Първоначално публикуван от Чавдар (V93)
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Амортисьори - дискусия
Свий
X
-
Амортисьори - дискусия
"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."Тагове: Няма
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнениеТака е Чавдаре, ама вторите амортисьори без адаптери ли ги монтираш? Козата си сака пръч. Има и друго - поне за момента е трудно да се съберат наколко подготвени за бързо друсане по неравен терен джипки освен на състезание и става така, че няма с кого да караш. Кажи ако обичаш от свой собствен опит - окачването ти кога започва да работи - от началото на разходката или първо трябва да го подкараш малко по неравности за да се стоплят амортисьорите?
Окачване, направено за бързо каране, не е особено (да не кажа хич) подходящо за разходкаджийски джип, който се ползва и за други цели.
Първото каране с двойни амове по неравен каменист терен беше мнооого неприятно изживяване. Коментарът на навигаторката (вече с хиляди километри стаж) беше "Ти да не искаш да ме откажеш от офроуда" ...
Твърдото окачване започва да работи добре на по-висока скорост (примерно от 50-на нататък). Бавното каране, като на разходка, си е малко нещо за мазохисти ...Ние не сме неутрални!
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеПрав си, че и допълнителни амортисьори без ТНТМ не стават, ама ТНТМ + евтин амортисьор пак не е като ТНТМ + скъп амортисьор. Отделно, дето ТНТМ-то за някои от амортисьорите, за които говориш, става толкова сериозно, че просто е неприложимо за джипки, които не са предназначени само и единствено за състезания или хард изпълнения.
Окачване, направено за бързо каране, не е особено (да не кажа хич) подходящо за разходкаджийски джип, който се ползва и за други цели.
Първото каране с двойни амове по неравен каменист терен беше мнооого неприятно изживяване. Коментарът на навигаторката (вече с хиляди километри стаж) беше "Ти да не искаш да ме откажеш от офроуда" ...
Твърдото окачване започва да работи добре на по-висока скорост (примерно от 50-на нататък). Бавното каране, като на разходка, си е малко нещо за мазохисти ...
Сега ако дадеш мнение и за това: http://www.eshocks.com/bil_ORsb.asp?...=All&SubChar=Q ще си направо безценен! Естествено ще се ползват адаптори и ще се преправят кулите за предните амортисьори и конзолите за задните - става дума за Дифендър?
И още един въпрос - какво ще се получи, ако се сложат по два различни по марка и характеристики амортисьори на колело?"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение... Сега ако дадеш мнение и за това:
...
И още един въпрос - какво ще се получи, ако се сложат по два различни по марка и характеристики амортисьори на колело?Нито съм ги пипал тези амортисьори, нито знам някой да е карал с тях.
Единствено мога да кажа, че си имам 1-2 наум за амове с такава конструкция (piggyback) защото монтажът им може да бъде затруднен поради липса на достатъчно място.
Не мисля, че комбинирането на амортисьори от различни марки е проблем, стига дължините, ходовете и мястото за монтаж на допълнителния да са добре подбрани. Точно там обаче идва трудното. Изключително малко са хората в България, които могат да направят тази работа като хората. И дори и при по-просветените (сред които аз определено не съм) доста често нещата се правят по метода "проба - грешка".
Както се казваше в един популярен филм "Восток дело тонкое", та и с промените по окачването така. Затова, ако смяташ да правиш по-сериозно разпипване и нямаш доказано работещ образец за копиране, се приготви да настъпваш мотики ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениемислил ли е някой за охлаждане на амортисьорите?
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеТе - ясно. Въпросът ми беше по-скоро за homebrew изпълнения, които все пак работят.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от Ясенпиши, ще отделим после
1 коя дължина е най важна?
2 каква сила за колко килограма кола?
3 газови или маслени?
4 с допълнителни резервоари или без?
5 едно или двупосочни и с какво отношение?
то аз нищо сериозно не знам.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеBilstein 5150 с твърдост 255/70 е мек амортисьор. По един на колело загряват.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнениеКакво да пиша като трябва да почвам от начало.
.
и двете дължини са важни. Даже са свързани.
2 каква сила за колко килограма кола?
това най-добре знае човека проектирал окачването.
в случай че окачването е заводско, значи производителя на автомобила
в случай че окачването е променено - значи човека който е поправял автора.
3 газови или маслени?
газови
4 с допълнителни резервоари или без?
ако има възможност, с допълнителен,
ако няма без.
5 едно или двупосочни и с какво отношение?
всички амортисьори са двойнодействащи
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение1 коя дължина е най важна?
и двете дължини са важни. Даже са свързани.
2 каква сила за колко килограма кола?
това най-добре знае човека проектирал окачването.
в случай че окачването е заводско, значи производителя на автомобила
в случай че окачването е променено - значи човека който е поправял автора.
3 газови или маслени?
газови
4 с допълнителни резервоари или без?
ако има възможност, с допълнителен,
ако няма без.
5 едно или двупосочни и с какво отношение?
всички амортисьори са двойнодействащи
Сааамо едно уточнение, газови амортисьори НЯМА! Има маслени с газ под налягане,Ти го знаеш, но да не заблуждаваме другите...
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнениеТочно това имах в предвид.
Сега ако дадеш мнение и за това: http://www.eshocks.com/bil_ORsb.asp?...=All&SubChar=Q ще си направо безценен! Естествено ще се ползват адаптори и ще се преправят кулите за предните амортисьори и конзолите за задните - става дума за Дифендър?
И още един въпрос - какво ще се получи, ако се сложат по два различни по марка и характеристики амортисьори на колело?
Piggyback отпред не можеш да сложиш на Дифендър. Нама място за компенсатора ако е част от корпуса на амортисьора, защото "ама" е вътре в пружината. Билщейн предлага същите и с маркуче, което ти позволява да монтираш компенсатора на удобно място. На задния мост не би трябвала да имаш проблеми.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар