Лошото при мене е, че съм длъжен да пъхна аморт. в пружината.... нямам място иначе, а и както показах на чертежа пружината трябва да започва на около 10см над моста... и това ми е единствения начин! Пък и ми харесва като испълнение. За мен не е проблем да направя независима от аморт. черупка в която да пъхам пълнител. + това аз ще я направя много по-здрава от това което може да ми предложи някой готов макферсон!
За въпроса с пружините нямам сметка да слагам две, въпреки че знам ефекта ще е очеизваден..., но аз имам много твърда задница и дори да постигна много мека предница (с големи ходове) задницата пак ще килва пикапа на една страна, а и несъм привърженик на тези дълги ходове...
Та мисла и немога да стигна до консенсоса от какво да исползвам аморт. които няма да "кипнат" при тежки натоварвания, а от своя страна ще ми позволят да ги пъхна в направените от мен допълнителни черупки? Много сложно... Преди време имах такива от ситроен зх, но те са много калпави, въпреки че да има хидравлична част и контрол е хубаво нещо..., но и мнооого скъпо! Мен ми трябва просто нещо което да съм сигурен, че ще издържи...
4ао
За въпроса с пружините нямам сметка да слагам две, въпреки че знам ефекта ще е очеизваден..., но аз имам много твърда задница и дори да постигна много мека предница (с големи ходове) задницата пак ще килва пикапа на една страна, а и несъм привърженик на тези дълги ходове...
Та мисла и немога да стигна до консенсоса от какво да исползвам аморт. които няма да "кипнат" при тежки натоварвания, а от своя страна ще ми позволят да ги пъхна в направените от мен допълнителни черупки? Много сложно... Преди време имах такива от ситроен зх, но те са много калпави, въпреки че да има хидравлична част и контрол е хубаво нещо..., но и мнооого скъпо! Мен ми трябва просто нещо което да съм сигурен, че ще издържи...
4ао

, но все пак сподели тези цени може и а...?
Коментар