Варианта с готов макферсон от кола май няма да е подходящ понеже всички или поне тия дето аз съм виждал са с малки ходове. Но може да се използват амортисьори например от ивеко. Те изправени са с ход 23-24см но са твърди и затова могат се сложат полегнали и хода на окачването да се увеличи до около 30см.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ход на амортисьора
Свий
X
-
дини варианта с макферсон ще стане много сложен, трябва да приспособяваш пружина , амортисьор, ако е с дълъг ход трябва да преправяш кожуха, по добре и лесно сложи ги отделно, за коил овери се използват по спецялни амортисьори и пружини и нема много по моргите у нас
Коментар
-
Е, не става да се вържат последователно две пружини ,ако няма нещо да ги води(направлява)-най често това е амортисьора.Др. вариант една в друга,една до друга - паралелно.
Относно монтажа на амортисьорите,ако няма някакво ограничение за място,то най-добрият вариант е перпендиколярно на движението на моста(носача).Тогава се гарантира и 100% използуване на възможностите на амортисьора.И понеже това никога не е възможно(от кинематиката на окачването),винаги се правят компромиси.
Коментар
-
Ако са успоредно пружините нищо не правим - просто им сумираме твърдостта и нищо повече. Идеята е при малки натоварвания да работи меката, а като се свие тя до откат да почва да стяга твърдата.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Теоретично, но материала и дебелината на пръта от който е навита си остава същия, така че е половинчато решение.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Ъхъ, това се казва прогресивна характеристика. А когато не са свити, това пък гаси напречното им треперене.
В цивилните макферсъни за докарване на такива свойства, освен променливата стъпка на пружината се използва още един такъв номер. Амортисьорът е малко по-къс отколкото трябва, а между него и горната му опора се слага един петнайсетина сантиметров тампон от полиуретан. Той също е прогресивен. С човешки думи - колкото по-силно и повече го смачкваш, толкова по-твърд става. Така се избягва резкият удар на пробоя когато колелото тръгне нагоре с голяма скорост до край.
Коментар
-
Само чи не прът, а някаква телескопична конструкция, за да може да си променя дължината. Две тръби една в друга.Първоначално публикуван от Yordan KolevИмам идея за изработка на прът който да служи за водач на двете пружини които разбира се са една върху друга. Съвсем ясно е Дима, че една до друга няма никакъв смисъл да се слагат, нали търсим дълъг ход а нямаме дълги пружини.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Да де, само дето той няма да е вътре, щото няма достатъчна дължина и ход, така че пружина с телескопичен водач, и отделен амортисьор (отстрани).Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Точно това имах предвид под идея. Естествено че няма да метаме вътре арматурни железа.Първоначално публикуван от quadraДа де, само дето той няма да е вътре, щото няма достатъчна дължина и ход, така че пружина с телескопичен водач, и отделен амортисьор (отстрани).
Между другото, за теб и Стефан имам интересни снимки от днес
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар