Днес гледахме една чешка машина състезаваща се успешно в евротраяла.
Заден мост от Паджеро 2,8 TD ,преден хибрид от 2,5 заден на Паджеро +Патрол в края/така пише /.
Блокажите са щатни от Паджерото .
Иначе мотора е МВ 126 V8 ,265 коня и върти Саймекси 35/11,50/15 .
Паджерота има много и мостовете са доста по-евтини от патролските.
Молбата ми е да коментирате здравината им ,предавателните числа,надеждността на блокажите и най -трудния момент -куплирането на нисанските ябълки и полуоски към паджерския мост.
Заден мост от Паджеро 2,8 TD ,преден хибрид от 2,5 заден на Паджеро +Патрол в края/така пише /.
Блокажите са щатни от Паджерото .
Иначе мотора е МВ 126 V8 ,265 коня и върти Саймекси 35/11,50/15 .
Паджерота има много и мостовете са доста по-евтини от патролските.
Молбата ми е да коментирате здравината им ,предавателните числа,надеждността на блокажите и най -трудния момент -куплирането на нисанските ябълки и полуоски към паджерския мост.
Коментар