Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори - дискусия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Джип за хард офроуд

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение

    5 едно или двупосочни и с какво отношение?
    всички амортисьори са двойнодействащи
    Всички са двойнодействащи, но не всички са регулируеми и в двете посоки , ако изобщо имат тази опция. По-често имат само настройка при згъване, тези които я позволяват и в двете посоки са доста по-скъпи.

    Коментар


    • #17
      До: Амортисьори - дискусия

      При Rancho и Кoni се променя твърдостта на разгъване.
      На ProComp MX6 сгъване и разгъване се променят заедно.

      Коментар


      • #18
        До: Амортисьори - дискусия

        Мога да споделя опит с Билщейн 5100,също са доста мекички,мисля да местя задния отпреде да станат два, а отзаде да сложа некви други.
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #19
          До: Джип за хард офроуд

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          1 коя дължина е най важна?
          и двете дължини са важни. Даже са свързани.

          2 каква сила за колко килограма кола?

          това най-добре знае човека проектирал окачването.
          в случай че окачването е заводско, значи производителя на автомобила
          в случай че окачването е променено - значи човека който е поправял автора.

          3 газови или маслени?
          газови

          4 с допълнителни резервоари или без?
          ако има възможност, с допълнителен,
          ако няма без.

          5 едно или двупосочни и с какво отношение?
          всички амортисьори са двойнодействащи
          Разбрах.
          Отговор в стил 'Да го ду@ат неграмотните'
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #20
            До: Джип за хард офроуд

            Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
            Е тЕ за товА те обичам !!!

            Сааамо едно уточнение, газови амортисьори НЯМА! Има маслени с газ под налягане, Ти го знаеш, но да не заблуждаваме другите...
            От кога се каня да срежа един такъв да видя ще изтече ли масло.
            Ма скъпи,,,



            Верно е. Чисто газови няма. Дори airshocks имат масло. Малко, но има.
            Последно редактирано от kinex; 14-12-09, 21:57.

            Коментар


            • #21
              До: Джип за хард офроуд

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Bilstein 5150 с твърдост 255/70 е мек амортисьор. По един на колело загряват.
              Като си започнал лекцията продължи - 5150 меки и ще загряват, а тези: http://www.eshocks.com/bil_ORsb.asp?...=All&SubChar=Q
              Все пак имаме в предвид не само за каране на офроуд рали?


              Първоначално публикуван от Виктор Мечкаров Преглед на мнение
              Piggyback отпред не можеш да сложиш на Дифендър. Нама място за компенсатора ако е част от корпуса на амортисьора, защото "ама" е вътре в пружината. Билщейн предлага същите и с маркуче, което ти позволява да монтираш компенсатора на удобно място. На задния мост не би трябвала да имаш проблеми.
              Викторе за целта мисля да ползвам за предни кули нещо такова:

              защото тръбните имат конструктивна грешка, която води до бързото им строшаване.
              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

              Коментар


              • #22
                До: Амортисьори - дискусия

                Навремето с нисана карах ОМЕ. Двойни. Загряваха до промяна на цвета на боята,окачването ставаше малко лигаво, но стават.
                Пробвах с едни двойни ТЖМ ...,но се губеха много повече в топлия режим. Карал съм с Кони монотръбен газовомаслен с високо налягане...пукат. Двойнотръбните са добре, доста омекваха обаче с карането ми. От ,до момента предствените са най-добри (кони хеви трак).
                За Г-то специално за задни, модела е само Закс. Забравете за Билщайн.
                ЗА истинските амортесьори мога да споделя: - мед и масло.
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #23
                  До: Амортисьори - дискусия

                  Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                  За Г-то специално за задни, модела е само Закс. Забравете за Билщайн.
                  ЗА истинските амортесьори мога да споделя: - мед и масло.
                  Защо бе Пламене, тези изобщо не са за изхвърляне BLACK HAWK Series
                  http://www.bilsteinus.com/offroad.php, определено обаче имат един сериозен проблем - Иво Върбанов ми каза, че струват 4000 долара бройката.
                  Последно редактирано от Виктор Мечкаров; 15-12-09, 12:57.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Джип за хард офроуд

                    Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                    Като си започнал лекцията продължи - 5150 меки и ще загряват, а тези: http://www.eshocks.com/bil_ORsb.asp?...=All&SubChar=Q
                    Все пак имаме в предвид не само за каране на офроуд рали?



                    Викторе за целта мисля да ползвам за предни кули нещо такова:

                    защото тръбните имат конструктивна грешка, която води до бързото им строшаване.
                    Това изобщо не е вярно, че тръбните не издържат - личен опит. Второ , изобщо не ти решават проблема , за който писах.
                    Има обаче стойка за койловър, за съжаление нямам снимка, и ако минеш на такъв вариант, ще можеш да ползваш Piggyback модификацията.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Амортисьори - дискусия

                      Първоначално публикуван от Виктор Мечкаров Преглед на мнение
                      ... определено обаче имат един сериозен проблем - Иво Върбанов ми каза, че струват 4000 долара бройката.

                      Ама какъв проблем? Това си е много сериозен фабричен дефект!
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Амортисьори - дискусия

                        Абе и проблема с размера не е за подценяване.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Амортисьори - дискусия

                          Ооооо, снимката е доста подходяща, но това е още едно +, за това, че са сериозни и издръжливи.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Амортисьори - дискусия

                            Той близнака е много малък и затова този ам изглежда толкова голям

                            Коментар


                            • #29
                              До: Амортисьори - дискусия

                              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                              Навремето с нисана карах ОМЕ. Двойни. Загряваха до промяна на цвета на боята,окачването ставаше малко лигаво, но стават.
                              Пробвах с едни двойни ТЖМ ...,но се губеха много повече в топлия режим. Карал съм с Кони монотръбен газовомаслен с високо налягане...пукат. Двойнотръбните са добре, доста омекваха обаче с карането ми. От ,до момента предствените са най-добри (кони хеви трак).
                              За Г-то специално за задни, модела е само Закс. Забравете за Билщайн.
                              ЗА истинските амортесьори мога да споделя: - мед и масло.
                              Конитата по един ли ги караш , или си ги сдвоил .
                              При мен , нещо бързо поомекнаха . Ще ги преместя на по-твърда позиция и ще докладвам .
                              При това не се състезавам и карам по-скоро бавно , извън пътя .
                              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                              Коментар


                              • #30
                                До: Джип за хард офроуд

                                Първоначално публикуван от Виктор Мечкаров Преглед на мнение
                                Защо бе Пламене, тези изобщо не са за изхвърляне BLACK HAWK Series
                                http://www.bilsteinus.com/offroad.php, определено обаче имат един сериозен проблем - Иво Върбанов ми каза, че струват 4000 долара бройката.
                                Иво Върбанов леко се е поизхвърлил http://www.eshocks.com/bil_ORvh.asp?...=All&SubChar=Q това е около 4000 лева.


                                Първоначално публикуван от Виктор Мечкаров Преглед на мнение
                                Това изобщо не е вярно, че тръбните не издържат - личен опит. Второ , изобщо не ти решават проблема , за който писах.
                                Има обаче стойка за койловър, за съжаление нямам снимка, и ако минеш на такъв вариант, ще можеш да ползваш Piggyback модификацията.
                                Ще съм благодарен, ако потърсиш стойката.
                                А защо изобщо трябва амортисьора да е вътре в пружината, какъв е проблема да се сложи отпред на конзола заварена директно за рамата? И без това опасността да не издържат лапите е голяма, а така лапата ще отговаря само за пружината?
                                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X