Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    това ме навежда на мисълта колко са излишни "перфектните масла" в случая... а и като се има предвид, че неминуемо ще трябва да се сменя маслото по-честичко заради газенето във вода
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров
      Ето един наистина сериозен човек! Първо реши какво му трябва, след това си го поръча а сега инсталира и то внимателно и документирано. И за да е от полза и на другите... На това му казвам сериозно отношение и най-вече професионализъм... Защото много "приказвачи" но малко са тези като Влади които се грижат и другите да научат нещо от собствения им опит.

      Влади чакаме с нетърпение и мнението ти за това какво дават блокировките и техните силни и слаби страни.


      Направих къси тестове в квартала. Теста беше на асфалт с включени предни муфи с цел разработка и улягане на новите блокажи. Разлика в държането от преди няма.Шумноста по никакъв начин не се е променила. Разлика в управляемоста на колата няма. Разбирасе не можах да се стърпя и направих тест на едни пресни изкопи.
      Веднага Уазика показа невероятни качества и се покатери с лекота на места където не би могъл преди. Дано не се счупят , че прекалено ми хареса чувството да караш луноход.
      LZ1VMH

      Коментар


      • #63











        LZ1VMH

        Коментар


        • #64




















          LZ1VMH

          Коментар


          • #65
            Ха ха много си го разчекрачил бе
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #66
              Сега се чувствам като на истински джип и разкрачванията не ме притесняват много.
              LZ1VMH

              Коментар


              • #67
                Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                Възхитен съм от вида на джипа. Немога да повярвам, че е толкаво нов.. на снимките.


                Доста време мина от поставянето на блокажите. Доста зор видяха и от доста критични места ме извадиха.
                Все още смятам, че не съм сбъркал с поставянето на блокажи.
                В момента в който ми се наложи да карам джип без блокажи - просто ще откажа, ще спра да ходя из горите и ще отида до първото кафене където и ще остана.. Това е истинския извод.

                По отношение на чупенето на бушони (гъбки) мисля, че след счупването на доста такива започнах да схващам на принципа на наблюдението възможната причина .


                Иначе реалноста е ясна. Много мога да говоря.
                LZ1VMH

                Коментар


                • #68
                  Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                  хубаво е че при уазката има гъбки а ми какво става при един блокаж арб там май няма гъбки и какво се случва?
                  поздрави

                  Коментар


                  • #69
                    Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                    Не се чупи...
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #70
                      Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                      Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                      Не се чупи...
                      Кое ?

                      Коментар


                      • #71
                        Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                        Аз мисля, че блокажа няма нищо общо с късането на гъбките.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #72
                          Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                          Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                          ами какво става при един блокаж арб там май няма гъбки и какво се случва?
                          поздрави
                          ми колкото и да ти е неприятно, там гъбката се явява ... полуоската. не искам да те плаша, но ако ходиш на по...такива разходки не е лошо да си носиш резервна/и полуоски и нужния комплект инструменти. аз поне така правех докато карах тиджейчето.
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #73
                            Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                            Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                            Аз мисля, че блокажа няма нищо общо с късането на гъбките.
                            Да се фАнем ли на бас?Аз съм го обяснил.Йори,ти затова не късаш,щото няма...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #74
                              Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                              Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
                              ми колкото и да ти е неприятно, там гъбката се явява ... полуоската. не искам да те плаша, но ако ходиш на по...такива разходки не е лошо да си носиш резервна/и полуоски и нужния комплект инструменти. аз поне така правех докато карах тиджейчето.
                              Като му казах че с тия блокажи минава в друго състезание имах точно това в предвид.

                              Коментар


                              • #75
                                Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

                                да ама мойте полуоски са различни сега пък две трябва да си нося ха ха..
                                като шупя един път ше се науча да си нося и ремонтирам...
                                добре де ако се сложат усилени полуоски тогава какво ше се шупи щото ако е блокажа той е най скъп една полуоска 180€ е без пари спрямо един заден блокаг 900€..

                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X