Здравейте, колеги. Джипа е Хюндай Теракан 2.9crdi с ръчна скоростна кутия и парт тайм раздатка със система торк он деманд (ръчно си включвам предното когато преценя, през останалото време съм на задно). Купих го февруари месец и го обслужих и съм много доволен от машината с изключение на едно нещо - не е фул тайм! Понеже нямам сума, а и желание да го сменям за хубав фул тайм джип - ТЛК 90/95 например... , си помислих защо да не го направя фул тайм ..... теракана ? ! ?
Мислех за вариант кутия+раздатка ТЛК 90 фултайм като правя фланец и монтирам на моя двигател, но ми се струва голям филма и много отговорно да куплирам тойотската трансмисия към двигателя на хюндай (малко несъосие и високи обороти на първичния вал би било довело до страшни драми)...
Другия вариант е само раздатка от ТЛК90 фултайм или Суперселект например на мястото на теракан-ската раздатка, като това включва изработването на вал свързващ кутията на теракана и раздатката , фланци и някакъв бокс в които да е свързващия вал и да формират бокс, който да свързва тераканската кутия и новата раздатка....като разбира се не е по-малко отговорно от това да се прави камбана на тойотската кутия към хюндай-ския двигател....незнам защо ми се струва по - лесно да присадя само раздатка
Лоста на раздатката ще ми излезе на никъде в купето .... друг вариант е раздатка от ТЛК 120, която има механизъм с нещо като хебел, който изнася управляващия лост на раздатката напред ..... което би ме устроило.
Последващите скъсявания и удължавания на кардани и изработката на преходни фланци за чашите на раздатката са ясни....
Сигурно сега ще има мнения от сорта : `` Защо не си купиш направо фул тайм някое чероки или някой фултайм паркет с виско на кардана понеже не караш 50:50 офроуд и асфалт`` отворен съм за критика Искам да поговоря по въпроса с компетентни хора за да си изградя правилна преценка на идеята за да не се получи така че да започна и по средата да се сетя за нещо друго и да си загубя времето.
Искам фул тайм джип с блокаж на междинния диференциал , джип с рама и ако е дизел комънрейл , ако е бензин да не е карбуратор (нещо от 2000-та година)
Мислех за вариант кутия+раздатка ТЛК 90 фултайм като правя фланец и монтирам на моя двигател, но ми се струва голям филма и много отговорно да куплирам тойотската трансмисия към двигателя на хюндай (малко несъосие и високи обороти на първичния вал би било довело до страшни драми)...
Другия вариант е само раздатка от ТЛК90 фултайм или Суперселект например на мястото на теракан-ската раздатка, като това включва изработването на вал свързващ кутията на теракана и раздатката , фланци и някакъв бокс в които да е свързващия вал и да формират бокс, който да свързва тераканската кутия и новата раздатка....като разбира се не е по-малко отговорно от това да се прави камбана на тойотската кутия към хюндай-ския двигател....незнам защо ми се струва по - лесно да присадя само раздатка
Лоста на раздатката ще ми излезе на никъде в купето .... друг вариант е раздатка от ТЛК 120, която има механизъм с нещо като хебел, който изнася управляващия лост на раздатката напред ..... което би ме устроило.
Последващите скъсявания и удължавания на кардани и изработката на преходни фланци за чашите на раздатката са ясни....
Сигурно сега ще има мнения от сорта : `` Защо не си купиш направо фул тайм някое чероки или някой фултайм паркет с виско на кардана понеже не караш 50:50 офроуд и асфалт`` отворен съм за критика Искам да поговоря по въпроса с компетентни хора за да си изградя правилна преценка на идеята за да не се получи така че да започна и по средата да се сетя за нещо друго и да си загубя времето.
Искам фул тайм джип с блокаж на междинния диференциал , джип с рама и ако е дизел комънрейл , ако е бензин да не е карбуратор (нещо от 2000-та година)
Коментар