Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диференциални и трансмисионни масла?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стефан
    отговори
    С тънкото ще стане съвсем тряс, сега е жега. То в един мост да влиза литър и нещо най-много, едва ли ще фалираш ако го смениш.

    Остави коментар:


  • fanatic
    отговори
    Първоначално публикуван от fulda
    За Фронтерата - 80W90 за хипоидни предавки
    Мерси, а проблем ли е че са ми сложили по-тънко да не стане трясссс.
    ако да, да го сменям докато е време

    Остави коментар:


  • Стефан
    отговори
    Ама това е вискозния индекс. А ГЛ-а нали е експлоатационния.
    Бе я кажи на човека за лагерите на дифа. Не са ли стандартни?

    Остави коментар:


  • Митко/fulda/
    отговори
    За Фронтерата - 80W90 за хипоидни предавки

    Остави коментар:


  • Стефан
    отговори
    Че де да знам кой какви конструкции използва. Ако на мене остане, сигурно веднага ще проектирам сички муфи с бронзови лагери.
    Нали гладната кокошка ..., и аз постоянно си мисля за принудителни блокировки
    Бе никой ли няма строшена от Геленд? Отдавна искам да я разгледам.

    Остави коментар:


  • fanatic
    отговори
    Първоначално публикуван от fulda
    Къде намери бронз в диференциала бе Стефане
    В кутията - да , ама в дифа ...
    Фулда, има ли каде да погледнеш какво масло е за моя диф. Фронтера 2.0 къса база, че в един сервиз ми сипаха 75В80 ако не се лъжа, и добавка за намаляване на триенето, но тъй като имам шум в дифа се чудя да не е тънко това масалце. ?

    Остави коментар:


  • Митко/fulda/
    отговори
    Къде намери бронз в диференциала бе Стефане
    В кутията - да , ама в дифа ...

    Остави коментар:


  • Стефан
    отговори
    Там важното ограничение е, ако производителя е казал GL-4 да не се сипва GL-5, щото то яде бронза.

    Остави коментар:


  • Doc
    отговори
    Да Ви кажа какво пише в Owner's manual на TLC: LSD - hypoid gear oil for LSD API GL - 5. Recommended oil viscosity: Above -18 C SAE 90; Below -18 C SAE 80W or 80W-90.
    Аз /по съвет на Fulda'та/ карам с 85W-140 отпред и 75W-140 отзад. Никъде не пише за добавянето на някакви специални добавки за правилната работа на LSD'то. Ако има нещо специално вземете и му напишете името, та да не ни се чупят дифовете.

    Остави коментар:


  • Митко/fulda/
    отговори
    Е , и аз ще споделя нещо от собствен опит .
    Карам Тойотата от дъъъълго време/ 3 години / с масло за тежко натоварени хипоидни главни предавания и дифове с ограничено приплъзване 85W140 и да ви кажа откровено съм очарован
    Не само това , но с това масло карат и още около 10 МПС-та /Жипки/ и то екстремен оф-роуд ...

    Остави коментар:


  • DINI
    отговори
    За маслото!

    Ми http://www.prospeed.bg/ ! на адреса продават масла за фрикционни дифове вапреки че на сайта няма такива! Малото е доста по-скъпо от обикновеното, но там има различни видове според натоварването на дифа! Аз сам поръчал за нисана 200sx-a едно за састезаниа с 0% сапротивление да го менкам че незнам на колко 200 000 е мойто!
    4ао

    Остави коментар:


  • churov
    отговори
    благодаря за информацията

    Остави коментар:


  • go go go
    отговори
    то сигурно е за тойоти и техните диференциали, за нисана може да е различно. маслото и добавките зависят от това как е конструиран диференциала и кой тип блокировка са използвани. всеки производител си дава спецификация за маслото и е добре да се спазва.

    Остави коментар:


  • Тедо /LJ73/
    отговори
    братя Флекс си внасят някакво американско масло за диференциали... може и от тях да вземеш

    Остави коментар:


  • go go go
    отговори
    за добавките иди и питай официалния представител, там по номера на шасито ще видят, с какво е оборудвана твойта кола и ще ти кажат какво да сипеш

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X