Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пружини (тунинг)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    това немога да го преведа в метрични единици, но няма и нужда, всички каталози с пружини, които намерих са в американски мерки.

    ясно е че ще се експериментира, хубавото е че не са много скъпи
    drive alive

    Коментар


    • #32
      не, на мен ми трябваше за сравнение, всичките пружини дето съм виждал си са написани килограмите на тях

      Коментар


      • #33
        ето тук ни трябва наистина учен човек, стефане каде сиииииииииии

        някой да измисли формула за превръщане на паунди/инч в кг/см, аз с математиката съм на вие
        drive alive

        Коментар


        • #34
          прочетах че си си поръчал с какво усилие им каза, те нямат ли опит с вранглер да ти дадат на готово

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от go go go
            ето тук ни трябва наистина учен човек, стефане каде сиииииииииии

            някой да измисли формула за превръщане на паунди/инч в кг/см, аз с математиката съм на вие
            Няма нужда от мислене има си готови таблици като например:

            http://www.wihatools.com/conversion.htm
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #36
              За Христо. Не знам кое кога къде съм чел. Отвратителна досада, и когато знам че трябва да обърна внимание, пак осирам всичко((( Ако можех да туря в ред библиографията, сигурно щях и да напиша всичко като хората. Обаче без цитати е просто несериозно, знам че е срамота. Сигурно съм чел нещо и от тоя човек, аз не помня и на какви езици чета каквото, все ми е тая. Камо ли от кого. Свинщина, безусловно, нищо не успявам да оправя(((

              За другите.
              Прехода инчове-килограми и педя-галон е лесен само на книга. Няма проблем инчовете да станат милиметри, обаче. Десета от тук, десета от там, и размерната верига вече не се затваря. Тука е малко по-слабо, там малко по-тежко ... Едното е стандартизирано по размерите на дебилите, другото в СИ, в крайна сметка проблема опира в произвеждането на нещо със същите свойства. Иначе казано - реинженеринг. По-евтино е да се проектира на чисто друго. Драматичен пример - копието на Б-29 - Ту-4. Че стратегически - стратегически, че бомбардировач - бомбардировач, просто не е ставал за нищо. Волята на инвеститорът обаче е била - точно копие! А Сталин е бил досаден инвеститор. Първото след смъртта му - Ту-16, нямаше нищо общо с ония размери при подобни идеи, и беше актуално до преди няколко години, въпреки възрастта си.
              Такива истории ...

              Коментар


              • #37
                даммм чувал съм за една сонда дето трябвало да кацне на марс, обаче американците купили от русия някаква джажа, която да мери разстоянията в космоса, обаче нещо бъркали защото тя мерела в метри а те в футове и при трансформацията на единиците работата се осрала и сондата кацнала на 18м под повърхността на марс

                малеееее, стефане, ти ме зарази и аз почнах да говоря за космоса вместо за пружини
                drive alive

                Коментар


                • #38
                  Че кво, ние всички изглежда сме просто космическа зараза. Същите аминокисели ги има и в галактиките на оня край на Вселената, а това е 13 милиарда години преди нас ... Преди още даже да е имало УАЗове, мамка му!
                  ))

                  Коментар


                  • #39
                    понеже нема къде да ви преместат разводнението, ще се наложи нов раздел на форума -"космос" който да включва подраздели - летатлни машини , сонди , философия на вселената, космоса и пружините - като едно цяло

                    Коментар


                    • #40
                      вие си правите майтап, ама това дето съм го поръчал май го нямало в каталога, може да се наложи връщане към чертожната дъска

                      утре ще е ясно
                      drive alive

                      Коментар


                      • #41
                        Сега седя и тъпея по един важен въпрос: Защо ли това не ме учудва?))

                        Коментар


                        • #42
                          аз знам, вероятно защото и мен не ме учудва

                          това е сложна работа, никой досега не е построил движещо се и състезаващо се 4х4 на коиловери в българия. ако аз успея, след това още някой успее, после вече това ще е достъпна технология. все някой трябва да повлече крак

                          другото е, че щом съм се хванал ще стане, независимо от трудностите
                          drive alive

                          Коментар


                          • #43
                            Ууу ... Най-накрая се почна с мисленето.
                            Защо тия койловъри са ти легнали на сърцето аз поне няма да обсъждам. Приемаме това като твърдо начално изискване, значи схемата на окачването е избрана.
                            После. Подобни структури се използват както за скоростно шосейно каране, така и за скална акробатика. Общото между двата случая е че отдалече изглеждат еднакво. Но нищо повече. В единия случай става дума за високочестотно, в другият за високоамплитудно натоварване. Неработенето в единият случай си забелязал сам. Вече знаеш че няма стрийтрейсър-роккроулер. Стрийткроулер ли ще дойде? Една бира от мене за откривателят на свръх име Сега е време за връщане към началните ценности. Какво си склонен да изоставиш - бързината на асфалта или катеренето до втория етаж? Ако искаш и двете може да се мине сигурно и без пневматика и въздушни възглавници, но ще трябва да имаш активно окачване, или две паралелни, с последствията. Едното струва, другото само тежи.

                            Коментар


                            • #44
                              двете неща които описа се много хубави и ако имах тази възможност щях да си направя две коли

                              в момента вранглера има 20 см ход на задното окачване, по 10 нагоре и 10 надолу и при съществуващата конструкция за повече няма шансове, значи забравяме за втория етаж остава да може да движи по - бързичко през бабуните, за целта трябва добър амортисьор, който да може добре да се охлажда и твърда пружина.

                              проблема е че май няма 8'' коиловер, който да става за това за което на мен ми трябва и трябва да се мисли за 10'' който много трудно ще се събере без да влиза в багажника

                              но това ще се обсъжда утре

                              иначе коиловера не ми е фикс идея, просто откакто сложихме такива отпред разбрах че това е пътя
                              drive alive

                              Коментар


                              • #45
                                Е, това е сравнително лек и малогабаритен път. Лостовите системи например са много по-ефективни, обаче са толкова дебели, че ги слагат само на талижките на сдвоените мостове на големите.
                                Не мисля че си струва да залагаш на охлаждането на амовете. По-скоро трябва да се мисли за по-малко натоварване. Оообачееее ...
                                Мда. Няма да мине без мислене.
                                Ноо мразим, ей! После ми трещи черепът отвътре, бе кой ги измисли тия глупости бе, как ше мислим аз току така бе, ше го гепим тоа, ше ... Ай ше ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X