Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори - дискусия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Джип за хард офроуд

    Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
    Иво Върбанов леко се е поизхвърлил http://www.eshocks.com/bil_ORvh.asp?...=All&SubChar=Q това е около 4000 лева.
    Тва 4000лв е там.

    А там не е Англия. Нито Германия.
    Има транспорт, мито, ДДС и т.н.

    Коментар


    • #32
      До: Джип за хард офроуд

      Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
      Иво Върбанов леко се е поизхвърлил http://www.eshocks.com/bil_ORvh.asp?...=All&SubChar=Q това е около 4000 лева.



      Ще съм благодарен, ако потърсиш стойката.
      А защо изобщо трябва амортисьора да е вътре в пружината, какъв е проблема да се сложи отпред на конзола заварена директно за рамата? И без това опасността да не издържат лапите е голяма, а така лапата ще отговаря само за пружината?
      Да не издребняваме, вероятно цената е била такава когато продукта е пуснат на пазара, а разликата между 4000 лв и 4000 долара не е нещото, което ще спре някой да си ги купи, ако наистина е решил.

      А защо амортисьора е вътре в пружината питай производителите и конструкторите.
      Единствено бих те посъветвал да се придържаш към тяхното решение максимално близо за да не береш ядове.

      Коментар


      • #33
        До: Джип за хард офроуд

        Първоначално публикуван от Виктор Мечкаров Преглед на мнение
        Да не издребняваме, вероятно цената е била такава когато продукта е пуснат на пазара, а разликата между 4000 лв и 4000 долара не е нещото, което ще спре някой да си ги купи, ако наистина е решил ...
        Вярно да оставим цената на страна. Ама тези амортисьори се поръчват с custom valving. Колко хора си имат представа какво им трябва???

        Аз още не мога да намеря (и никой не може да ми каже) как да сметна какви пружини (spring rate) ми трябват. Навсякъде, където съм намерил разни формули, те са за независимо окачване, а не за цял мост ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #34
          До: Джип за хард офроуд

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Вярно да оставим цената на страна. Ама тези амортисьори се поръчват с custom valving. Колко хора си имат представа какво им трябва???

          Аз още не мога да намеря (и никой не може да ми каже) как да сметна какви пружини (spring rate) ми трябват. Навсякъде, където съм намерил разни формули, те са за независимо окачване, а не за цял мост ...
          Това може да ти е от полза
          http://f-o-a.com/calculator.html

          http://f-o-a.com/calculator.html

          Въпреки, че се отнася за койловъри, принципа е същия. Пусни им един факс, и ще ти го сметнат. Номера го има в линка. Аз не бих се мъчил, защото риска да сбъркам е голаям
          Последно редактирано от Виктор Мечкаров; 16-12-09, 14:02.

          Коментар


          • #35
            До: Джип за хард офроуд

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

            Аз още не мога да намеря (и никой не може да ми каже) как да сметна какви пружини (spring rate) ми трябват. Навсякъде, където съм намерил разни формули, те са за независимо окачване, а не за цял мост ...
            Проба-грешка е истината.

            Коментар


            • #36
              До: Джип за хард офроуд

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Проба-грешка е истината.
              Вярно, ама този метод е скъпичък. И като разход на пари и време, а и не само ... Като например насред състезание да установиш, че усиленото окачване не е издържало натоварването и трябва да продължиш с чифт разходкаджийски амортисьори, а след това да започнеш от начало. Пак ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #37
                До: Джип за хард офроуд

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Вярно, ама този метод е скъпичък. И като разход на пари и време,

                Isтината за един е лъжа за друг ! Аз мен е бяло за теб черно !
                kInex е прав !
                Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                Коментар


                • #38
                  До: Амортисьори - дискусия

                  Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                  Конитата по един ли ги караш , или си ги сдвоил .
                  При мен , нещо бързо поомекнаха . Ще ги преместя на по-твърда позиция и ще докладвам .
                  При това не се състезавам и карам по-скоро бавно , извън пътя .
                  Концепцията бе "двойни" във всички варианти.
                  Сега се инатя на новата Гелендия с единични кони хеви трак и 4 бамстопа. Мацето е дълго и това помага да се държи добре, но не съм го пробвал на по-дълги скоростни отсечко от 10-тина км.
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X