Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ходове на окачването на джипове.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Ходове на окачването на джипове.

    Прав си Петре! Но каквито състезанията такива и машините...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • Re: Ходове на окачването на джипове.

      истина е че големите ходове, когато станат много големи почват да пречат и затова човек трябва да има мярка. но за успокоение на собствениците на тестваните автомобили - има още мого докато прекалите ))

      работата с двойните амортисьори е много проста и много скъпа. нужни са ви по два двойно регулируеми* амортисьори на колело. на единия му се натяга рибаунда на другия сгъването. пружини се слагат и на двата но на този с натегнатия рибаунд се оставят хлабави, така че да работят само при пълно сгъване на окачването. задължително въпросните амортисьори трябва да са с вграден бъмп стоп защото ако нямате някаква огромна кола/камион, просто по окачването няма да остане място за отделен такъв.

      *двойно регулируем амотрисьор е този на който ръчно без да се разглобява може да му регулирате съпротивлението на сгъване и разгъване по отделно.

      има разбирасе и варианта да се сложи един огромен амортисьор но това има и своите недостатъци, но със сигурност излиза по - евтино.

      разбирасе аз говоря за строго професионални изпълнения, за разходки болт он китовете са съвсем достатъчни. монтирането на два еднакви, обикновени амортисьора е напълно безмислено и води до сериозен разход на пари.
      drive alive

      Коментар


      • Re: Ходове на окачването на джипове.

        Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнение
        истина е че големите ходове, когато станат много големи почват да пречат и затова човек трябва да има мярка. но за успокоение на собствениците на тестваните автомобили - има още мого докато прекалите ))

        работата с двойните амортисьори е много проста и много скъпа. нужни са ви по два двойно регулируеми* амортисьори на колело. на единия му се натяга рибаунда на другия сгъването. пружини се слагат и на двата но на този с натегнатия рибаунд се оставят хлабави, така че да работят само при пълно сгъване на окачването. задължително въпросните амортисьори трябва да са с вграден бъмп стоп

        Има още много различни начина и системи но пак трябва да се знае за какво каране ще се правят и смятат



        има разбирасе и варианта да се сложи един огромен амортисьор но това има и своите недостатъци, но със сигурност излиза по - евтино.

        Зависи от амортисьора тази година гледах едни дето са по 25 000$ година парчето

        разбирасе аз говоря за строго професионални изпълнения, за разходки болт он китовете са съвсем достатъчни. монтирането на два еднакви, обикновени амортисьора е напълно безмислено и води до сериозен разход на пари.
        И МНОООООГО ДРУСАНЕ

        Коментар


        • Re: Ходове на окачването на джипове.

          Някои знае ли как се изчислява RTI при 30градусова рампа. При 20градусова ясно.

          Коментар


          • Re: Ходове на окачването на джипове.

            Опа грешка намерих го
            http://www.suzukiinfo.com/misc/rti/rti.htm

            Коментар


            • Re: Ходове на окачването на джипове.

              По два амортисьора може да се слагат само такива които изрично са произведени за тази цел. Слагането на каквито и да са други амортисьори по двойки е широкоразпространена заблуда.
              Освен това амортисьора е единия елемент от окачването а другия е пружината. С промяна само на единия елемент без да се промени другия нищо не става...
              Така е.Точно затова съм си намерил други пружини.Такива,каквито да отговарят на моите изисквания.Дълги,сравнително широки и достатъчно меки.В конкретния случай са от Алфа 75.
              Първо опитах само с по един амортисьор на колело.Газов,вдойнодействащ.За асфалт-чудесно.Комфорт,стабилност...Но на пресечена местност с по-голямшка скорост или на баир с повечко газ-не държеше,т.е. ограничаваше ме в скорост.С поставянето на втори амортисьор проблема беше решен генерално.И ефекта ми харесва.Прав си,че всичко е някакъв компромис.Сега возията на асфалт е доста по-твърда...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • Re: Ходове на окачването на джипове.

                ...Но за сметка но това скороста през пресечена местност е удивителна.Днес,след импровизирания траял в Гниляне(там не съм гонил скорост),имах възможност да "понастъпя" малко.Удивен съм от ефекта,който се е получил.При вискока скорост(60-100км/ч) и изключително неравен терен,колата беше много лесно управляема и усещането за сигурност и стабилност ти дава увереност.Карах след Вушев(за него явно няма гравитация-в това се убедих),като на места умишлено съм изоставал,за да си "отворя" място,за да мога след това да го догоня с...едно натискане на педала на газ-та.Буквално прелитах завои с виражи,дупки и коловози...баири и резки нанадолнища...
                А най-важното е,че на мен ми харесва така!Доволен съм!Ако не бях,щях да съм го разглобил...
                Венци,не съм на мнение,че при правилно изчислени пружини,поставянето на два еднакви амортисьора е грешка.Особено ако колата е с по-големи и по-тежки гуми...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • Re: Ходове на окачването на джипове.

                  който и да ти обяснява че така нестава, не е прав защото 99% от състезателните коли унас са така направени. че не е най - доброто определено не е. моето мнение е че това е сиромашки вариант на спортно окачване.

                  проблемите които следват от това са обкновено т.нар. подскачане на колата, другото е ефекта на падащия самолет просто фабричните автомобили не са предвидени да се карат толкова бързо по пресечен терен и след известно време започват да се разпадат. ако искаш да караш така вкарвай автомобила в бокса, разглоби го до последната гайка, изхвърли всичко кето не е пряко свързано с върветено, после го сглоби. затегни всички болтове, сложи им локтайт, нагласи си добре електро инсталацията, спирачната система, закрепи всяко едно нещо така че нищо да не се тръска и подскача и тогава карай колкото можеш. но ти гарантирам ужасна дископатия само след 1 година

                  причината да ти пиша това не е желанието ми да се направя на много знаещ, просто ако не направиш нужното съвсем скоро вместо автомобил 4х4 ще има купчина старо желязо, което няма да става за нищо. историята познава много такива проекти свършили в скрапа.
                  drive alive

                  Коментар


                  • Re: Ходове на окачването на джипове.

                    Дано не излезеш "лош пророк".Благодаря за мнението.Ще се вслушам...
                    А иначе идеята да го направя така беше по-скоро усещане,че има нужда.И според мен е по-добре сега,но времето ще покаже...По принцип не карам Чибуратора постоянно така.По-скоро искам да го поопазя на разсходките...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • Re: Ходове на окачването на джипове.

                      ами намери си тогава добър майстор и я почвайте. то тоя път по който си тръгнал до нищо хубаво не води в крайна сметка ще стигнеш до състезателния клас на нашенския офроуд шампионат, а може и по - далече

                      кията е една много сериозна машина, която всички подценяват, но тя има няколко много сериозни участия в рали дакар и то самостоятелни, никой не им е помагал на корейците. ще е интересно
                      drive alive

                      Коментар


                      • Re: Ходове на окачването на джипове.

                        Бе,не ща с нея...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • Re: Ходове на окачването на джипове.

                          аааа той апетита идва с яденето

                          разбирасе винаги можеш да си вземеш Г класа
                          drive alive

                          Коментар


                          • Re: Ходове на окачването на джипове.

                            Камион???
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • Re: Ходове на окачването на джипове.

                              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                              Камион???
                              Соти на тебе разредения въздух ти действа зле. Вече внимавай с разходките приятел!!!

                              Коментар


                              • Re: Ходове на окачването на джипове.

                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X