Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Не мога да повярвам колко съм ТЪП 3 страници се изписаха за нещо което по принцип си го има по джиповете.Говоря за инерционни хъбове.ИНЕРЦИОННИ Ми те така работят.И с много малко преправяне се постига точно това което vOid искаше в началото...
    А сега си представете как работят инерционните хъбове и...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от ninja_1
      Не мога да повярвам колко съм ТЪП 3 страници се изписаха за нещо което по принцип си го има по джиповете.Говоря за инерционни хъбове.ИНЕРЦИОННИ Ми те така работят.И с много малко преправяне се постига точно това което vOid искаше в началото...
      А сега си представете как работят инерционните хъбове и...
      Да те пускам ли в блясъци?
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #48
        РЕ:

        Ми да, кой горе се сети? С просто трещотка няма да има моторна спирачка. За джипа това е смърт.
        Май темата се изчерпи тук, верно е абсурд в калта или в снега или където и да е не можеш да контролираш колата със отпускане на педала за газта . До тук с евтината и лесна схема 10х на всички за размислите, мисля че се получи интересна тема !
        Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

        Коментар


        • #49
          Не ги знам колко ще живеят в прахоляка. И кво ще правят с ударите. Това инерционните.

          Коментар


          • #50
            До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

            Тази тема незнам откъде ми попадна ама ми се видя интересна.И аз съм имал разни идеи такива.Например с хидромотори.4 хидромотора, двигатела върти 4 отделни помпи.За всеки отделна.С по един кран на маркучите между помпата и мотора, ама не обръщащи (реверсивни( а затварящи.въртиш ляв-хоп някаква лостова системка позатваря крановете на вътрешните колела, скороста им пада и влизаш нормално в завоя.и обратно.че и няма да има разни карантии да висят отдоле

            Коментар


            • #51
              До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

              Тая тема можеш да я видиш в темата за ходовете на окачване на джиповете. Не е нужно да измисляш никакви кранчета, има си готови блокове, що машини (и военни също) работят по тоя начин
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #52
                До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                На път сте да измислете центробежния съединител и след още две страници и колелото
                Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

                Коментар


                • #53
                  До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                  Първоначално публикуван от Myyy Преглед на мнение
                  На път сте да измислете центробежния съединител и след още две страници и колелото
                  за топлата вода има време още

                  Коментар


                  • #54
                    До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                    Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                    10х



                    Не мога да го обясня хубаво ама ще можеш . Гумите ще могат да се въртят свободно с различни обороти напред но назад не, по този начин когато въртящия момент идва от към оста гумите зацепват твърдо напред, в завоя едната гума се опитва да направи повече обороти и си ги прави защото както казах по горе контрата държи само в едната посока .
                    Някой изобщо схвана ли нещо или приказвам глупости ?

                    Аз съм го мислил това отдавна,във връзка със скоростна кутия с постоянно зацепени колела и куплирани в тях активни двупосочни фрайлауф .Тоест твоето с тресчотка,нека сменим термина с пасивни фрайлауф.
                    Избързващото колело в завоя има свобода "да се спаси" дозъвъртяно от грунта,и ъгловото отместване на оста на автомобила.Проблемите на заден могат да се решат с активен командван от електромагнитче сепаратор на ролките на двата фрайлауфа.
                    Тоест теорията ти е възможна.Който твърди обратното ,вероятно малко е мислил.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                      Никой не казва,че не е възможна.Въпросът е колко ще издържи и какви ще са минусите.И понеже са повече от плюсовете,затова и не се прави...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #56
                        До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                        ок да задам и аз едно въпросче имам картинг (бъги) по чертежите на дирт девил точно за две седмици сасипах едни гуми (110лв гума и джанта (1бр)) и търся възможно най-лек диф или нещо подобно. Задвижван е от верига забраих да напиша . Помощ ;(

                        Това от варбурга дали ще стане?

                        Коментар


                        • #57
                          До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                          Казва се фрайлауф и горе долу е единственото нещото което се износва най - бързо и в Трабанта и Вартбурга.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                            а некви други магии ?

                            Коментар


                            • #59
                              До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                              Я каква темичка! И аз да изръся един бисер! ; Никакви дифове, никакви тресчотки-директно задвижване на четрите гуме но преди всяка гума по един съединител обаче постоянно изключен. Нали си имате компютърчета да си ги управляват както си искат!
                              Последно редактирано от vanka.ta; 07-12-08, 22:04.
                              Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                              Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                              Коментар


                              • #60
                                До: Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Ми да, кой горе се сети? С просто трещотка няма да има моторна спирачка. За джипа това е смърт.
                                Всъщност заден ход няма да има, майната и на моторната спирачка.

                                Иначе хубаво измъкване на тема от коша.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X