това ме навежда на мисълта колко са излишни "перфектните масла" в случая... а и като се има предвид, че неминуемо ще трябва да се сменя маслото по-честичко заради газенето във вода
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове
Свий
X
-
-
Първоначално публикуван от Венцислав ПетровЕто един наистина сериозен човек! Първо реши какво му трябва, след това си го поръча а сега инсталира и то внимателно и документирано. И за да е от полза и на другите... На това му казвам сериозно отношение и най-вече професионализъм... Защото много "приказвачи" но малко са тези като Влади които се грижат и другите да научат нещо от собствения им опит.
Влади чакаме с нетърпение и мнението ти за това какво дават блокировките и техните силни и слаби страни.
Направих къси тестове в квартала. Теста беше на асфалт с включени предни муфи с цел разработка и улягане на новите блокажи. Разлика в държането от преди няма.Шумноста по никакъв начин не се е променила. Разлика в управляемоста на колата няма. Разбирасе не можах да се стърпя и направих тест на едни пресни изкопи.
Веднага Уазика показа невероятни качества и се покатери с лекота на места където не би могъл преди. Дано не се счупят , че прекалено ми хареса чувството да караш луноход.
LZ1VMH
Коментар
-
Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове
Възхитен съм от вида на джипа. Немога да повярвам, че е толкаво нов.. на снимките.
Доста време мина от поставянето на блокажите. Доста зор видяха и от доста критични места ме извадиха.
Все още смятам, че не съм сбъркал с поставянето на блокажи.
В момента в който ми се наложи да карам джип без блокажи - просто ще откажа, ще спра да ходя из горите и ще отида до първото кафене където и ще остана.. Това е истинския извод.
По отношение на чупенето на бушони (гъбки) мисля, че след счупването на доста такива започнах да схващам на принципа на наблюдението възможната причина .
Иначе реалноста е ясна. Много мога да говоря.LZ1VMH
Коментар
-
Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове
Кое ?Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнениеНе се чупи...
Коментар
-
Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове
ми колкото и да ти е неприятно, там гъбката се явява ... полуоската. не искам да те плаша, но ако ходиш на по...такива разходки не е лошо да си носиш резервна/и полуоски и нужния комплект инструменти. аз поне така правех докато карах тиджейчето.Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнениеами какво става при един блокаж арб там май няма гъбки и какво се случва?
поздравиStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове
Да се фАнем ли на бас?Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнениеАз мисля, че блокажа няма нищо общо с късането на гъбките.
Аз съм го обяснил.Йори,ти затова не късаш,щото няма...
0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове
Като му казах че с тия блокажи минава в друго състезание имах точно това в предвид.Първоначално публикуван от митко Преглед на мнениеми колкото и да ти е неприятно, там гъбката се явява ... полуоската. не искам да те плаша, но ако ходиш на по...такива разходки не е лошо да си носиш резервна/и полуоски и нужния комплект инструменти. аз поне така правех докато карах тиджейчето.
Коментар
-
Re: Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове
да ама мойте полуоски са различни сега пък две трябва да си нося ха ха..
като шупя един път ше се науча да си нося и ремонтирам...
добре де ако се сложат усилени полуоски тогава какво ше се шупи щото ако е блокажа той е най скъп една полуоска 180€ е без пари спрямо един заден блокаг 900€..
поздрави
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.








Коментар