ако искаш аз ще питам гърците, от там може да се достави ако имат нещо, което ти върши работа
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пружини (тунинг)
Свий
X
-
наще пружини работат перфектно вдигам 4-та Г класа и ме чакат още 2 в края на седмицата, не мога да смогна да доставя пружини и хората си чакат реда. станаха чудесно, с други марки джипки не ми се занимава, ако дини му се играе занимавайте го, правим и коиловери скоро ще има готова продукция засега с 26 см ход 2"
Коментар
-
го го го благодаря ти за предложението питай ги гърците дали има нещо специално за дизела от +4 см на горе........
нямам нищо на против да се монтират във бг но тук всяка една модификация на окачване каросерия трябва да се легализира и е много опасно глобите са големи а също и самото легализиране е тръдно много.......трябва комплекта амортисори със пружини да си има сертифицат че е специално за този модел джип а също така трябва сертифицат от сервиза във които са монтирани това е най важното нямали го е сложна работата след това има един къп щороти дето се искат но се прибягва към хора дето със това си вадят хлюаба й sreshty 600€ се легализира целия джип след като имам докъментите се ходи на преглед тежнически и всички модифицаци се вписват ва талона на джипа й като те спре полиция ням проблем иначе могат й колата да ти вземат-........
за момента сам се спрял на един много известана тунинг къща за Г класата но правят й jimny........те имат разработен комплект пружини по собствено производство и слагат кони реголиращи дето са от друг джип но за jimny стават идеално......става въпрос за +6см но хора дето са го монтирали казват че дига повече към +8см при толкова голям дигане се изискбат някои модифицаци като удължаване на стабилизираща щанга удългабане на двете реактивни щанги (преден и заден most)й привода на кормилната кутия й мисля че слагат тампони със изместен център на щангите дето държат диференциялите.........всичката тая модификация стръва 1300€+ 16% ддс.....как ви се стръва цента?
поздрави
Коментар
-
Първоначално публикуван от Kaishinконита регулиращи , докъдето изкарат тепърва ще се пробват. имаме вариант с heavy duty регулиращи пак, около 3" доста са корави дори ме плашат дини ги видя наживо и тои е в стрес
за джимнито ще питам и като имам инфо ще ти пиша, принципно в гърция също има легализация на тунинга и там са си намерили начини да се оправят, монтаж в българия според мен няма смисъл защото ще ти се скъсат нервите.drive alive
Коментар
-
ами разликата е в амортисьора. макферсона е с обикновен такъв, а коиловера е с малко по - различен. разликата е в това че втория е с различни свойства в различните положения, втвърдява се към края на хода си посредата омеква, при по чести неравности се втвърдява и му се отпуска рибаунда и тн. аз нали по - нагоре пуснах еднин линк към сайта на олинс, там в не голям ПДФ фаил е описано всичко от специалистите, който иска да прочете
ако беше толкова лесно да се направи коиловер никой нямаше да дава за тях купиша пари. навсякаде има стругове, купуваш един амортисьор за 100$ въртиш му една резба, гайка, две чашки, слагаш една задна пружина от S класа, отгоре и една от голф да обира малките вибрации и с целата газ .... не е толкова лесно.drive alive
Коментар
-
ровейки се ва интернет открих едно jimny като мойто със окачване ОМЕ което е много добре защото във сайта на Cашо Kовачев има конфигуратор за това окачване и можеш да си поръчаш прогини на тази марка предни усилени да понасят 150кг и задни до 600кг.мисля че със 150кг отпред й 150кг отзад ще е напълно достатъчно за 100кг повече на дизеловя двигател...........
ето сники на жимнъто дето видях то май има и боди лифт иначе тя гъми 30/9.5/15 няМА да влезнат........
[/img]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар