Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най -евтините и здрави мостове с блокажи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

    За 5та точка предлагам да се върнем на Паджеров заден мост с присадени накрайници с доволно големи лагери от някво малко камионче . Въобще някой чупил ли е такъв при някакви обстоятелства .
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

      Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
      За 5та точка предлагам да се върнем на Паджеров заден мост с присадени накрайници с доволно големи лагери от някво малко камионче . Въобще някой чупил ли е такъв при някакви обстоятелства .
      Заден-добре,но остава въпроса за преден-от там тръгна и темата?
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

        Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
        Никой не спомена едни евтини,здрави,редукторни мостове с блокажи.Е малко са тежички,но за сметка на това отговарят на другите условия.А и Антон нищо не е споменал за теглото в заглавието на темата.
        Гледал съм при Иво в Испания три дни зверски траял с такива.И твоите у нас. Една машина тогава счупи полуос. Помня че ходиха по некви спец морги и с мъка бяха намерили полуоска дето не е усукана. Проблема бил че повечето части са от здраво работили машини. А и цената и не беше толкова народна.Напоследък се оплакват от това че намалявали частите на нормални цени. Лично за мен недостатъка им е дългата зурла.Това те вкарва в тежки игри с карданите ако базата не е над три метра.Както и нужда от висок лифт заради картери и тн. За динамично трофи не съм убеден че стават адекватно поради ширина и тежест.Купени оригинални също искат не малко преправяне. Новия модел са много добри но там отново отиваме при дебелите бележки.Един в пиратите продаде чифт чисто нови ребилдвани със скъсени зурли и леки дискови спирачки за 7000$ и още ме е яд че не реагирахме навреме.

        Коментар


        • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

          Имаш предвид схемата на Паяка ли ?Без редуктори дали ще върти големи гуми ?
          Патрулски мост4.6+Опелска кутия дизел с диф. 4.1 на 1 ск която е 3.54 и гуми 38 при 4000 об. м. ще се движи с 11км. ч. Поне според калкулатора с който смятам.
          И трябва да имаш 5 предни скорости и една задна освен ако не бъркам с посоките.
          Последно редактирано от павле; 29-12-14, 22:36.

          Коментар


          • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

            Ако нямаме скъпа скоростна кутия и раздатка , от това по бюдженто здраве му кажи.

            Коментар


            • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              За 5та точка предлагам да се върнем на Паджеров заден мост с присадени накрайници с доволно големи лагери от някво малко камионче . Въобще някой чупил ли е такъв при някакви обстоятелства .
              За теб съм намерил решение.Къри са взели някаква голяма поръчка за армията и го дават много кисели. За къстъм хаузинг пригоден за това дето ти трябва искат поръчка за минимум 10 бр.Един приятел от там ми даде това http://www.ruffstuffspecialties.com/.../NISH233B.html Каза че тоя човек може да ти направи всичко.Цената ми се струва разумна за това дето предлагат.Гледай снимките за Тойота че Нисаните от този вид в щатите се броят на пръстите на единия крак.Той знае и с какви лагери и полуоси да го направи вечен.

              Коментар


              • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                За теб съм намерил решение.Къри са взели някаква голяма поръчка за армията и го дават много кисели. За къстъм хаузинг пригоден за това дето ти трябва искат поръчка за минимум 10 бр.Един приятел от там ми даде това http://www.ruffstuffspecialties.com/.../NISH233B.html Каза че тоя човек може да ти направи всичко.Цената ми се струва разумна за това дето предлагат.Гледай снимките за Тойота че Нисаните от този вид в щатите се броят на пръстите на единия крак.Той знае и с какви лагери и полуоси да го направи вечен.
                Това май ще е нова точка,какво е отношението на теглото спрямо оригиналните,за здравината е ясно?
                Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                0885 660 613

                Коментар


                • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                  Зависи колко дебел ръкав ще поискаш и дали ще усилваш с truss back При това не се знае и кой какви царевици и кули ще наплюе после по моста. За Форд 9инча със задното усилване пише-110 pounds но ръкава е като цев на оръдие.Този е за Pro-Truck или -Trophy Truck - http://www.ruffstuffspecialties.com/catalog/FORD9.html

                  Но това билдване на мостове е за напреднали и не е бюджетно решение.Ако се пълнят на парче особенно с предния ще стане страшно.А всяка грешка ще е много скъпа.На Чолаков му трябва поради други причини.
                  Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 29-12-14, 23:45.

                  Коментар


                  • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                    Да бе,"хамерикански солети" по 50 кила,много са леки-ще ми се вдигне центъра на тежеста.
                    Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                    Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                    0885 660 613

                    Коментар


                    • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                      Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                      Зависи колко дебел ръкав ще поискаш и дали ще усилваш с truss back При това не се знае и кой какви царевици и кули ще наплюе после по моста. За Форд 9инча със задното усилване пише-110 pounds но ръкава е като цев на оръдие.Този е за Pro-Truck или -Trophy Truck - http://www.ruffstuffspecialties.com/catalog/FORD9.html

                      Но това билдване на мостове е за напреднали и не е бюджетно решение.Ако се пълнят на парче особенно с предния ще стане страшно.А всяка грешка ще е много скъпа.На Чолаков му трябва поради други причини.
                      Заплюл съм 9 инчовия , за заден ОК обаче за преден ми трябва изместен в ляво или в дясно от оста за независимо окачване. Гледах в Кюри предлагат ама централно разположен , а на мен ми трябва с ръкав. Дали ще могат да спретнат един тези пичове да завършва на фланци.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                        Заплюл съм 9 инчовия , за заден ОК обаче за преден ми трябва изместен в ляво или в дясно от оста за независимо окачване. Гледах в Кюри предлагат ама централно разположен , а на мен ми трябва с ръкав. Дали ще могат да спретнат един тези пичове да завършва на фланци.
                        При предните борбата е да са център така полуосите и носачите стават най дълги и с еднакви ходове. Самата предница седи тясна а това е от значение при IFS и пълен долен ход към грунда.Кардана ли ти идва на кестерме или самата рама така е проектирана? Офсет може да се гони на фланеца на Third Member но в някакви граници. На какви фланци да завършва? Шеви имат оригинален изместен IFS и е прилично здрав.
                        Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 30-12-14, 00:33.

                        Коментар


                        • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                          Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                          При предните борбата е да са център така полуосите и носачите стават най дълги и с еднакви ходове. Самата предница седи тясна а това е от значение при IFS и пълен долен ход към грунда.Кардана ли ти идва на кестерме или самата рама така е проектирана? Офсет може да се гони на фланеца на Third Member но в някакви граници. На какви фланци да завършва? Шеви имат оригинален изместен IFS и е прилично здрав.
                          Всичко е заради центъра на тежеста , за да стои мотора ниско трябва кардана да стои отедната страна а не отдолу. Ходовете отпред и без това са ограничени до 25см. така че ефекта от център-диф няма да се усети. За този проект съм решил да използвам 3 литров шестак от БМВ на който компресора на климатика /трябва да го използвам на всяка цена / е в дясно и кардана трябва да мине в ляво като на Паджеро. Кутията на Садев /която е най-правилното решение/ има опция да се върти раздатката до 270 градуса и позволява точно позициониране м/у преден и заден диф.
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                            Може да бъде изместен така

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3rd_member_street_2.jpg
Прегледи:1
Размер:38.6 КБ
ID:5632279


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3rd_member_aluminum.jpg
Прегледи:1
Размер:35.5 КБ
ID:5632281

                            Но незнам дали толкова ще ти стигне. Защо не сложиш Паджеровия?
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 30-12-14, 08:05.

                            Коментар


                            • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                              Малко е това изместване за моите нужди, но не съм се отказал напълно от идеята за централно разположен диф.
                              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                              Коментар


                              • От: Най -евтините и здрави мостове с блокажи

                                Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                                Малко е това изместване за моите нужди, но не съм се отказал напълно от идеята за централно разположен диф.

                                Е значи ще трябва да се мисли как да се мести цялата буца. Ако има място и начин. Ако е с метален корпус може да се мисли как да се прикачи къс ръкав в единия му край. Или едната полуос де е по-дълга

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X