Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

    Здравейте, мисля си защо ли са ни диференциали ? Дали не може директно цял мост, ( без полоуски ) който да се задвижва посредством много по елементарна система със 2 зъбни колела едното на оста другото накрая на кардана с 45% ъгли и толкова ... и за да не се палят гумите в завоите с контри на края на оста които да позволяват гумите да се въртят свободно напред с разлики в оборотите но не и назад и обратно когато караме на заден .... не съм го мислил много и сигурно е тъпо но ми е интересно какви са недостатъците и има ли нещо подобно ???
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

  • #2
    Ти си гении.
    Първо го патентоваи.

    Коментар


    • #3
      Едиственния недостатък е че няма да можеш да завиваш

      Коментар


      • #4
        Нищо не го схванах добре
        Но като дете имах едно моделче на ИС-2 с два ел. мотора за всяка от веригите май и това става - по един мотор за всяко колело или от скоростната кутия(раздатката) - два кардана назад и два напред, нали ще е 4x4

        Коментар


        • #5
          Има и други нови идеи
          5х5 например
          http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=8168

          Коментар


          • #6
            Ти си гении.
            10х

            Едиственния недостатък е че няма да можеш да завиваш
            Не мога да го обясня хубаво ама ще можеш . Гумите ще могат да се въртят свободно с различни обороти напред но назад не, по този начин когато въртящия момент идва от към оста гумите зацепват твърдо напред, в завоя едната гума се опитва да направи повече обороти и си ги прави защото както казах по горе контрата държи само в едната посока .
            Някой изобщо схвана ли нещо или приказвам глупости ?
            Най-добрия реглаж на преден и заден мост

            Коментар


            • #7
              Ъ-ъ, не са глупости. Виж ако искаш се кОвни малко по теорията. Търси на "обгонна муфа". В теорията на механизмите и машините. Има много и всякакви. Нещо такова има по разни великански параходи като ракетните Мазове с раздаване на потоците на мощността по бордовете. В Трабанта също.

              Коментар


              • #8
                РЕ:

                Ей сега се сетих как се казваше - Тресчотка ! Върти в едната посока а в другата не върти ? Няма ли да стане така ? Не можах да намеря инфо за подобна система в нета а ми се струва интересна първо защото е много по лесна и евтина за изработване, ще работи все едно има постоянно включен 100% блокаж но въпреки това няма да пречи на управлението и няма да натоварва полуоски, карета и др. а и няма да има голям диф който да намаля клиренса .
                Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                Коментар


                • #9
                  Re: РЕ:

                  Първоначално публикуван от v0id
                  Ей сега се сетих как се казваше - Тресчотка ! Върти в едната посока а в другата не върти ? Няма ли да стане така ? Не можах да намеря инфо за подобна система в нета а ми се струва интересна първо защото е много по лесна и евтина за изработване, ще работи все едно има постоянно включен 100% блокаж но въпреки това няма да пречи на управлението и няма да натоварва полуоски, карета и др. а и няма да има голям диф който да намаля клиренса .
                  Малиииии
                  Начертай го моля те

                  Коментар


                  • #10
                    РЕ:

                    Много съм зле с чертането но ще пробвам
                    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                    Коментар


                    • #11
                      В руския интернет има много учебници. Не разни порно реферати, ами истински учебници. Намери си Теория на механизмите и машините и чети на воля. Има и по-хитри от тресчотките

                      Коментар


                      • #12
                        РЕ:

                        Я сподели нещо че съм много зле с руския ? И дали не може да постнеш някоя схема ... виждам че си разбрал какво имам предвид .
                        Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                        Коментар


                        • #13
                          както каза Стефан такова нещо има при двитактовите трабант и вартбург
                          като при трабанта е само на 4-та скорост
                          механизма на работа е нещо като този на велосипедите
                          LR RR Classic VM2.5

                          Коментар


                          • #14
                            колегата има пред вид друго но с тези тресчотки ще има блокажи само на заден ход

                            Коментар


                            • #15
                              Ей, ке те тепем!
                              Сеа кво, сички искат да им разкажа цялото МЕИ на половин страница и на готово, а? А сами да прочетете нещо? А колко е заплатата на университетски преподавател? А по всички специалности които ви интересуват? Кат гледам, само от писане тука трябва да връзвам нещо към десет хилядарки на месец)
                              МЕИто щели да го отворят на 8-ми. Обади се, ще те заведа в библиотеката. Там има на български.
                              И ше почна да искам хонорари. За секи умен въпрос - по една сканирана книга. Ей тука стоят три камари, сума умни отговори ще се съберат)

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X