"ще ми се да карам бензинов двигател ама при паджеро три всичките са с това гадно GDI, иначе определено много ме кефи паджеро тройката" Ми НЕ СА 'сички GDI . Poчети ,потърси .... Има 3.0 V6 ииии искрено ти пожелавам 3.8 V6 250hp от завода
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Преработка от парт-тайм на фултайм - дали си струва или е поредната мъртва идея ?
Свий
X
-
-
Понеже нещо зачесахте гл.
единственото форматик което поне теоретично става за нещо извън пътя е на 124ката
С много уговорки и за офроуд тип до вилата и на мл163.
Другото е съвсем различни цели.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Работата е ясна. Днес гледах суперселект раздатка от паджеро 2 , за да я натаманя да ми пасне на тераканската кутия трябва задължително да направя междинно тяло и междинен вал между двете, обаче трябва да правя и някакъв механизъм чрез който да преместя лоста и напред понеже ще излезе през подлакътника ми....
От Ленд крузър раздатката за да я сложа трябва да си махна резервоара понеже е доста по - голяма от тераканската.
Нови зимни гуми и си карам докато събера пари за фултайм джип. Благодаря ви за търпението и обяснениятаНе вярвам на жени и спирачки !
- 1 like
Коментар
-
С риск да ви обидя, ама да знаетре,ч е не това имам предвид...
Аз ли мога да карам повече, или вие сте се разгевезили? Не мисля,ч е шофьорските ми умения са нещо кой знае какво, но все пак с Франко, с Форд нисана, и отчасти с дъртия патрол съм се оправял съвсем лесно и без грижи на сняг, в кал, или където ми се е налагало. Карането само на заден мост не е никаква трагедия, който е карал лада с Вида Спорт през зимите в началото на 90-те знае какво говоря.
С баба жигула и после с москвича съм стигал винаги за където съм тръгнал, с няколко изключения-зради свършил бернзин, ама бяха много бедни години...
Та сега с парт тайм джиповете не съм срещал никакъв проблем в снега, даже и на баири, понякога се налага да тръгвам на заледено и на баир. Не много голям, ама все пак нагоре.
На леда и снега с преден мост де, иначе няма тръгване.
Обаче никога не съм оставал или да се хвърля някъде, въпреки парт тайма. Дали само на заден мост, дали с предния-винаги съм се справял без никакви грижи. Понякога се усеща недозавиването, но не е нищо страшно.Последно редактирано от Кольо; 19-12-20, 07:37.Има ли желание-има и начин!
- 2 likes
Коментар
-
Като вземат да ми се превземат на тема зима и пътища им казвам за моята първа зима като шофьор. Аз 18 годишен келеш, новозакупена лада 1600 на 20+ години. Отзад Вида, приятел ме бъзикаше, че като се намокри и можел да се огледа в нея. Отпред в дясно - моята гордост, летен Барум с доволно грайфер, в ляво бивша слава на летен Дънлоп на 15 години. Сняг 1 метър, тогава това беше нормално за Габрово. Аз кеф голям, а я запаля тая Лада и излизах да карам.
-
Кара се на задно, не е драма. Карали сме всички на задно, първата ми кола беше лада петица и колко съм баучил с нея из преспите сам си знам, сам си знам и как съм карал Русе - Пловдив през Шипка в поледица и снеговалеж нощно време с нея. Парт тайм джипа особено ако е и тежичък на задно в завой с обратен наклон за да е по реална преценката си има нужда от повечко внимание при шофиране и в повечето случаи намаляш скоростта доста за да излезеш на колела от завоя. В точно тази ситуация покрай теб минава фултайм джип или кола фултайм Субаро , Ауди куатро и гледаш как си влиза в завоя и излиза от него след като те е изпреварил. Точно този момент ми е малко смотан. Ама преживява се ..
-
Добре,на тоя Теракан,може ли да му включваш предния мост в движение?Аз карам едно дърто чероки за ежедневна кола,което е с раздатка 231-карам на задно,като видя че влизам в заснежен участък,в движение дърпам лоста на раздатката и включвам предния мост.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар