Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Недостатъци на редукторните мостове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Недостатъци на редукторните мостове?

    Първоначално публикуван от peppy Преглед на мнение
    Добре му го каза, браво Йори
    Абе той много добре го знае и само ни бъзика
    Неделя е, кофти време и му е скучно
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #17
      До: Недостатъци на редукторните мостове?

      Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
      При обикновения и при редукторния УАЗ се използват едни и същи ресори. Рамата също е еднаква. Следователно разстоянието от центъра на тръбата на моста до която и да било точка на рамата или купето над моста и при двете е еднакво. Използват и еднакви по дължина амортисьори. От тук може да заключим, че и ходът е един и същ. Обаче ако махнем ударните тампони ще се окаже, че редукторният мост има по голям ход, защото неговите гуми по късно ще опрат в калниците заради разликата в междуцентровото разстояние на дългата и късата полуоска.


      Отдавна не беше писал толкова дълаг пост.
      Вече съм спокоен. Щом на всички им стана ясно.

      Коментар


      • #18
        До: Недостатъци на редукторните мостове?

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение


        Отдавна не беше писал толкова дълаг пост.
        Мисля по често да го правя за да стана досаден
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #19
          До: Недостатъци на редукторните мостове?

          Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
          Мисля по често да го правя за да стана досаден
          Нареди се на опашката.
          Значи редукторната уазка е по висока заради редуктора. Пасивна височина, щото не е от окачването. С подложки или големи гуми е същото. Високо пък ходовете същите.
          А какво става ако имаме обикновена уазка вдигната на същата височина само че от окачването.
          По дълги пружини(в случая ресьори) и по дълги амортисьори. Следователно(цитат) ? ...
          Аха. И хода същия ли е или по-голям .

          И двете са еднакво високи.
          Стандартна редукторна и обикновена с лифт на окачването.

          Коментар


          • #20
            До: Недостатъци на редукторните мостове?

            А бе какво всички луднахте по тия редукторни мостове
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #21
              До: Недостатъци на редукторните мостове?

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Нареди се на опашката.
              Значи редукторната уазка е по висока заради редуктора. Пасивна височина, щото не е от окачването. С подложки или големи гуми е същото. Високо пък ходовете същите.
              А какво става ако имаме обикновена уазка вдигната на същата височина само че от окачването.
              По дълги пружини(в случая ресьори) и по дълги амортисьори. Следователно(цитат) ? ...
              Аха. И хода същия ли е или по-голям .

              И двете са еднакво високи.
              Стандартна редукторна и обикновена с лифт на окачването.
              Може и да говорим за различни неща. Като се видим ще довършим темата.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #22
                До: Недостатъци на редукторните мостове?

                Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                Хубавото при тях е също и това, че и 4-те полуоски са разтоварени и като скъсаш някоя не ти пада гумата.
                Йори, с всичко казано дотук съм съгласен, с изключение на едно-че и на гражданският мост като скъсам полуоска не ми пада гумата,дори и без четири полуоси колата ще си върви , стига да има кой да я дърпа
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #23
                  До: Недостатъци на редукторните мостове?

                  Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
                  Йори, с всичко казано дотук съм съгласен, с изключение на едно-че и на гражданският мост като скъсам полуоска не ми пада гумата,дори и без четири полуоси колата ще си върви , стига да има кой да я дърпа
                  Така е, но при другите джипки не седят така нещата за съжаление.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #24
                    До: Недостатъци на редукторните мостове?

                    Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                    Първоначално публикуван от JC
                    Йори, с всичко казано дотук съм съгласен, с изключение на едно-че и на гражданският мост като скъсам полуоска не ми пада гумата,дори и без четири полуоси колата ще си върви , стига да има кой да я дърпа
                    Така е, но при другите джипки не седят така нещата за съжаление.
                    При другите, имаш предвид тези, които не са с напълно разтоварени полуоси..

                    Коментар


                    • #25
                      До: Недостатъци на редукторните мостове?

                      Ааааа.......а аз мислех ,че говориш само за Уазисите та и затова се учудих, но ясно
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • #26
                        До: Недостатъци на редукторните мостове?

                        Между другото по повод мнението на Венци за по високия разход на гориво споделете набързо колко харчи един двутонен джип с големи гуми. Знам, че има отделна тема за това но,.............моя харчи извън града 20лв на 100км.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #27
                          До: Недостатъци на редукторните мостове?

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          При другите, имаш предвид тези, които не са с напълно разтоварени полуоси..
                          Май повечето не са.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            До: Недостатъци на редукторните мостове?

                            Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                            Първоначално публикуван от Yaro
                            При другите, имаш предвид тези, които не са с напълно разтоварени полуоси..
                            Май повечето не са.
                            Май да. Освен УАЗ-а, някои Тойоти и Ровърите (за Вранглера не съм сигурен, Димата и Пламен да кажат) другите не са..

                            Коментар


                            • #29
                              До: Недостатъци на редукторните мостове?

                              Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                              моя харчи извън града 20лв на 100км.
                              Срам ме е , но и моята харчи около 20 извънградско
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар


                              • #30
                                До: Недостатъци на редукторните мостове?

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                (за Вранглера не съм сигурен, Димата и Пламен да кажат) другите не са..
                                Само предните им са разтоварени.
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X