Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

    Вчера си взех тройници, фитинги и т.н., и манометър до 12bar-а.

    Днес ще понапазарувам маркучи, и живи-здрави в петък ще го мерна.

    При наличие на достатъчно време ще видя и въпросното филтърче в какво състояние е, ще погледна връща или не бензин с откачен вакуум, изобщо всякакви такива.

    Обаче, на първо време ще мерна налягането, където ми е най-голямото съмнение.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

      Спарки ... казах ти манометър до 3 или 5 бара.
      При 12 бара ... нямаш НИКАКВА точност!
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #18
        До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

        До 3 или 5 нямаше. Тоя беше "най-малкия". Голям е и е разграфен през 2 десети. А точността ще проверя лесно - ще го сравня с електронния, дето си меря налягането в гумите, а в краен случай ще отвия тоя на пистолета ми за помпане на гуми - мисля че беше до по-малко.

        А голяма точност така или иначе не ми трябва - границите са 2.2-2.8.

        Абе, ще видим в петък каква е хавата.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

          Не е помпата, и слава богу, защото е най-скъпото от цялата система.

          При подаване на контакт вдига за отрицателно време 4 атмосфери. След 20-минути изключен контакт беше спаднало на 3.2. Не го чаках повече да спада, ами откачих манометъра и си закачих маркуча за към горивната магистрала на дюзите.

          Регулатора не е с пробита клапа - поне това е сигурно. Обаче мотора беше топъл все още, и въпреки стискането на маркуча за обратен бензин, не успях да намеря разлика - ламбда сондата явно беше вече загряла, и дори и да е имало разлика - компютъра явно я компенсира.

          Бях забравил да си купя тефлонова лента, и съответно не успях да си сглобя тройника, за да измеря налягането при работа на двигателя, и как се мени в зависимост от вакуума. При първа възможност ще свърша и това. Дай-боже довечера.

          Иначе, гориво през регулатора минава - чува се потока, когато помпата работи. Значи и по маркучите всичко е наред.

          След двойно минаване на Петрохан, и особено като бях на връщане сам, и карах с мойто си темпо, мога да кажа че изключая първия момент след палене, двигателя е във върхова форма. Няма загряване, няма вибрации, дори и при 5000 оборота. Няма липса на мощност. Повечето коли караха по-бавно от мен, та трябваше да изпреварвам. По охлаждането всичко е наред. Стрелката не мръдна от средата.

          ...И всичкото това с по-големите рошави регенерати Fedima.
          Последно редактирано от sparkybg; 08-09-08, 10:54.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

            Сколасах да премеря налягането при работещ двигател. Точно като по книга е. Значи не е нито помпа, нито регулатор на налягане. Филтърчето за вакуума на регулатора е проходимо.

            Регулатора е пъргав и реагира бързо. При нормални обороти държи 2.5-2.6 бара (това при максимален вакуум в колектора), а при рязко подаване на газ качва на 3 бара. Помпата при стискане на маркуча за обратен бензин вдига 4 бара, при това доста бързо. Течове няма. Държи налягане 2.5 бара дори и след 15 минуи изгасена.

            Значи проблема не е в горивната система. Остават или датчици (МАП, температурни), или нещо по запалването. Датчиците ги проверявах по процедурата в сервизното ръководство. Кабелите и свещите са нови, капачка и палец също. Съмнява ме да не би да е мръсно делкото, или по-точно центробежния регулатор, и малко трудно да сработва в началото.

            Джипката на връщане от събора през Петрохан вървеше като змей.

            Аз съм в шах. Давайте идеи къде да гледам.

            Освен да замъкна и осцилоскопа, и да погледна импулсите към дюзите.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

              Чел съм това онова, мое да съм у грешка ама:

              Това дет си го направил (измерването на налягането), е много хубава работа, смисъл отстранил бая евентуални причини-проблеми....и да уточня:

              1.компа нема никва представа колко е налягането на горивото и не компенсира нищо
              2. вакума на ФПР служи да разтоварва горивната рейка при празен ход...както и сам си установил
              3. Палене, празен ход, круз, ускорение са напълно различни процеси за компа...примерно
              -празен ход...си следи темп на водата и МАП сензора
              -ускорение...отебава МАП, ламбда сонда (щот са бавни) и го дава само на обороти и ТПС
              -круз...почва да следи смеси чрез ламбдата и да се опитва да гони примерно 12-13 за икономичност и екологичност


              и т.н....абе общо взето си се орентирал правилно МАП и темп. на водата...мое и да пуснеш и диагностика...знае ли се. За майстори....20 години коли с инжекциони у Б-гто и примерно само 20 от тех имат представа (тва за целата Страна)

              Успех

              Коментар


              • #22
                До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                Чел съм това онова, мое да съм у грешка ама:

                Това дет си го направил (измерването на налягането), е много хубава работа, смисъл отстранил бая евентуални причини-проблеми....и да уточня:

                1.компа нема никва представа колко е налягането на горивото и не компенсира нищо
                2. вакума на ФПР служи да разтоварва горивната рейка при празен ход...както и сам си установил
                3. Палене, празен ход, круз, ускорение са напълно различни процеси за компа...примерно
                -празен ход...си следи темп на водата и МАП сензора
                -ускорение...отебава МАП, ламбда сонда (щот са бавни) и го дава само на обороти и ТПС
                -круз...почва да следи смеси чрез ламбдата и да се опитва да гони примерно 12-13 за икономичност и екологичност


                и т.н....абе общо взето си се орентирал правилно МАП и темп. на водата...мое и да пуснеш и диагностика...знае ли се. За майстори....20 години коли с инжекциони у Б-гто и примерно само 20 от тех имат представа (тва за целата Страна)

                Успех
                1/2. Знам. Регулатора просто поддържа постоянна разлика в налягането на горивото и вакуума в колектора. Това си е напълно механична система, и компа не го интересува. Това е с цел на компа да му е лесно, и да не се съобразява с вакуума в колектора, когато пуска горивото - при постоянна разлика в налягането на горивото и вакуума, количеството подавано гориво зависи само от дължината на импулсите, пускани към дюзите.

                Температурните датчици са в норма. Мап сензора също съм го проверявал както е по книга, и уж и той е в норма. Остава да е тромав, или да сраборва бавно, обаче MAP сензор на пазара - йок. Ламбда сондата и тя е в ред - мерено. Даже е много далеч от границата. Ама тя на студено така или иначе не играе.

                След тоя период от 10-ина секунди в началото, си работи перфетно, и си вдига 1000 и малко обороти на празен ход, докато загрее - ще рече че не е температурен датчик, понеже иначе щеше да си работи на ниските 850 оборота (колкото е по книга за загрял двигател, и които общо взето държи като загрее).

                Грешки в компа няма. Сместа е в норма (преди 2 седмици минавах на преглед, и мериха).

                А най-странното е че като я запаля, секунда-две работи както трябва, после оборотите падат почти до изгасване, а след това (7-10 секунди) си вдига високите (1000-1200), и от там нататък няма грижи.

                Другото, което прави е че като е постояла да речем около 30 минути - 1час, загряла (тя в жегите така или иначе не изстива много), като я подкарам в началото е тромава и няма мощност. Като я понастъпя обаче да вдигне обороти, се оправя, и от там нататък отново няма грижи.

                Изобщо съм в някакъв пълен тъч. Всичко, което предположих, се оказа в ред, а тя си прави един и същи номер всеки път.

                Сега, има една система във входящия колектор, дето пуска допълнително въздух на студен двигател - изцяло механична и не е ремонтируема. На студено е отворена, а на топло се затваря. Има и тръбичка за антифриза там, че да я грее. Обаче пък това не се връзва с първите секунда - две, когато си работи добре.

                Шах, и мат.
                Последно редактирано от sparkybg; 15-09-08, 10:13.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                  На чужд джип и сто .... са малко ако си с термодинамичен дебитомер на въздуха пробвай да запалиш но преди това подръж на контакт 10-15сек без да въртиш ако няма разлика изобщо откачи (от куплунга) за ден ламбда сондата да видим какво ще стане?
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #24
                    До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                    Не съм с дебитомер. С МАП сензор и сензор за температура на въздуха съм. Пробвано е да паля след няколко напомпвания на инжекционната помпа (включ - изключ). Прави същото.

                    Ще опитам да откача ламбдата, ама е в норма. Лично съм проверил.

                    Ще опитам и да запаля с откачен MAP сензор.

                    Ще премеря и термодатчиците пак.

                    Остава да е кофти контакт между компа и някой от датчиците, ама грешка не връща.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                      Баце недей продължава така, че скоро ше изядеш хляба на 'майсторчетат' дет уж ги чустват инжекциите...

                      Та щом 1-2сек след паленето се лигави....значи компа е излязъл от режим палене и е в режим айдъл или там празен ход. Значи тука са темп на водата и МАП съответно с неговите си подчинени - темп на входящия въздух и атмосферно налягане примерно....и остава некъв мотор или селеноид за празния ход....той нещо ако се е зачепил!!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                        Няма ни мотор, ни соленоид. Термомеханичен модул е, вграден в тялото на дросела. Като термостата, ама се топли от водата, а пуска допълнително въздух при студен двигател, и се затваря като загрее.

                        Не ще да е това, защото тогава нямаше да работи и тия 2 секунди в началото.

                        Утре отивам и купувам и 2-та температурни датчика, макар да съм 99% сигурен че не е от тях. Ако не - MAP сензор, ама такъв не продават и в световен мащаб. Ще поръчам за Toyota Corolla/celica на същите години. До колкото имам някакво 6-то чувство - трябва да стане. DENSO прави 3 вида сензори с различна горна граница. Понеже инжекционната система е кажи-речи еднаква, и двигателите са от едно и също поколение, и близка кубатура, може би ще стане.

                        Щеше ми се да пробвам с MAP сензора на някой колега, ама няма как да стане, понеже джипката трябва да е студена, за да направи въпросния номер.

                        Всъщност, кофти MAP сензор се връзва добре с факта че аванса на запалването няма оптимална настройка, при която да работи добре и на ниски, и на високи обороти. Ако го наглася за ниски, при над 2500 и по-сериозно натискане на педала на газта, аванса започва да хлопа яката. Ако го настроя за високи, на ниски е малко тромава, ама на високи върви като хала.

                        Ама пък върви бе, пущината. И харчи нормално. И не мирише отзад. И не пуши. И масло даже не харчи. Мамка му и прасе!
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                          Мислътъ ми беше да задържиш на контакт по-дълго, не заради налягането на бензина, а ако има някъде нещо да се подгрява едните ламПа сонди са с 3 или 4 извода и те са с принудително подгряване и както ми каза пробвай и с откачен МАП (каквото и да значи това) първо с откачен ток ако към него идва ток, после с откачен вакум ако идва вакум, щот тия пари за термодатчици са си верно грях, а и нисана скоро ще зейне кат` ламя
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #28
                            До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                            Няма подгряване никъде. Системата е уникално проста - кажи-речи всички япоски системи от края на 80-те и началото на 90-те са същите.

                            Задържал съм на контакт преди да паля - случва се същото. Опитвал съм давам контакт и изключвам по няколко пъти - пак същото.

                            Ламбда сондата е от простите - с една единствена жица. Ама тя на студено не играе, точно защото не е с подгряване. А пък и да беше - пак нямаше да играе, щото при студен двигател сместта е умишлено обогатена, и понеже сондата е от стария тип - тяснодиапазонна, то по показанието и при обогатена смес не може да се съди за нищо.

                            Ама това е едно от нещата, в което съм сигурен че е в ред. Мерил съм лично. Всичко е в норма.

                            С откачен ток към MAP-а няма да стане. Компа ще отчете грешка и ще влезе моментално в сервизен режим, при който MAP-а така или иначе не играе. Ще откача вакуумното маркуче към него, и ще го запуша. Това е все едно колектора е напълно отворен, разбирай компа трябва да дава яко бензин, щото двигателя е натоварен. Просто до сега не съм се сетил да го направя.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                              А към МАП сензора има атмосферен датчик и темп. на входщия въздух?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Регулируем регулатор за налягане на горивото: Има ли той почва у нас?

                                Атмосферен няма. Има само температурен, който е в норма.

                                Сензора е за абсолютно налягане - атмосферен не е задължителен.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X