Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

    Отново БЛАГОДАРНОСТИ вече съм сигурен че ще е 75w140 и да се приклиучва с тези масла че ме заболя главата а какво да кажа за вас от тъкива тъпи въпроси които задаваме ние НОВОБРАНЦИТЕ в този красив спорт,искренно се извинявам на всички отзовали се

    Коментар


    • #17
      До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

      Аз карам моето Роки с Valvoline DuraBlend GL5 75W90 LS в задния диф, който е с LSD.

      Коментар


      • #18
        До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

        75W140. Пълна синтетика, на което да си пише че е за LSD. или диференциали с ограничено приплъзване. Каквато и марка да избереш, няма лошо, стига да го купиш от сигурен магазин/човек, че да не е менте.

        Ако всео още нещо е останало от LSD-то, ще усетиш разлика.

        Твоето LSD е от класическия тип - с пластини. При това колкото повече газ даваш, толкова повече въртящ момент се предава на небуксуващото колело. Пластините на LSDто, дето се трият една в друга, си имат и каналчета за масло. На едните пластини са спираловидни, а на другите - радиални. Това "улавя" масло между тях, и ги стяга допълнително. Колко масло ще се улови, зависи от вискозитета и качествата му, от ширината на каналите, от разликата в оборотите и от напрежението на пружините, които натискат пластините една към друга.

        В тоя вид дифове се износват 2 неща - самите пластини, и пружините, които ги притискат (в случая най-вероятно са 2 пружинни конусовидни шайби, дето работят на сплескване). Срещу омекването на пружините не може да се направи кой-знае колко, но износването на пластините има пряка зависимост от качествата на маслата, които се ползват. Демек, трябва си хубаво масло с нужните качества.

        75W140, пълна синтетика в е по-гъсто от другото при високи температури - разбирай, по-малко си мени вискозитета с температурата, от тук и по-добрата работа на пластините при високи температури, или иначе казано - по-стегната функция на LSD-то. Като забуксуваш и пластините започнат да се трият една в друга, се отделя доста енергия като топлина. Обикновеното или старото масло, загубило свойствата си, не работи добре при такива условия, понеже първо става рядко, което "освободжава" LSD-то, и второ - позагубило е мазителните си свойства, и съответно пластините се износват повече.

        Друго предимство на синтетиката е че при попадане на вода в дифа, се държи по-добре, и не става съвсем (или поне става по-бавно) на добре познатата ни бозица, със съответните последствия за дифа и пластините на LSD-то.

        Значи маслото е:
        1 - от известна и доказала се марка
        2 - пълна синтетика, за предпочитане 75W140
        3 - за LSD, и това да си го пише на етикета.
        4 - от сигурен търговец, или от директния вносител, стига да продава на дребно
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

          Благодаря много на колегата SPARKYBG за изчерпателният отговор .ЗАДЪЛЖЕН СЪМ и ако може още 1 питане днес пак повдигнах джипа отзад и установих че като е на предака като завъртя 1 колело другото се върти в противопложната посока а като е изклиучен от скорост се въртят в една и съща посока.та ако може да ми кажете дали има шанс за LSD-то или със сигурност се е скапало

          Коментар


          • #20
            До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

            нормално си е , не се притеснявай
            Bertone freeclimber 1.8 115hp

            Коментар


            • #21
              До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

              С какво въртя гумите - на ръка, или с лост? Читаво LSD няма да можеш да завъртиш на ръка, ако едната гума е на земята, или и двете са във въздуха, но е на скорост. Вероятно при теб има някакви мижави остатъци от LSD.

              Слагането на по-хубаво масло (75W140) няма да подобри твърде много нещата в това отношение ако е много износено. Но пък ще предодврати по-нанатъчно износване.

              Правилното е да се сменят пластините и/или пружините, които ги притискат, стига да има откъде да се намерят.

              Иначе, за всичко останало по диференциала, няма какво да се притесняваш.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

                Значи като въртях гумата целият мост е във въздуха следователно и 2гуми са във въздуха като беше на предавка се въртяха много трудно все едно е с вдигната ръчна спирачка но се въртяха противоположно една от друга,а като е изклиучен от предавка си се въртяха съвсем леко но в една и съща посока

                Коментар


                • #23
                  До: LSD-то маи не работи. малко инфо ако може

                  Е,тогава може би работи.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X