Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ход на амортисьора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Варианта с готов макферсон от кола май няма да е подходящ понеже всички или поне тия дето аз съм виждал са с малки ходове. Но може да се използват амортисьори например от ивеко. Те изправени са с ход 23-24см но са твърди и затова могат се сложат полегнали и хода на окачването да се увеличи до около 30см.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #17
      Да, това е добро решение, важното е да не кипнат.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Я кажи как е най добре да се свържат 2 пружини при положение че в тях не е нанизан амортисьор.
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #19
          дини варианта с макферсон ще стане много сложен, трябва да приспособяваш пружина , амортисьор, ако е с дълъг ход трябва да преправяш кожуха, по добре и лесно сложи ги отделно, за коил овери се използват по спецялни амортисьори и пружини и нема много по моргите у нас

          Коментар


          • #20
            Е, не става да се вържат последователно две пружини ,ако няма нещо да ги води(направлява)-най често това е амортисьора.Др. вариант една в друга,една до друга - паралелно.
            Относно монтажа на амортисьорите,ако няма някакво ограничение за място,то най-добрият вариант е перпендиколярно на движението на моста(носача).Тогава се гарантира и 100% използуване на възможностите на амортисьора.И понеже това никога не е възможно(от кинематиката на окачването),винаги се правят компромиси.

            Коментар


            • #21
              Ако са успоредно пружините нищо не правим - просто им сумираме твърдостта и нищо повече. Идеята е при малки натоварвания да работи меката, а като се свие тя до откат да почва да стяга твърдата.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                А не се ли правят пружините с променлива стъпка именно затова - различни части от пружината да работят при различни условия?

                Коментар


                • #23
                  Теоретично, но материала и дебелината на пръта от който е навита си остава същия, така че е половинчато решение.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Имам идея за изработка на прът който да служи за водач на двете пружини които разбира се са една върху друга. Съвсем ясно е Дима, че една до друга няма никакъв смисъл да се слагат, нали търсим дълъг ход а нямаме дълги пружини.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #25
                      Ъхъ, това се казва прогресивна характеристика. А когато не са свити, това пък гаси напречното им треперене.
                      В цивилните макферсъни за докарване на такива свойства, освен променливата стъпка на пружината се използва още един такъв номер. Амортисьорът е малко по-къс отколкото трябва, а между него и горната му опора се слага един петнайсетина сантиметров тампон от полиуретан. Той също е прогресивен. С човешки думи - колкото по-силно и повече го смачкваш, толкова по-твърд става. Така се избягва резкият удар на пробоя когато колелото тръгне нагоре с голяма скорост до край.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                        Имам идея за изработка на прът който да служи за водач на двете пружини които разбира се са една върху друга. Съвсем ясно е Дима, че една до друга няма никакъв смисъл да се слагат, нали търсим дълъг ход а нямаме дълги пружини.
                        Само чи не прът, а някаква телескопична конструкция, за да може да си променя дължината. Две тръби една в друга.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          И хоп - леко и непринудено стигаме до идеята да набутаме телескопичният амортисьор по оста на пружината. Откъдето и тръгна цялата дандания

                          Коментар


                          • #28
                            Да де, само дето той няма да е вътре, щото няма достатъчна дължина и ход, така че пружина с телескопичен водач, и отделен амортисьор (отстрани).
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              Два проблема. Достатъчно здраво и незаклинващо стебло. Конзолност от различните точки на закрепване на пружината и амортисьопа. А те все едно трябва да имат еднакъв ход.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от quadra
                                Да де, само дето той няма да е вътре, щото няма достатъчна дължина и ход, така че пружина с телескопичен водач, и отделен амортисьор (отстрани).
                                Точно това имах предвид под идея. Естествено че няма да метаме вътре арматурни железа.
                                Между другото, за теб и Стефан имам интересни снимки от днес
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X