Здравейте, мисля си защо ли са ни диференциали ? Дали не може директно цял мост, ( без полоуски ) който да се задвижва посредством много по елементарна система със 2 зъбни колела едното на оста другото накрая на кардана с 45% ъгли и толкова ... и за да не се палят гумите в завоите с контри на края на оста които да позволяват гумите да се въртят свободно напред с разлики в оборотите но не и назад и обратно когато караме на заден .... не съм го мислил много и сигурно е тъпо но ми е интересно какви са недостатъците и има ли нещо подобно ???
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Задвижване на моста без диф, с тресчотки .
Свий
X
-
Тагове: Няма
-
Коментар
-
Ти си гении.
Едиственния недостатък е че няма да можеш да завиваш
Някой изобщо схвана ли нещо или приказвам глупости ?Най-добрия реглаж на преден и заден мост
Коментар
-
Ъ-ъ, не са глупости. Виж ако искаш се кОвни малко по теорията. Търси на "обгонна муфа". В теорията на механизмите и машините. Има много и всякакви. Нещо такова има по разни великански параходи като ракетните Мазове с раздаване на потоците на мощността по бордовете. В Трабанта също.
Коментар
-
РЕ:
Ей сега се сетих как се казваше - Тресчотка ! Върти в едната посока а в другата не върти ? Няма ли да стане така ? Не можах да намеря инфо за подобна система в нета а ми се струва интересна първо защото е много по лесна и евтина за изработване, ще работи все едно има постоянно включен 100% блокаж но въпреки това няма да пречи на управлението и няма да натоварва полуоски, карета и др. а и няма да има голям диф който да намаля клиренса .Най-добрия реглаж на преден и заден мост
Коментар
-
Re: РЕ:
Първоначално публикуван от v0idЕй сега се сетих как се казваше - Тресчотка ! Върти в едната посока а в другата не върти ? Няма ли да стане така ? Не можах да намеря инфо за подобна система в нета а ми се струва интересна първо защото е много по лесна и евтина за изработване, ще работи все едно има постоянно включен 100% блокаж но въпреки това няма да пречи на управлението и няма да натоварва полуоски, карета и др. а и няма да има голям диф който да намаля клиренса .
Начертай го моля те
Коментар
-
-
РЕ:
Я сподели нещо че съм много зле с руския ? И дали не може да постнеш някоя схема ... виждам че си разбрал какво имам предвид .Най-добрия реглаж на преден и заден мост
Коментар
-
Ей, ке те тепем!
Сеа кво, сички искат да им разкажа цялото МЕИ на половин страница и на готово, а? А сами да прочетете нещо? А колко е заплатата на университетски преподавател? А по всички специалности които ви интересуват? Кат гледам, само от писане тука трябва да връзвам нещо към десет хилядарки на месец)
МЕИто щели да го отворят на 8-ми. Обади се, ще те заведа в библиотеката. Там има на български.
И ше почна да искам хонорари. За секи умен въпрос - по една сканирана книга. Ей тука стоят три камари, сума умни отговори ще се съберат)
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар