Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ходове на окачването на джипове.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Ходове на окачването на джипове.

    Винаги съм се заблуждавал, че автомобилите на ресори имат малки ходове, но това ми взе акъла Вие ли сте го правили? С какви нужди? Имам предвид, че терена на който се кара такава машина изобщо не е популярен в БГ
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • Re: Ходове на окачването на джипове.

      неможе....
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • Re: Ходове на окачването на джипове.

        може....

        Коментар


        • Re: Ходове на окачването на джипове.

          преди няколко дена тествах сузукито на новата рампа, качването на подложки определено увеличи хода с малко :-)



          LZ1RED

          Коментар


          • Re: Ходове на окачването на джипове.

            Качихме Паджерото на Кики.
            Паджерото успя да достигне най- добрите резултати правени до сега на тази естакада.
            Единствената разлика спрямо моето Паджеро е махнатата стаб. щанга. Явно това дава изключително голяма разлика защото моето даде много лоши резултати.









            LZ1VMH

            Коментар


            • Re: Ходове на окачването на джипове.

              Пробвахме и Тойота-та на Фулдата.
              Тук резултатите не бяха добри.
              Ще се въздържа от мнение по-въпроса. Нека самият Митко да се изкаже. Явно че очакванията ми бяха от по-дълбока кошница.










              Съжелявам Че снимките не са от един ъгъл.
              От следващите ще се поправя.
              LZ1VMH

              Коментар


              • Re: Ходове на окачването на джипове.

                Тестване на Чибуратор.

                Соти се включи в тестването. Резултатите му бяха повече от задоволителни. Определено бие книжни лидери като Уаз и Тойота.
                С малко Не успя да достигне лидерите (Кики, Диско III, Рейч Ровър).











                LZ1VMH

                Коментар


                • Re: Ходове на окачването на джипове.

                  интересно - и тойотата бая се е разкекерчила... защо не са й добри ходовете...

                  а защо не пробвате малко да спаднете гумите - това увеличава доста ходовете...

                  тествайте и една ТЛК80 да видиме резултатите...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • Re: Ходове на окачването на джипове.

                    Трябва да се отчита и един много важен елемент. На Митко Тойотата например е с окачване което е "скоростно". Това означава че той ход има но няма тежест за да го направи. Но при скоростно каране по неравности вече играе освен теглото на автомобила и неговата кинетична енергия... И тогава вместо да забива в тампоните окачването ще си прави съответния ход...

                    На рампа тестовете ще бъдат точни само и единствено за окачвания траялен тип които са сметнати за малки скорости и пълните си ходове правят на тях... Нали се сещате че ако един автомобил може да си прибере окачването на пълния му ход само от собствената тежест и при най-малкия скок ще е на тампони...

                    Затова и "книжните" лидери се представят в реалността толкова добре...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • Re: Ходове на окачването на джипове.

                      На рампа тестовете ще бъдат точни само и единствено за окачвания траялен тип които са сметнати за малки скорости и пълните си ходове правят на тях... Нали се сещате че ако един автомобил може да си прибере окачването на пълния му ход само от собствената тежест и при най-малкия скок ще е на тампони...

                      Затова и "книжните" лидери се представят в реалността толкова добре...
                      Венци,аз затова сложих по 2 амортисьора отзадзе...В движение даже е твърдо(разбирай пресечена местност).Подържа доста добра скорост така...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • Re: Ходове на окачването на джипове.

                        При Тоиота някои модели са и с много кофти решен заден край на носачите които не позволява големи ходове още при повдигането на автомобила част от ходовете се изяждат А също така отпред са с двоино захващане което не може да бъде подобрено чрез тунинг за по големи артикулации Отделно тази кола е със страшно късо междуосие заради което и карданите са къси спасява ги до някъде хитрото решение на приводите да са с еднаква дължина Въпреки това когато не са двоино чупещи се ходовете страдат

                        Има модели на окачвания които позволяват ходове докрай при ниска скорост и адекватно поведение при високи скорости Само че те не са болт-он И като цяло не се слагат на книжни лидери

                        Коментар


                        • Re: Ходове на окачването на джипове.

                          Венци,аз затова сложих по 2 амортисьора отзадзе...В движение даже е твърдо(разбирай пресечена местност).Подържа доста добра скорост така...
                          По два амортисьора може да се слагат само такива които изрично са произведени за тази цел. Слагането на каквито и да са други амортисьори по двойки е широкоразпространена заблуда.
                          Освен това амортисьора е единия елемент от окачването а другия е пружината. С промяна само на единия елемент без да се промени другия нищо не става... Не случайно световно известните тунинг фирми продават продукцията си на тези цени... Ако беше лесно отдавна да са фалирали...

                          При Тоиота някои модели са и с много кофти решен заден край на носачите които не позволява големи ходове А също така отпред са с двоино захващане което не може да бъде подобрено чрез тунинг за по големи артикулации Отделно тази кола е със страшно късо междуосие заради което и карданите са къси спасява ги до някъде хитрото решение на приводите да са с еднаква дължина Въпреки това когато не са двоино чупещи се ходовете страдат
                          Аз не случайно по-горе в темата съм дал калкулатор с който се смята реален индекс на хода на окачването. Това докъде се качва една кола по рампата има значение ако се отчете нейното междуосие... Иначе служи само за забавление...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • Re: Ходове на окачването на джипове.

                            тойотата, Г класата, нисана, са концепции измислени за максимална издържливост, заради което са жертвани ходовете. няма как да докараш на тях ходове като на ровъра, просто концепцията е друга. това разчекване на паждерото не е реално защото без стабилизиращата щанга то практически неможе да се кара, иначе досега не съм жидал друг 4х4 който да има толкова голям ход на задното окачване.

                            лошото е че няма някой добре направен вранглер в теста, мисля че той ще оглеви класацията.
                            drive alive

                            Коментар


                            • Re: Ходове на окачването на джипове.

                              Така е и освен това никога не забравяйте че големите ходове не са самоцел. Всичко е компромис и въпросът е дали е намерен точния баланс... Иначе откачането на стабилизационната щанга променя ходовете винаги - тук въпросът е тя за какво служи... А има и автомобили на които тя може да се откача с копче отвътре... Стандартно на някои от новите Нисани... но пък това на практика не работи и почти 100% се поврежда... и струва 3500лв...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • Re: Ходове на окачването на джипове.

                                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                                По два амортисьора може да се слагат само такива които изрично са произведени за тази цел. Слагането на каквито и да са други амортисьори по двойки е широкоразпространена заблуда.


                                Аз не случайно по-горе в темата съм дал калкулатор с който се смята реален индекс на хода на окачването. Това докъде се качва една кола по рампата има значение ако се отчете нейното междуосие... Иначе служи само за забавление...
                                За това че слагането на два амортисьора е заблуда, пея песни от близо пет години, горе-долу тогава махнахме на Форд Бронко оригиналните предни те са два. Гледахме като гръмнати, работят по съвсем различен начин един от друг Днес си правих опити да слагам отзад на Черокито по два, за реална добра работа и на двата едновременно е пълен абсурд. По едно време се бях заровил до шия с амове и планки да меря и при всякъкви опити не ми харесва как става. Като временно решение става после се слагат свини с компенсатори.

                                За междуосието е точно така Трябва таблица и един голям триъгълник да се хваща точно центъра на главината иначе всеки може да драска до където му се вижда че е центъра на гумата

                                Иначе на Фулдата Тоиотата като конфигурация на окачването е също триален тип Примерно на задния мост амовете в горния краи прибирът навътре При скоростно търсене има всякъкви варианти на закрепване на амовете напред ,прави хоризонтални дори и назад но почти никога навътре много рядко когато няма друго решение Аз съм го казвал тия коли дето ги правиме за тукашното каране са хемофродити

                                А както казва един приятел руснак .........Хемофродит он...... сам ебет и сам родит
                                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 22-03-07, 23:40.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X