Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

    Отново БЛАГОДАРНОСТИ вече съм сигурен че ще е 75w140 и да се приклиучва с тези масла че ме заболя главата а какво да кажа за вас от тъкива тъпи въпроси които задаваме ние НОВОБРАНЦИТЕ в този красив спорт,искренно се извинявам на всички отзовали се

    Коментар


    • #17
      До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

      Аз карам моето Роки с Valvoline DuraBlend GL5 75W90 LS в задния диф, който е с LSD.

      Коментар


      • #18
        До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

        75W140. Пълна синтетика, на което да си пише че е за LSD. или диференциали с ограничено приплъзване. Каквато и марка да избереш, няма лошо, стига да го купиш от сигурен магазин/човек, че да не е менте.

        Ако всео още нещо е останало от LSD-то, ще усетиш разлика.

        Твоето LSD е от класическия тип - с пластини. При това колкото повече газ даваш, толкова повече въртящ момент се предава на небуксуващото колело. Пластините на LSDто, дето се трият една в друга, си имат и каналчета за масло. На едните пластини са спираловидни, а на другите - радиални. Това "улавя" масло между тях, и ги стяга допълнително. Колко масло ще се улови, зависи от вискозитета и качествата му, от ширината на каналите, от разликата в оборотите и от напрежението на пружините, които натискат пластините една към друга.

        В тоя вид дифове се износват 2 неща - самите пластини, и пружините, които ги притискат (в случая най-вероятно са 2 пружинни конусовидни шайби, дето работят на сплескване). Срещу омекването на пружините не може да се направи кой-знае колко, но износването на пластините има пряка зависимост от качествата на маслата, които се ползват. Демек, трябва си хубаво масло с нужните качества.

        75W140, пълна синтетика в е по-гъсто от другото при високи температури - разбирай, по-малко си мени вискозитета с температурата, от тук и по-добрата работа на пластините при високи температури, или иначе казано - по-стегната функция на LSD-то. Като забуксуваш и пластините започнат да се трият една в друга, се отделя доста енергия като топлина. Обикновеното или старото масло, загубило свойствата си, не работи добре при такива условия, понеже първо става рядко, което "освободжава" LSD-то, и второ - позагубило е мазителните си свойства, и съответно пластините се износват повече.

        Друго предимство на синтетиката е че при попадане на вода в дифа, се държи по-добре, и не става съвсем (или поне става по-бавно) на добре познатата ни бозица, със съответните последствия за дифа и пластините на LSD-то.

        Значи маслото е:
        1 - от известна и доказала се марка
        2 - пълна синтетика, за предпочитане 75W140
        3 - за LSD, и това да си го пише на етикета.
        4 - от сигурен търговец, или от директния вносител, стига да продава на дребно
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

          Благодаря много на колегата SPARKYBG за изчерпателният отговор .ЗАДЪЛЖЕН СЪМ и ако може още 1 питане днес пак повдигнах джипа отзад и установих че като е на предака като завъртя 1 колело другото се върти в противопложната посока а като е изклиучен от скорост се въртят в една и съща посока.та ако може да ми кажете дали има шанс за LSD-то или със сигурност се е скапало

          Коментар


          • #20
            До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

            нормално си е , не се притеснявай
            Bertone freeclimber 1.8 115hp

            Коментар


            • #21
              До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

              С какво въртя гумите - на ръка, или с лост? Читаво LSD няма да можеш да завъртиш на ръка, ако едната гума е на земята, или и двете са във въздуха, но е на скорост. Вероятно при теб има някакви мижави остатъци от LSD.

              Слагането на по-хубаво масло (75W140) няма да подобри твърде много нещата в това отношение ако е много износено. Но пък ще предодврати по-нанатъчно износване.

              Правилното е да се сменят пластините и/или пружините, които ги притискат, стига да има откъде да се намерят.

              Иначе, за всичко останало по диференциала, няма какво да се притесняваш.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

                Значи като въртях гумата целият мост е във въздуха следователно и 2гуми са във въздуха като беше на предавка се въртяха много трудно все едно е с вдигната ръчна спирачка но се въртяха противоположно една от друга,а като е изклиучен от предавка си се въртяха съвсем леко но в една и съща посока

                Коментар


                • #23
                  До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

                  Е,тогава може би работи.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X