Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задвижване на моста без диф, с тресчотки .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от stojan_defender-a
    Уфф нещо не съм съгласен с вас, но пък се обърках и немога дасе обословя
    Ако ми кажете какво да тествам веднага ще направя една опитна постановка(имам много богато Lego с пълен набор зъбни колела и рейки-не съм го отварял от години но ще си припомня ), ще направя клипчета и ще ги кача Само кажете какво да тествам! Или някой да направи някакви схеми!

    Имам предчувствието, че тази тема ще стане като онази за джнатите- някой ще слиза посред нощ в гаражада върти гумите
    не е лоша идеята за легото
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

    Коментар


    • #32
      Айде вижте задния диф на последните EVO на Митсубиши, вижте го как работи и после пак да пишем.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #33
        дай линк
        "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

        Коментар


        • #34
          Дай чеп, дай вазелин, дай лигнин, дай пари за аборт... Поразтърсете се малко бре, бахти мързела...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #35
            http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/evo/06/index.do

            Коментар


            • #36
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                Къде го Стефан сега да каже какво мисли за това нещо.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  Аз също успях да намеря малко инфо, но то почти се препокрива с даденото и не ми е достатъчно. Някой ще разясни ли тази система, защото няколко снимки и 3 реда рекламен текс не ми помогнаха много?

                  Може и в отделна тема- проверих не е обсъждано.
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • #39
                    Узел AYC построен на базе обычного дифференциала — причем «свободного», безо всяких блокировок. Корпус дифференциала AYC соединен с правой полуосью через дополнительные передачи — понижающую и повышающую. Они включаются при помощи мокрых сцеплений по команде компьютера. Начинается левый поворот? Электроника задействует одно из сцеплений, и повышающая передача через дифференциал подключается к правой полуоси, принудительно раскручивая правое наружное колесо. Но вроде бы и обычный дифференциал позволяет в повороте левому и правому колесам вращаться с разной скоростью — ведь они проходят разный путь? Разница в том, что AYC не просто позволяет, а заставляет колеса вращаться по-разному! А зачем раскручивать наружное заднее колесо, которое и без того вращается быстрее внутреннего? Штука в том, что на принудительно «раскрученном» наружном заднем колесе увеличится крутящий момент, и это поможет «заправить» автомобиль в поворот.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      Сега от дума на дума, и от мисъл на мисъл ще стигнеме и до диференцялите във F-1!

                      Коментар


                      • #41
                        Да, там са с тресчотки... Половината, другата половина са с фрилайф от Трабант...ама това само по-тежките тимове които могат да си го позволят...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          Ааа, не тресчотките имах в предвид. Сега някой ще се сети, че сме в 21 век /и в европа / и дифа трябва да се управлява от комп. Пък той, компа, що да не управлява нещо такова като на снимката, примерно. Идеята на това на снимката е в завои да бутат и двете колела, при тресчотките ще бута само едното, ако съм разбрал. Също в дупка, бубунка и тн.

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от Ц. Кръстев
                            Идеята на това на снимката е в завои да бутат и двете колела, при тресчотките ще бута само едното, ако съм разбрал. Също в дупка, бубунка и тн.
                            Именно. Тези "умни" диференциали като Super AYC на Мицубиши и този



                            на Хонда подават и на вътрешното колело за разлика от отворените. Въпроса в случая е някой специалист да каже какво ще се случи ако се подава въртящ момент само на вътрешното колело Въобще ще завива ли колата в такъв случай и ако да - с цената на колко усилия?

                            Другото е само отклонение от темата....

                            Коментар


                            • #44
                              Въпроса не е просто да бутат, а да бутат така че да облегчават водача. ЕВО-то на практика позволява на всеки средно добър шофьор да кара като потомствен рали състезател...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                Ми да, кой горе се сети? С просто трещотка няма да има моторна спирачка. За джипа това е смърт.
                                А тия от снимките са новия писък "управляемо 4х4". Което намалява радиуса на завоя в режим 4х4, и го оставя стабилно и на скорост.
                                Простия диференциал и разните обгонни муфи оставят външното колело да се търкаля както иска и автоматично натоварва вътрешното. Е, там на сух равен хоризонтален участък без приплъзване и дрън-дрън всичките останали заклинания. А тия един вид познават какво ще иска и външното така че да остане активно а не само да се вози.
                                Ми хубаво. Нема лошо. Само дето има компютър. Аз съм благодаря, не.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X