, Бъги, Мотори – 40 участника. За валиден старт в даден клас на необходими минимум 5 (пет) участника. За всеки от класовете ще има отделнo класиране. Двата дни участниците карат по затворено трасе с дължина около 1500 метра с преобладаващи естествени и няколко изкуствени препятствия. Първия състезателен ден стартират всички записали се участници, по двойки, като реда се определя чрез жребий. След приключването му се изготвя класиране за всеки един клас. Първите 15 от Джиповете, 10 от АТВ и Бъги, 10 от Моторите ще стартират втория състезателен ден, и ще имат правото да се борят за призовите позиции и наградният фонд на състезанието. Вторият ден състезателите стартират самостоятелно по реда на класирането от първия ден. Изключение правят само моторите, които и двата дни ще карат по двойки. За старта на втория ден, ако дадена машина е невъзможно да стартира или не се яви на старта, то нейното място се заема от следващия в класирането от първия състезателен ден.

      2. Програма:

      04.09.2010г.
      - Записване за участие: до13,00 часа
      - Технически преглед: 12,00 – 14,00
      - Запознаване с трасето: 14,00 – 14,20
      - Теглене на жребий за стартиране и подреждане на участниците за старт: 14,20 – 15,00
      - Старт (стартира се в ред – Джипове, АТВ, Мотори): 15,00

      05.09.2010г.
      - Технически преглед: 09,30 – 10,30
      - Запознаване с трасето и подреждане на участниците за старт: 10,30 – 11,00
      - Старт (стартира се в ред – Джипове, АТВ, Мотори): 11,00

      - Награждаване на победителите в Любителски траял ARENA OFFROAD: 16,30 часа


      3. Участие.

      Право на участие имат всички дееспособни пълнолетни лица, с изключение на видимо употребилите алкохол или други упойващи вещества. Стартовата такса е в размер на 30,00 лева за един участник/екипаж и е част от наградният фонд. Ако даден участник иска да кара в 2 класа (например джип и мотор) заплаща стартова такса в размер на 45,00 лева.Участието на лица на възраст между 16 и 18год. е възможно след писменото съгласие (декларация) на двамата родители (настойници), и то единствено като навигатори в клас „Джипове”. Преди старта състезателите са длъжни да поставят стартовите номера на определените от организаторите места, както и рекламните стикери на спонсорите. Всички стартови номера от други състезания трябва да бъдат отстранени или закрити.
      Участниците се допускат до старт след заплатена стартова такса, попълнена декларация и преглед от страна на техническата комисия на организаторите. Техническият преглед е в услуга на сигурността на състезателите, на всички останали участници в състезанието и не на последно място е основа за феърплей.
      3.1. Джипове. Състезанието е между високопроходими автомобили с две оси, до 3,5т. обща маса и с редовна регистрация. Екипажите се състоят от пилот и навигатор. Един екипаж може да кара само с един автомобил. Всички екипажи задължително трябва да носят каски по време на участието си, а автомобилите да са оборудвани с предпазни колани ( които да се използат задължително ) и пожарогасител. Пилота и навигатора могат да си сменят местата си в отделните състезателни дни. Забранено е в кабината на автомобила да се транспортират резервни туби с гориво, както и незакрепени предмети които могат да наранят пилота и навигатора
      3.2. АТВ и Бъги. Състезанието е между четириколесни тип АТВ и Бъги. Един участник може да стартира само един път. Една машина може да стартира втори път, но с друг участник. В този случай организаторите не поемат ангажимент при изтегляне на неблагоприятен стартов жребий. Всеки състезател задължително трябва да кара с каска. Екипи и протектори са препоръчителни.
      3.3 Мотори. Състезанието е между двуколесни мотори, без ограничение на вид и кубатура. Един участник може да стартира само един път. Една машина може да стартира втори път, но с друг участник. В този случай организаторите не поемат ангажимент при изтегляне на неблагоприятен стартов жребий. Всеки състезател задължително трябва да кара с каска. Екипи и протектори са препоръчителни.

      По време на цялото състезание участниците са зъдължени да спазват указанията на организаторите и съдиите по трасето. В случай, че екипаж се откаже от състезанието е задължен да информира оргаризаторите.
      Организаторите запазват правото си да прявят промени в настоящия правилник или трасетата, но състезателите трябва да бъдат своевременно уведомени за това. Промени не могат да се правят два часа преди старт.

      4. Начин на оценяване, класиране:

      Класирането ще се прави на база време измерване. След финширане, времето за което е преминато трасето ще се завишава със съответните наказания (напр. бутнато колче, скъсана лента ... ) С полученото коригирано време състезателят/екипажът участва в класирането за съответния ден. Класирането е по възходящ ред на коригираните времена. Състезателите, спечелили правото да карат и втория ден, участват в генералното класиране. В него се сумират времената от двата състезателни дни. В случай на еднакви времена, по добрият се определя с допълнителен старт.
      Контестации се подават в писмен вид до един час след обявяване на класирането.
      Състезателите могат свободно да ползват лебедки, крикове, пътеки и т.н., но те трябва да са част от оборудването на МПС’то, като трябва да стартират и финшират с него. Не се допуска внасянето на помощни средства отвън. Навигатора при джиповете има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота, но трябва да стартира и финшира в автомобила (с каска и колан)
      Наказания:
      Наказанията се изразяват в наказателни минути, който се прибавят към времето на етапа.
      - Скъсана лента: 1 минута..
      - Бутнато колче (трябва изцяло да лежи на земята): 1 минута.
      - Неправилно преминато препятствие : 1 минута.
      - Заобикаляне на препятствие или участък от трасето, който не може да се премине от състезателната машина и само след разрешение от съдия: 5 минути.
      - Връзване на стоманено въже за дърво: 1 минута. Ползва се колан.
      - Балансиране на автомобила, като навигатора е стъпил (качил) от външната страна: 1 минута. Балансирането (осигуряването) на автомобила при наклони става само с предпазан колан с дължина над 3м.
      - Ползване на асистенция от страна на асистираща машина: 1 минута.

      Максималното време за преминаване на всяко от трасетата е 15 минути. След изтичането му, състезателната машина трябва да напусне трасето ( незабавно ).

      5. Ползване на асистенция.

      По време на състезанието, екипажите могат да ползват асистиращи машини, който ще бъдат осигурени от организаторите. За целта член на екипажа трябва ясно и категорично да заяви желание за ползване на асистенция. Не се допуска ползване на асистенция от друга машина извън определените от организатора. Ако не може да се осигури асистираща машина своевременно, съдията спира времето, до осигуряване на такава на необходимото място.
      В случай на повреда, организторите евакуират машината извън трасето.

      6. Дисквалификация при:

      - Излизане на състезателната машина извън трасето с всички колела едновременно
      - Промяна на препятствията чрез използване на земекопни инструменти и рязане на дървета.
      оказване на помощ от публиката
      - Движение на състезатели без каски.
      - Движение на състезателен автомобил по трасето, като екипажа вътре е с незакопчани предпазни колани.
      - Неявяване на състезателна машина за старт до 3 минути след като повикана от съдията.
      - Помощ от публиката. Такава се допуска само при инцидент и след разрешение от съдия.
      - Оставено оборудване на трасето или внасяне оборудване на отвън.
      - Опасно шофиране в района на Третия национален офроуд събор.

      7. Съдии

      Съдиите ще бъдат разположени на старта, финала и по трасето. Съдиите следят за изпълнението на настоящият регламент, съдействат на организацията при анализа на резултатите и изготвяне на класирането, а също и при въпроси касаещи регламента и при технически проблеми. Съдия има право да спре временно състезанието при наличие на опасност за учстници или зрители.

      8. Зрители и Медии.

      По време на състезанието зрителите и представители на медиите нямат право да навлизат в трасето и по никакъв начин не трябва да възпрепятстват състезанието. Длъжни за да спазват инструкциите на организаторите и съдиите. В интерес на мероприятието е медиите и участниците да си сътрудничат.

      9. Контакт с организаторите.
      Телефони:
      0898488775 Атанас Делев
      0887551059 Венцеслав Стайков
      0897884885 Петър Лесов
      BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

      Коментар


      • #93
        От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

        Няма ли вече класиране?
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • #94
          От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

          И награждаване имаше, нека хората само се осъзнаят от зора и да слязат в Пловдив до компютрите, ще пуснат и класиране. Страхотно беше състезанието, браво на организаторите.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #95
            От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

            Траялът беше УНИКАЛЕН! Много интелигентна концепция и трасе, голямо шоу, много труд. Евала на пловдивската група! Занм, че имам още една торба приятели от любимия ми град.

            Нямам време да поствам снимки, затова разгледайте галерията в Маратонрали България ЕТО ТУК

            Коментар


            • #96
              От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

              Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
              Траялът беше УНИКАЛЕН! Много интелигентна концепция и трасе, голямо шоу, много труд. Евала на пловдивската група! Занм, че имам още една торба приятели от любимия ми град.

              Нямам време да поствам снимки, затова разгледайте галерията в Маратонрали България ЕТО ТУК
              И да се таковам в таковатата, щях да взема класирането за да го публикувам, ама... глава, глава...

              Ето и една яка все пак:



              Цялата ситуация в линка по-горе...

              Коментар


              • #97
                От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                Искам да благодаря на всички, които ни уважиха като домакини и посетиха Събора и нашето състезание като част от него !
                Постарахме се да направим едно интересно и атрактивно трасе както за зрители, така и за участници. Според мен надпреварата не беше съвсем лека. Изпитанието бе насочено към уменията и психиката на пилотите. При джиповете битката беше оспорвана до самия карй. Според мен се получи, но оценката ще дадете Вие: участниците и зрителите.
                Съжалявам за тези които не се класираха за втория ден, за тези които се наложи да бъдат дисквалифицирани (сред тях имаше добри пилоти), но правилата са такива и трябва да се спазват. Мисля, че бяхме обективни в съдийството.
                В Неделя, след награждаването на победителите, отворихме отново трасето (със съдии, пожарна, полиция ...) за всички желаещи да се пробват и да се надяваме, догодина да се състезават

                Пускам генералното класиране. Разбивките по дни, утре
                Прикачени файлове
                BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                Коментар


                • #98
                  От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                  Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                  Според мен се получи, но оценката ще дадете Вие: участниците и зрителите.
                  Аз, лично искам да благодаря за готиното шоу.
                  Зная как се организира подобно събитие. И никак не е лесно.
                  Благодаря за хубавите емоции.
                  Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
                  -----------------------------------------------
                  Питието определя съзнанието....
                  -----------------------------------------------
                  0887770735

                  Коментар


                  • #99
                    От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                    Трасето беше перфектно, на мен ми допадна като концепция макар че не се класирах за втория ден, но това си е отделна тема! Радвам се че пловдивската група е успяла да се справи с мащабната организация от подготовката на трасето до самия край на състезанието ... че и след това! Надявам се признанието на нас-хората които присъствахме на събитието им донесе необходимото удовлетворение за положения труд!
                    БРАВО на целия екип!!!
                    Suzuki Vitara 1.6, 8v, 1998г.
                    0899 00 2221 Николай Динков
                    skype: kokonp

                    Коментар


                    • От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                      Адмирации за пловдивската група, чудесна организация и много добре подбрано трасе. Това е второ състезание организирано от тях, но което участвам и мога да каза само впечатлен съм и пак ще участвам!!!

                      Коментар


                      • От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                        БРАВО и от мен за ВСИЧКИ ,които са взели участие в подготовката на това трудоемко трасе . За мен беше удоволствие да карам и да се забавлявам на този голям оффроуд празник. Поздрави на всички и продължавайте и за напред в същия дух и стил .
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                          Малко коментари относно състезанието:

                          Получен е един протест от участник с N 12 /Джип Чероки/ относно бутнато колче. Съдията е член на форума и може да напише точно къде се е случило. Информацията е потвърдена от двама души. Може и повече хора да са видяли това, тъй като всичко се съобщаваше по станциите, за да могат всички да слушат и в конкретната зона да контролират съдиите.

                          Една бяла Витара получи асистенция в гората. От времето за преминаване е извадено времето за пристигането на асистиращата кола до мястото. Времето за извършване на асистенция не се изважда (така беше и при падането от гредите)
                          За дисквалифицираните, знаем че е почти невъзможно да се сложи колан ако джипа се движи, Вие също, за това повечето участници след гредите не тръгваха без да са закопчали коланите.

                          Съжалявам за момчетата от Самоков (и те с бяла Витара) До колкото разбрах това им е първо състезание, бяха най бързи първия ден, но .. секунда невнимание

                          Адмирации към Ивайло Стоянов (АТВ). Представи се неубедително, но караше за публиката (за това взе и награда) А след състезанието, пак за публиката, направо прелиташе "люлката"

                          Моторите в битката за първото място направиха истинско зрелище ... без коментар

                          за Манол Атанасов, Александър Ненов и Евгени Турбото .... те бяха във всички класове и пообраха наградите, пак без коментар
                          Благодаря на съдиите, мисля че си свършихте работата. Благодаря, на Всички които помогнаха това да случи!

                          И не на последно място, честито на победителите!
                          BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                          Коментар


                          • От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                            Честито на победителите и браво на организаторите!За мен това беше първото участие,но съм много доволен от перфектно подготвеното трасе и съдийство и спортсменския дух,който цареше между състезателите.
                            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

                            Коментар


                            • От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                              Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                              И да се таковам в таковатата, щях да взема класирането за да го публикувам, ама... глава, глава...

                              Ето и една яка все пак:



                              Цялата ситуация в линка по-горе...
                              Благодаря ви за хубавата снимка...
                              Въпреки лекия инцидент сме много доволни от изкарания уикенд. Продължавайте в този дух и за напред.

                              Коментар


                              • От: ЛЮБИТЕЛСКИ ТРАЯЛ - ВЪПРОСИ И КОМЕНТАРИ

                                Найстина едно уникално организирано мероприятие на което всички си изкарахме повече от добре,поздравления към всички който бяха съпричастни с организирането и провеждането това събитие

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X