Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработка от парт-тайм на фултайм - дали си струва или е поредната мъртва идея ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    "ще ми се да карам бензинов двигател ама при паджеро три всичките са с това гадно GDI, иначе определено много ме кефи паджеро тройката" Ми НЕ СА 'сички GDI . Poчети ,потърси .... Има 3.0 V6 ииии искрено ти пожелавам 3.8 V6 250hp от завода
    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Хе-хеее, ама Паджеро 3.8 гони по цена бензинов GL.

  • #17
    Понеже нещо зачесахте гл.
    единственото форматик което поне теоретично става за нещо извън пътя е на 124ката
    С много уговорки и за офроуд тип до вилата и на мл163.
    Другото е съвсем различни цели.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Кой говори за офроуд ?!
      Темата е за фултайм на асфалт.

    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      За асфалт пак топлата вода е другаде. Да кажем делта интеграле.

  • #18
    Работата е ясна. Днес гледах суперселект раздатка от паджеро 2 , за да я натаманя да ми пасне на тераканската кутия трябва задължително да направя междинно тяло и междинен вал между двете, обаче трябва да правя и някакъв механизъм чрез който да преместя лоста и напред понеже ще излезе през подлакътника ми....
    От Ленд крузър раздатката за да я сложа трябва да си махна резервоара понеже е доста по - голяма от тераканската.
    Нови зимни гуми и си карам докато събера пари за фултайм джип. Благодаря ви за търпението и обясненията
    Не вярвам на жени и спирачки !

    Коментар


    • #19
      Добро решение.

      ... и нямам предвид гумите.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Да си кара докато му влезе "мухата"!

    • #20
      С риск да ви обидя, ама да знаетре,ч е не това имам предвид...

      Аз ли мога да карам повече, или вие сте се разгевезили? Не мисля,ч е шофьорските ми умения са нещо кой знае какво, но все пак с Франко, с Форд нисана, и отчасти с дъртия патрол съм се оправял съвсем лесно и без грижи на сняг, в кал, или където ми се е налагало. Карането само на заден мост не е никаква трагедия, който е карал лада с Вида Спорт през зимите в началото на 90-те знае какво говоря.
      С баба жигула и после с москвича съм стигал винаги за където съм тръгнал, с няколко изключения-зради свършил бернзин, ама бяха много бедни години...
      Та сега с парт тайм джиповете не съм срещал никакъв проблем в снега, даже и на баири, понякога се налага да тръгвам на заледено и на баир. Не много голям, ама все пак нагоре.
      На леда и снега с преден мост де, иначе няма тръгване.
      Обаче никога не съм оставал или да се хвърля някъде, въпреки парт тайма. Дали само на заден мост, дали с предния-винаги съм се справял без никакви грижи. Понякога се усеща недозавиването, но не е нищо страшно.
      Последно редактирано от Кольо; 19-12-20, 07:37.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Като вземат да ми се превземат на тема зима и пътища им казвам за моята първа зима като шофьор. Аз 18 годишен келеш, новозакупена лада 1600 на 20+ години. Отзад Вида, приятел ме бъзикаше, че като се намокри и можел да се огледа в нея. Отпред в дясно - моята гордост, летен Барум с доволно грайфер, в ляво бивша слава на летен Дънлоп на 15 години. Сняг 1 метър, тогава това беше нормално за Габрово. Аз кеф голям, а я запаля тая Лада и излизах да карам.

      • kompresor
        kompresor коментира
        Редактиране на коментар
        Кара се на задно, не е драма. Карали сме всички на задно, първата ми кола беше лада петица и колко съм баучил с нея из преспите сам си знам, сам си знам и как съм карал Русе - Пловдив през Шипка в поледица и снеговалеж нощно време с нея. Парт тайм джипа особено ако е и тежичък на задно в завой с обратен наклон за да е по реална преценката си има нужда от повечко внимание при шофиране и в повечето случаи намаляш скоростта доста за да излезеш на колела от завоя. В точно тази ситуация покрай теб минава фултайм джип или кола фултайм Субаро , Ауди куатро и гледаш как си влиза в завоя и излиза от него след като те е изпреварил. Точно този момент ми е малко смотан. Ама преживява се ..

      • ivo929
        ivo929 коментира
        Редактиране на коментар
        Добре,на тоя Теракан,може ли да му включваш предния мост в движение?Аз карам едно дърто чероки за ежедневна кола,което е с раздатка 231-карам на задно,като видя че влизам в заснежен участък,в движение дърпам лоста на раздатката и включвам предния мост.

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X