Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Да, това е идеята - бушон. Най-малкия и евтин детайл на най-достъпното място. Иначе като пръсне примерно скоростната кутия, кво ще правиш? Обаче па полуоските здравиии ...))
    Самоблоковете имат едно неоспоримо предимство - задействат се почти мигновенно, и без участието на човека. Това е важно за тракториста от гледна точка умора и производителност. Освен това той ходи винаги по меката нива, в която няма какво внезапно да хване някое колело и да откъсне нещо. В многоосните също няма особен избор - не можеш да наредиш десетина ръчки, и няма как да избереш смислен алгоритъм за включване между тия два или ония два моста. Няма и време нито информация между кои мостове е проблемът. На кулачковите така им и казват - бетеерски, щото без тях той и не съществува. Като излиза от долчинката например, половината излита във въздуха, кога да заключиш втория мост за третия, кога третия за четвъртия, кога да успееш да ги отключиш, че като почнат да се стоварват обратно на земята да не изкъртят квото успеят. Пък те получават движение даже от различни двигатели. Като го стрелят освен да върви ей натам, където е заповядано, трябва и да криволичи по курса и да се крие където намери дупка. Всичко е по-бързо от компютърна игра, квото и да може, няма да успее да включва - изключва нищо.
    Това дето му казваш полублокиране е принудителна мярка, която произлиза от принудителността на автоматичното задействане. Така поне в някакъв процент от случаите няма да се счупи. Ако заключва 100% ще се счупи при първото задействане. Процента недоблокиране работи като предпазен съединител.
    Виж принудителните блокировки са бавна и премислена работа. За спортисти, за чисто транспортна техника. За шофьори с по-висока квалификация, които обаче не бягат от смъртта и имат време да видят кво правят. Така полека - лека да минат през място, което иначе верно е непроходимо.
    В такъв смисъл за мене е странна практиката на Мерцедес да слагат принудиловки на джиповете, които се използват и за разузнаване. Демек поне понякога имат огневи контакт. Явно цялата работа е от "понето".
    А Вушев може да се има за квото си иска, обаче си остава Вушев ...)) Особено па като земе да се прави на умрял с някой дето не го познава, и след малко му направи дупка на панталоните отзад. Мани, тва са много години друго каране, опитът си е опит. Вкарването на нов агрегат в колата иска само още малко пренастройване. В такъв смисъл за мене Вушев хич не е показателен, той просто не е от категорията на обикновените юзери.

    Коментар


    • #32
      венци не ми отговаряй на мен, аз УАЗ няамам а за големите букви, не ми работи шифта

      принципно когато една кола 4х4 реши да става офроуд автомобил се налага цялата да премине на едно по - високо ниво на здравина в зависимост от това, за което ще се използва. наистина трябва да има бушони, но заводски заложените не са мислени за такава употреба. просто цялата кола трябва да стане по - здрава и всичко да се усили толкова, че слабото място да остане пак на ремонто пригодно място но да се чупи много по - трудно от заводското.

      разбира се че ЛСД, квайф и другите не 100% блокажи /полублокажи/ са системи с приложение, но според което съм чел и пробвал не е тежкия офроуд, а ежедневното каране до в къщи с ремерке. не че искам да се меся в решението ви защото това не е моя работа, но ми е интересно защо избрахте точно този вид блокаж.

      иначе за вушв и това кой колко е счупил и после къде се е класирал и колко дълго е продължил, е тема на отделен разговор, който обече се води между самите трошачи а не тук. а човека е дал много на УАЗкаджийското движение в офроуда, разработил е концепции, които работят, ако имах такава кола щтях да си я направя точно, като неговата
      drive alive

      Коментар


      • #33
        венци не ми отговаряй на мен, аз УАЗ няамам Wink а за големите букви, не ми работи шифта
        Еми Сава ти отвори приказка, тя темата си беше за блокировки за УАЗ...

        принципно когато една кола 4х4 реши да става офроуд автомобил се налага цялата да премине на едно по - високо ниво на здравина в зависимост от това, за което ще се използва. Наистина трябва да има бушони, но заводски заложените не са мислени за такава употреба. просто цялата кола трябва да стане по - здрава и всичко да се усили толкова, че слабото място да остане пак на ремонто пригодно място но да се чупи много по - трудно от заводското.
        Нямя такъв известен начин поне за добре и здраво проектираните автомобили. Там каквото е направил конструктора това е и по-добро няма да има. Пример Тойота и Нисан - няма нищо по въпроса и няма да има...

        разбира се че ЛСД, квайф и другите не 100% блокажи /полублокажи/ са системи с приложение, но според което съм чел и пробвал не е тежкия офроуд, а ежедневното каране до в къщи с ремерке. не че искам да се меся в решението ви защото това не е моя работа, но ми е интересно защо избрахте точно този вид блокаж.
        Това, че тези блокажи са за каране до в къщи е известна заблуда, която обаче не е вярна. Отново пример Вушев...! А и ние доста сме прочели, видяли и пробвали... И темата явно е интересна, затова предлагам, за да е полезна дискусията да я пренесем в отделна тема, където да се дискутира точно този въпрос... И ще ми е интересно да чуя мнението на някой, който освен че е чел, наистина е карал автомобил с палцеви или торсен/квайф блокировки... Освен Вушев - неговото го знам и то е отлично...

        иначе за вушв и това кой колко е счупил и после къде се е класирал и колко дълго е продължил, е тема на отделен разговор, който обече се води между самите трошачи а не тук. а човека е дал много на УАЗкаджийското движение в офроуда, разработил е концепции, които работят, ако имах такава кола щтях да си я направя точно, като неговата
        Този форум е създаден с точно тази цел, когато някой нещо знае да го предаде и на другите... Затова и толкова изписах по темата за да е от полза за някой друг. А иначе всичко до най-малкия детайл, което не е стандартно по УАЗ-а на Валери Вушев е измислено и предложено като решение от мен и Брат ми, съответно ние сме организирали доставката и т.н. Както казах и по-горе Валери Вушев е разумен човек, не смята, че всичко знае и винаги търси съвет. В интерес на истината и той е първия в България, който кара с правилните палцеви блокировки. Тук изпускам тези, които си мислят, че са сложили такива, а всъщност използват тези от БТР, които категорично не стават за УАЗ... Затова и си имат сандъчета за полуоски пък Валери както и ние си нямаме...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #34
          Разликата между щатните УАЗ и щатните БТР-60 май беше още 7% разсъгласуване. Или 4, обърках ги. Това е донастройка разбира се, но с нищо не променя принципа. Просто едните струват толкова, а другите - две бутилки водка зад поделението.
          Идеята за нечупенето на нищо обаче е несъстоятелна по принцип. От размерни съображения можеш да стигнеш чак до двигателя със всичко здраво. Тогава пак трябва да избираш - да превърти и опече съединителя, да изкара някоя биела през блока или да угасне. Или да набуташ някъде в потока на мощността предпазителен ограничител. Като в нормален паркетник с уж интелигентно управление на нещо си. Който пък подход всеобщо се оценява с различно задълбочени псувни. Така че по тоя начин са изхвърлени огромни пари и не е решен същностния проблем. Затова и навремето УАЗ-469 не е заминал на конвейера с блокировки. Иначе са разработени още тогава. Може да сложиш чупещи се шпонки като в механичните лебедки. Може нещо друго. А може и гъбки като във военните мостове. Кръгът се затвори

          Коментар


          • #35
            Идеята за нечупенето на нищо обаче е несъстоятелна по принцип. От размерни съображения можеш да стигнеш чак до двигателя със всичко здраво. Тогава пак трябва да избираш - да превърти и опече съединителя, да изкара някоя биела през блока или да угасне. Или да набуташ някъде в потока на мощността предпазителен ограничител. Като в нормален паркетник с уж интелигентно управление на нещо си. Който пък подход всеобщо се оценява с различно задълбочени псувни. Така че по тоя начин са изхвърлени огромни пари и не е решен същностния проблем.
            Съвършено вярно!

            Затова и навремето УАЗ-469 не е заминал на конвейера с блокировки. Иначе са разработени още тогава. Може да сложиш чупещи се шпонки като в механичните лебедки. Може нещо друго. А може и гъбки като във военните мостове. Кръгът се затвори
            Тук Стефане си прав на 40%. Направих си доста труд, за да разбера защо точно не са ги монтирали на конвейера? И точния отговор от завода е:

            Защото управлението на автомобил с такива блокировки изисква допълнителни умения и при обичайната ситуация с неподготвен водач може да предизвика проблеми. Да има и повишаване на натоварването на трансмисията но ОФИЦИАЛНОТО становище на завода е че ако се използват разработените от тях блокировки резервите които са заложени са достатъчни и няма проблеми при експлоатацията им. Всъщност основния проблем си остава управляемостта на автомобила...

            Счита се че малкото подобрение на проходимостта не може да се изплати от по-голямото влошаване на управляемостта!
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #36
              Ууу ... Стигнал си значи ...
              Работата е даже по-страшна, и дано за нас си остане контингент от несретници на оня край на света, а не купон у дома. В бой загинаха трима души, от катастрофи с глупави коли и неумение да се карат правилните - 8. А концепциите за военнотранспортни автомобили в Европа и в момента са комично - несъстоятелни. Явно нито руският нито американският опит се слагат в сметката. А Евро-19 не прави колите нито по-проходими, нито по-безопасни. Само по-скъпи. Евро братче, пак вместо в кревата с Шерън Стоун паднахме в селски нужник.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от go go go
                а за големите букви, не ми работи шифта


                ЛСД
                хмм, а това ЛСД как го написа?

                Коментар


                • #38
                  сега да систематизирам това, което искам да кажа по темата.

                  според мен за тежък офроуд блокажи, които блокират на по - малко от 100% са недостатъчни. неказвам, че без такива неможе да се кара, но това е компромис, който взима своето от постиженията, пример валери вушев.

                  поставянето на кавито и да било блокажи на диференциалите изискват допълнително, технически обосновано усилване на цялото силово предаване, особено ако са съчетани с големи /над 32''/ гуми. такова усилване има за всички известни 'западни' в това число и цитираните японски марки, с малки изключения на някои по - екзотични модели.

                  със слагането на блокажи неминуемо се увеличава вероятността нещо по колата да счупи, независимо от усилването и, както и вероятността от шофьорска грешка, защото колата става по - капризна към уменията на шофьора.

                  много неприятно е че ние тримата си правим темата сами и никой друг не взима участие, това го приемам като знак, че несме нтересни на аудиторията и предлагам тази дискусия да си я пренесем на някоя маса с бира и кебабчета.
                  drive alive

                  Коментар


                  • #39
                    Ммм ... Нещо такова. Ако става дума за състезания и други развлечения, е все едно дали ще усилваш нещо ако слагаш принудителни блокировки. Задължително е обаче шофьорът и щурманът наистина да знаят за какво става дума, и щурманът реално да може да управлява шофьора а не да се разправят и да си мерят пишките.
                    В някакъв процент от случаите строшаването на нещо е неизбежно. Очевидно зависи от характера на терена и грунта, от скоростта, сигурно от още нещо. Става дума за обективната зависимост, не за грешки в карането. Изобщо, всичката проходимост е статистическа характеристика, и така се и оценява. По толкова процента от тая територия движението е възможно уверено в такива МТУ, по толкова - с такъв процент вероятност, ...
                    По-интересно е че ние сме се докарали до там, че движението в центъра на столицата ни денем, в средни МТУ е условно възможно за масовите транспортни средства. Мда. СУВ-ове, паркетници ... То вече трябва да се мисли за триални трамваи, за шнорхели на метрото и за парашутни добавки за пенсионерите, не за глупости сякви ...
                    Вместо да сменят номерата, по добре да направят бебешките колички амфибийни додето не е станала някоя беля.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от go go go

                      много неприятно е че ние тримата си правим темата сами и никой друг не взима участие, това го приемам като знак, че несме нтересни на аудиторията и предлагам тази дискусия да си я пренесем на някоя маса с бира и кебабчета.
                      На мен ми е много интересно ама не се включвам в темата щото да не се изкажа неподготвен.
                      Нали това е идеята на форума: тези които разбират да пишат а тези които незнаят да четът.

                      Коментар


                      • #41
                        Виждам че епопеята по вноса на блокажите за военните мостове е продължила година и половина! Затова ви желая всичко най-безаварийно! Да си ги ползвате със здраве!

                        Тук има нещо интересно по въпроса: http://www.gaz69.ru/ipb/index.php?showtopic=2854

                        Вован пише че "са умрели" за година и половина!!
                        Спокойно, като се има впредвид, че е от Сибир( рядко вижда асвалт) и е луд( кара със ЗАВАРЕНИ диференциали!?! ) не е критерий.
                        Вие едва ли ще успеете да ги "убиете" толкова бэрзо.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • #42
                          за какво си е слагал блокажи, щом кара със "заварени диференциали"???
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #43
                            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                            за какво си е слагал блокажи, щом кара със "заварени диференциали"???
                            ми за да не прави големи заварки, той блокажа уплътнява и се правят съвсем малки
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #44
                              ооооо те са талантливи, особено някои нови собственици на редуктурни УАЗки ... ще се с правят, ще ги счупят
                              drive alive

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от go go go
                                ооооо те са талантливи, особено някои нови собственици на редуктурни УАЗки ... ще се с правят, ще ги счупят
                                На който каквото е писано.
                                LZ1VMH

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X