Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Недостатъци на редукторните мостове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Недостатъци на редукторните мостове?

    Нали тук има златно правило че "пълно щастие няма". И затова все ми се върти въпроса, какви са недостатъците на редукторните мостове. Предимствата май са известни всекиму: Огромен въртящ момент при колкелата, огромен клиренс, много по малко натоварени диференциял и полуоски, възможност за големи гуми....
    Мислех за центъра на тежестта - очевидно редукторния мост седи по-високо и би трябвало и центъра на тежестта да се измести. Ако поставим условието за определен клиренс обаче, машината с конвенционални мостове трябва да е с мнооого по големи гуми и вече не е ясно чии център на тежестта ще е по-високо. Относно ходовете на окачването не знам как стои въпроса, но доколкото съм виждал снимки на машини с такива мостове са доста големи.
    Е, какви са недостатъците на редукторните мостове?
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

  • #2
    До: Недостатъци на редукторните мостове?

    Няколко са недостатъците на редукторните мостове:

    1. Цена - доста по-скъпи са.
    2. Цена за обслужване... - имат в повече четири редуктора които искат смяна на масла, в този аспект по-скъпо, по-бавно обслужване и т.н....
    3. Тези мостове поради "правозъбите" си редуктори не са комфортни при скорости по-големи от да кажем 120км/ч... със всички съпътстващи проблеми като вибрации, шум и т.н.
    4. Поради още едната трансмисия има и повишен разход на гориво...

    Това е... другото са предимства...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      До: Недостатъци на редукторните мостове?

      Редукторният мост няма никакви недостатъци или поне този на УАЗ-а. Носеха се легенди, че били по шумни от обикновените. Няма такова нещо. Шумни са им били, защото са ги карали без масло. Аз от скоро карам с А/Т гуми и в джипа е пълна тишина и спокойствие при скорости над 100км/ч. Даже може и по телефон да се говори
      Хубавото при тях е също и това, че и 4-те полуоски са разтоварени и като скъсаш някоя не ти пада гумата.
      Абе колега я ела при мен в мазето да видиш конструкцията на редукторния мост и да ти стане ясно за какво става въпрос.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #4
        До: Недостатъци на редукторните мостове?

        1. Цена - доста по-скъпи са.

        По скъпи от обикновенните на УАЗ.

        Хубаво е ако някой има информация за други производства да се сравнят цени.
        only 4 x 4,sim AWD

        Коментар


        • #5
          До: Недостатъци на редукторните мостове?

          По тежки са от обикновените ....,но като знам фабрично колко маломощни двигатели ги движат.... и то доста добре... май няма голямо значение тежината като негатив.
          На бой отиват само старците!

          Коментар


          • #6
            До: Недостатъци на редукторните мостове?

            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
            Относно ходовете на окачването не знам как стои въпроса, но доколкото съм виждал снимки на машини с такива мостове са доста големи.
            При редукторните мостове големия ход се изпълнява много по трудно от колкото при обикновените.
            Дългия амортисьор е важна предпоставка за голям ход на окачването а при редукторния мост поради факта че амортисьора се захваща по на високо е по къс и с по малък ход в сравнение със същата конструкция само че с обикновен мост. Не че няма решения но по принцип е така.
            Освен това за да може да има голям ход на горе, над редукторния мост трябва да има повече място от колкото при обикновения.

            Коментар


            • #7
              До: Недостатъци на редукторните мостове?

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              При редукторните мостове големия ход се изпълнява много по трудно от колкото при обикновените.
              Дългия амортисьор е важна предпоставка за голям ход на окачването а при редукторния мост поради факта че амортисьора се захваща по на високо е по къс и с по малък ход в сравнение със същата конструкция само че с обикновен мост. Не че няма решения но по принцип е така.
              Освен това за да може да има голям ход на горе, над редукторния мост трябва да има повече място от колкото при обикновения.
              Изобщо не съм съгласен. Помисли пак.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #8
                До: Недостатъци на редукторните мостове?

                Не точно по темата,но във връзка с казаното от Jordan Kolev и Kinex ,мога да споделя малко лични наблюдения,ако ми разрешите...При Унимог 404 окачването е решено по следния начин. Пружини отпред и отзад,като задните са ДВОЙНИ ,една в друга ,а вътрешната е закрепена само отгоре . Амортисьорите са определено ДЪЛГИ ,мощни и закрепени на специални стойки на рамата на височина около 15 см. над пружините .Предните амортисьори са чувствително по наклонени напред, докато задните са почти ,вертикални ,спрямо мостовете .Фабрично ходовете са мн.добри ,което не пречи на движение с по-висока скорост -80 км/ч.
                На бой отиват само старците!

                Коментар


                • #9
                  До: Недостатъци на редукторните мостове?

                  Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                  Помисли пак.
                  Не мога бре.
                  На редукторния, амортисьора се захваща за моста с 4см по на високо.




                  Коментар


                  • #10
                    До: Недостатъци на редукторните мостове?

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Не мога бре.
                    На редукторния, амортисьора се захваща за моста с 4см по на високо.




                    А ресора къде е закъчен?
                    Я пак помисли.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #11
                      До: Недостатъци на редукторните мостове?

                      Ресьора няма нищо общо.
                      При редукторния мост амортисьора се захваща на линията на хъба.
                      При обикновения е на по ниско.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Недостатъци на редукторните мостове?

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        При редукторния мост амортисьора се захваща на линията на хъба.
                        При обикновения е на по ниско.
                        Това какво общо има с хода?
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          До: Недостатъци на редукторните мостове?

                          Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                          Това какво общо има с хода?
                          Ми не се сетих за друг недостатък за това. Пък и темата е за недостатъци.
                          Без дълъг амортисьор няма голям ход. 4см дължина са горе доло 2см ход. За Самурай не е много но за нива си е направо огромно увеличение.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Недостатъци на редукторните мостове?

                            При обикновения и при редукторния УАЗ се използват едни и същи ресори. Рамата също е еднаква. Следователно разстоянието от центъра на тръбата на моста до която и да било точка на рамата или купето над моста и при двете е еднакво. Използват и еднакви по дължина амортисьори. От тук може да заключим, че и ходът е един и същ. Обаче ако махнем ударните тампони ще се окаже, че редукторният мост има по голям ход, защото неговите гуми по късно ще опрат в калниците заради разликата в междуцентровото разстояние на дългата и късата полуоска.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              До: Недостатъци на редукторните мостове?

                              Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                              При обикновения и при редукторния УАЗ се използват едни и същи ресори. Рамата също е еднаква. Следователно разстоянието от центъра на тръбата на моста до която и да било точка на рамата или купето над моста и при двете е еднакво. Използват и еднакви по дължина амортисьори. От тук може да заключим, че и ходът е един и същ. Обаче ако махнем ударните тампони ще се окаже, че редукторният мост има по голям ход, защото неговите гуми по късно ще опрат в калниците заради разликата в междуцентровото разстояние на дългата и късата полуоска.
                              Добре му го каза, браво Йори
                              LZ1PER

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X