Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

    Е все пак трее да вземе нула отнякъде - атмосферата. Ако е с твърда нула ше му влияе много надморската височина....да не е вграден?

    Коментар


    • #32
      До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

      Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
      Е все пак трее да вземе нула отнякъде - атмосферата. Ако е с твърда нула ше му влияе много надморската височина....да не е вграден?
      Изобщо не е задължително, нулата му е пълният вакуум. А ако му е много зор, може да вземе налягане преди запалването на двигателя.

      Коментар


      • #33
        До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

        Да изясня, какво чете компа:

        1. МАП с абсолютен вакуум.
        2. Температурен датчик за входящия въздух
        3. Температурен датчик за температурата на охлаждащата течност
        4. Датчик за положението на клапата - отчита само напълно затворено и напълно отворено положение - не е потенциометричен
        5. Взима си данни за оборотите от бобината - двигателя е с делко, и там компютъра не се меси
        6. Взима си данни за скоростта на автомобила - въртящ се магнит и нещо като рид ампула.
        7. Няма подгряване никъде. Няма и моторчета и други глезотии, дето обичат да дават фира.

        Друго няма. Компютъра е само за инжекциона. Има и един електрически клапан за допълнителен въздух, когато има включен електрически консуматор. На празен ход и студен двигател и той стои отворен. На топъл двигател и без консумация стои затворен.

        Вдигнатите обороти на празен ход при студен двигател се регулират от термодинамичен въздушен клапан, който се задейства от температурата на охлаждащата течност, и при студен двигател е отворен, а при загрял - затворен.

        Виждал съм още поне 2 коли с кажи-речи същата система. За MAP сензора има няколко спецификации, в зависимост от района, в който се продава.

        Това е всичко.


        Просто нещо сработва бавно при първо палене. Не виждам какво, освен MAP сензора. Обаче никъде в световен мащаб не продават такъв.

        Намерих за някаква HONDA 1.6 16V, и подозирам че е със същите характеристики, но първо ще пробвам всичко останало, защото струва 122лв.

        Термодатчика за водата ще го сменя, и ще пробвам дали не е от него. Уж беше в норма, като го гледах, но не съм го варил, а го премерих при студен и топъл двигател.

        Едит: само да уточня - Няма EGR, и слава богу. Това значи още куп маркучета и поне 2 електромагнитни клапана в повече. По горивната ситема се разбра че не е проблема. Остава някой от датчиците. Няма клаясали клеми и прегорели жици. Всъщност ще меря датчиците направо на куплунга на компа, за по-сигурно.

        според мен може да е няколко неща:
        1. Датчика за температурата отчита само топъл двигател. Като е студен, компа се луже че е топъл, и не обогатява сместа. Това обаче някак не се връзва с факта чео след 10-ина секунди започва да работи нормално. Поне датчика е евтин, и ще го сменя за проба
        2. МАП сензор - да е тромав в началото, или да не е в ред - ако във вакуумната му камера е проникнал въздух, показанието му се променя. А от старост - също.
        3. Електродинамичния клапан за празен ход се отваря от ваккума във всмукателния колектор - може той да не сработва нещо, обаче пък това не се връзва с факта че първите 1-2 секунди работи както трябва. Освен това, дори и на неизстинал двигател, но престоял да речем 30-на минути, в началото няма мощност и тръгва тегаво. Горе-долу при първото сериозно подаване на газ и вдигане на обороти се оправя, и после няма проблем
        4. Нещо по делкото - например центробежен регулатор. ако е текло масло през семеринга (за което няма никакви признаци), в делкото сигурно е пълна гняс. Ако тежестите му се въртят тегаво, трудно сработва в началото - това обаче пък не се връзва с понижената мощност на топъл двигател след палене, както и с горепосочения факт за първите 2 секунди.

        Всичко е изчистено, всичко е проходимо. Всичките маркучета за вакуум и какво ли не са в идеално състояние. Всичко по колектора е чистено, и изглеждаше като ново, когато го чистих. Маркучите за картерни газове (два са, и тънкия беше запушен като я купих) са в ред и проходими. Като си регулирах клапаните, чистих и капака - там е маслотделящия "филтър" - и вече всичко и там е като от магазина.

        С две думи: Бах маа' му!!! Това всичкото даже и в сервиз никой няма да се навие да го прави, освен за крупна сума. И пак не ще.

        Ще вържа новия датчик, и ще видим. Ще опитам и с откачен вакуум от MAP сензора. Ще опитам и в сервизен режим (откачен от куплунга с жиците MAP сензор.)

        А, и я водих на сервиз. Гледаха като теле в железница, и знаех повече от тях. А на сервиза отвън едни гръмки надписи, да ти падне шапката.

        Грешки няма. И това съм проверил. Става лесно. И в режим "проверка на грешки" на компа нищо не мига. А лампата си е в ред, защото мига с код "няма грешки".

        Аз съм втрещен как е възможно най-простата в света инжекционна система да не мога да я хвана защо прави глупости.
        Последно редактирано от sparkybg; 15-09-08, 19:07.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #34
          До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

          А каква е вероятността, някъде в компютъра да имаш изфирясали кондензатори, които да прецакват някой преходен процес в аналоговите вериги? Що не го отвориш и да прегледаш за надути?

          Коментар


          • #35
            До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

            Еми може и това да е. Първо ще пробвам с термодатчиците, и ако не се получи, ще видя дали е отваряем.

            Лощото е че на 18 годишна кола, не е задължително да са надути, за да са изфирясали.

            Едит: Ето схема на системата:
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от sparkybg; 16-09-08, 10:05.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X