От: Замяна на двигател Fiat Panda
Ако свържеш точно нещата, няма да имаш проблеми. Компа е този който се грижи кога да работят помпата и дюзите и кога не. Като дадеш на контакт, заработват за секунда и спират. Като завъртиш на стартер тръгват, ако изгасне двг и останеш на контакт пак спират и т.н. Това принципно не го мисли. По важното е да събереш коректно цялата инсталация. Това значи всякакви блокове с релета и прочие имащи отоншение към работата на двг да са свързани, всякакви бушони бушончета и пр. Абе играчка си е, но гледай като взимаш инсталацията да вземеш всичко и да го вържеш едно към едно.
Ако свържеш точно нещата, няма да имаш проблеми. Компа е този който се грижи кога да работят помпата и дюзите и кога не. Като дадеш на контакт, заработват за секунда и спират. Като завъртиш на стартер тръгват, ако изгасне двг и останеш на контакт пак спират и т.н. Това принципно не го мисли. По важното е да събереш коректно цялата инсталация. Това значи всякакви блокове с релета и прочие имащи отоншение към работата на двг да са свързани, всякакви бушони бушончета и пр. Абе играчка си е, но гледай като взимаш инсталацията да вземеш всичко и да го вържеш едно към едно.
Гледам ,че бензиновата помпа се монтира към делкото странично и си мисля че няма да има проблем да се прехвърли на плъг ен плей и то , на мястото където са монтирани двете бобини .Някой който е има пряк досег с такава техника да даде мнение.
Коментар