http://memh.vtu.bg/
Там от ляво където пише електронни учебници там цъкаш мое да ти свърши нещо работа
					Там от ляво където пише електронни учебници там цъкаш мое да ти свърши нещо работа
							
						
  
 ,та и аз да ръсна нещо...
 
 
 по принцип въртящия момент в случая се предава равномерно на 2-те колела и какво става когато влезем в завой, до преди това окей и 2те тресчотки са зацепени и оборотите са равни но когато дойде завоя вътрешната гума се опитва да направи по малко обороти, съответно въртящия момнт откъм двигателя не и позволява и колата се движи напред тогава дясната гума изминава по голямо разстояние и трябва да направи повече обороти, в този случай при нормален диф въртящия момент е насочен към по малко натовареното т.е. външното колело, вътрешното става водено. В нашия случай ще е обратното, тресчотката позволява движение напред на едното колело с по голяма скорост от другото, така въртящия момент в завоя отива към вътрешното колело а външното става водено и поради ъгъла прави повече обороти ....
							
						
							
						

							
						
 Само кажете какво да тествам! Или някой да направи някакви схеми!В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар