Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ход на амортисьора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Лошото при мене е, че съм длъжен да пъхна аморт. в пружината.... нямам място иначе, а и както показах на чертежа пружината трябва да започва на около 10см над моста... и това ми е единствения начин! Пък и ми харесва като испълнение. За мен не е проблем да направя независима от аморт. черупка в която да пъхам пълнител. + това аз ще я направя много по-здрава от това което може да ми предложи някой готов макферсон!
    За въпроса с пружините нямам сметка да слагам две, въпреки че знам ефекта ще е очеизваден..., но аз имам много твърда задница и дори да постигна много мека предница (с големи ходове) задницата пак ще килва пикапа на една страна, а и несъм привърженик на тези дълги ходове...
    Та мисла и немога да стигна до консенсоса от какво да исползвам аморт. които няма да "кипнат" при тежки натоварвания, а от своя страна ще ми позволят да ги пъхна в направените от мен допълнителни черупки? Много сложно... Преди време имах такива от ситроен зх, но те са много калпави, въпреки че да има хидравлична част и контрол е хубаво нещо..., но и мнооого скъпо! Мен ми трябва просто нещо което да съм сигурен, че ще издържи...
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #32
      Потърси си задни макферсони от БМВ 7-ма серия е23, е32 като конструкция отговарят точно на изискванията ти. Аз за съжаление ги свърших.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #33
        те са с пълнители ли? И ако да ква им е цената на парче? Иначе като знам теглото май май ще дойдат...
        4ао и мерси
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #34
          трябва предницата и задницата да имат еднаква енергоемкост, иначе ще стигнеш до моя проблем.
          drive alive

          Коментар


          • #35
            прогресивната пружина е много хубаво нещо, но тя се използва, когато не е част от коиловер или когато коиловера е мнго къс и няма място за две. проблема е че е скъпа и ефекта е спорен. поне така пише

            но нали се разбрахме, пружините са в другата теме

            кажете нещо за двойните амортисьори, как би трябвало да се слагат, кога вършат работа, какви трябва да бъдат. на почти всички коли от дакар се виждат двойни амортисьори или двойни коиловери, как ли се изчисляват тези работи и защо са им два, в крайна сметка има достатъчно здрави амортисьори зада носят каквато и да е кола.
            drive alive

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от DINI
              тъй като мислех да изполазвам някакъв макферсон на готово, но неми идва на ум нищо подобно с ухо от долу, пък и всички за които се сещам са твърде слаби за моята конструкция... се питам от какво може да се приспособи... ...някви идеи да имате?
              ех, дини, няма пълно щастие... сещам се веднага за няколко, които биха ти свършили чудна работа. само че тука. много би ми се искало да те пусна да повършееш малко из мойта работа
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #37
                Бе аз трябва да се порастърса по моргите тези дни... Неможе да няма някои някъде със стебло 30-40мм ... Чуда се дали да неида да си зема пак самолетните от онзи на когото продадох самурая (той ги е свалил и няма представа какво може да постигне с тях)... , но пък за системата която искам да направа те няма да ми свършат работа... пък и без компресор и монометър да се контролира налягането от вътре е много сложно да постигнеш нещо...
                Айде днеска ще се опитам да пообикола врачанските морги...
                4ао
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от go go go
                  трябва предницата и задницата да имат еднаква енергоемкост, иначе ще стигнеш до моя проблем.
                  Ти като рови из каталога на Ранчо, нямаше ли нещо подходящо като за Дини?
                  Иначе по другия въпрос за конзолното натоварване Стефан е прав, но всичко опира в преосигуряване на здравината на конструкцията.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #39
                    Няма как да се разделят пружините и амовете, нали работят заедно. По-скоро темите трябва да се обединят в "Окачване" с няколко направления
                    Самолетните си ги прибери разбира се, но не съм сигурен колко ще работят в колата. В самолета те работят веднъж няколко секунди, макар и първият удар да е извънредно силен понякога.
                    Защо да са безобразни откъм парите прогресивните пружини не виждам. Това може да е само гнусното мошенничество на алчните търговци, понеже звучи впечатляващо - айде да надуваме цената((( Не са ми известни технологични причини за поскъпване, еле па голямо.
                    С двойните амове работата май е странна. Само заради технологичните толеранси те никога няма да са съвсем еднакви, и когато трябва да разчиташ на тях просто като на еднакви в паралел, те постоянно ще се мъчат да изкъртят опорите си, като работят някакси един срещу друг. С остаряването ще трябва да си пречат все повече. Изглежда обаче нямат нищо общо, и единият работи бавно на сложен релеф, другият бързо на скорост, обаче как излъгват неработещия да се изключи не знам((( Сигурно все пак имат някво управление отвътре. Не съм сигурен че са само за увеличаване на товароносимостта, тоя въпрос трябва да се проучи.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Първоначално публикуван от go go go
                      трябва предницата и задницата да имат еднаква енергоемкост, иначе ще стигнеш до моя проблем.
                      Ти като рови из каталога на Ранчо, нямаше ли нещо подходящо като за Дини?
                      Иначе по другия въпрос за конзолното натоварване Стефан е прав, но всичко опира в преосигуряване на здравината на конструкцията.
                      из каталога на ранчо не ровя, от както имах такива амортисьори, които изкараха едно състезание. сега ровя в каталога на racerunner и там има много подходящи неща за дини, но доколкото знам той търси по - евтино решение, затова си трая
                      drive alive

                      Коментар


                      • #41
                        го го го прав си за съжаление, но все пак сподели тези цени може и а...?
                        Аз на състезания неходя и няма и да ида с този пикап... той е слаб относно пъргавина на мотора и ще съм смешен... виж самурая беше луд и щях да дойда дори без никакви странични промени от това което бях направил! Сега гледам тези жимнитата... много съм им хвърлил око... мисла че за състезания са убиец - лек, ,мното пъргав, и с голяма видимост! Абе... ама мноого скъпи дори тези одарените в германия Един такъв размазан имаше на сайта на мобиле.де и той беше много пари за състоянитео си... Иначе махаш брони седалки и си на клона...
                        Аи отивам да огледам врачанските морги... 4ао
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #42
                          Еееех търсих и нищо ... Имаще само един, който неможах да разбера от какво е... Беше с пълнител и беше огромен ... точно като за мен (много голям с яко стебло), но за съжаление никъде непишеше от какво е или ако е писало ръждата беше хапнала надписа... Може да е било от някъкви големи бусове или де да знам и аз... Абе с две думи нищо неуспях да постигна като информация!
                          Ще трябва да събирам пари за нещо истинско инак няма да стане.
                          гогого ти някъв каталог или цени имаш ли на сгода да погледна?
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #43
                            скоро ще видиш аз кво намерих, по 1 амортисьор на гума мисла че ще карат доживот кони регулиращи стрхотно дебели с стебла по дебели от макферсон, ако го натегна до край ще ми отиде захващането

                            Коментар


                            • #44
                              това доколкото знам е пробвано, мосля че долфи има опит и беше крайно недоволен, толкова недоволен че май ги е изхвърлил след първото състезание. кони са аджамоийски амортисьори, ако ще слагаш от тах мисли за по два на колело
                              drive alive

                              Коментар


                              • #45
                                Да, руснаците също много се разочароваха, макар че не са търсили дълги ходове. И не живеят повече от нормалните белоруски, а са май три пъти по-скъпи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X