дамммм
маслото е много важно за всички агрегати, вискозитета му оплътнява хлабините на лагерите и зъбните колела, ако е много рядко всичко почва да хлопа и се чупи, ако е много гъсто почва да затяга, да се нагрява и пак се чупи, а ако има и диф с ограничено приплъзване е още по - лошо
много внимателно трябва да се подбират маслата при смяна защото това са финни агрегати и малката грешка струва много пари. освен това поради факта че живеем в българия /близо до туция/ трябва да се внимава от каде се купуват маслата, защото в турция имало огромен казан с много кранове, на един пише кастрол, на друг шел, на трети валволин и тн.
маслото е много важно за всички агрегати, вискозитета му оплътнява хлабините на лагерите и зъбните колела, ако е много рядко всичко почва да хлопа и се чупи, ако е много гъсто почва да затяга, да се нагрява и пак се чупи, а ако има и диф с ограничено приплъзване е още по - лошо
много внимателно трябва да се подбират маслата при смяна защото това са финни агрегати и малката грешка струва много пари. освен това поради факта че живеем в българия /близо до туция/ трябва да се внимава от каде се купуват маслата, защото в турция имало огромен казан с много кранове, на един пише кастрол, на друг шел, на трети валволин и тн.
Коментар