Обява

Свий
Няма добавени обяви.

кое е най - доброто окачване за българия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ми тогава ще намерим уиски
    Кой, окръжната болница. То на мене ми дължат само най-големите болници, частниците може да са малко, амо първо питат колко имат да дават, после дали искам да ги оправям Рядък случай бедния да е по-човек от богатия)

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Стефан
      При вас значи всичко се е случило, или вие сте го направили нарочно правилно. Но това изобщо не отменя проблема ...
      имхо - унибалите се очертават като единствения разумен компромис, поне за сега, със всичките им +/-. а проблема никога и нищо не може да го отмени - поне докато има такива като нас
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #18
        Другото как да е, но в това ...))
        Другари! През Новата година на всеки решен проблем да извадим два нови!

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Стефан
          Другото как да е, но в това ...))
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #20
            колега с тези знаци показваш само че отдавна не живееш в българия, тази нощ е вълшебна, всички са се омагьосали /напили/ нормално е писаното да няма смисъл
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Тази тема ми е много интересна и актуална, понеже ми предстои смяна на тампоните. Старите са гумени , но два от тях са се разбили и от доста време карам така. Дано не са се разбили леглата или осите. Решил съм да слагам полиуретанови, за да не ги сменям всяка година. Освен че колата започва да вози по твърдо, какви са другите недостатъци на тези тампони.
              А за тези унибали за пръв път чувам, и предполагам, че ще са много скъпи, и трудни за намиране.

              Коментар


              • #22
                На тази тойота не можеш да и сложиш унибал на носачите(така мисля).
                IvoVarbanov.bg

                Коментар


                • #23
                  Що да вози по-твърдо? Те не се явяват енергоемките елементи в окачването. То и не е речено че ще са по-твърди, "полиуретан" е нещо като "гума" или "ракия" - цял клас някви неща. Има и по-твърд и по-мек. Така или иначе трябва да затегнеш всички гайки колкото трябва, и тогава няма и да знаеш от кво са направени тампоните. Просто сигурно верно няма да ги сменяш за щяло и нещяло, и ще си живееш по-спокойно. Смяната на материала на тия детайли с нищо не променя движението. Има отношение към ремонтите, ама това е друга история.

                  Коментар


                  • #24
                    стефане, не говори такива работи. материяла от който са направени тия работи е много важен, затова не ги правят от ракия

                    полиуретана зада е здрав е доста твърд, това вдървява цялото окачване на колата, но е доста издържлив. всеки сам си прави сметката.

                    зада си сложиш унибали на тойотата трябва да си намерш някой който произвежда такъв кит иначе ще се видиш в едно много скъпо приключение
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Я па я!)) Не бъркай твърдост с якост, устойчивост, усукване и кво да е още друго от материалознанието Виж "здрав" е някъв интуитивен термин който прилично описва полезността на еластомера на битово ниво, обаче има малко отношение към другите му твърдости. На пипане всичко там е твърдо, нали го набиваш в сайлент блока

                      Коментар


                      • #26
                        наистина се втвърдява , все пак тампона се усуква и колкото и малко да е един професионален шофьор ще направи огромната разлика между тампона и лагера, да не говорим тиа тампони кви мизерий причиняват при ресьорното окачване

                        Коментар


                        • #27
                          Имам два въпроса по повод окачването

                          Откъде се взимат полиуретановите тампони (става въпрос за магазин или производител) тъй като си взех но през 5 човека и имам съмнение че цената им е нараснала бая по трасето.

                          Следващото питане е за унибалите. Движещият се елемент трудно ли се движи като нов шарнирен болт на кола или лесно като лагер.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            Като лагер. Когато е нов де.
                            Аз съм силно скептичен към тях. Като го шибне някой камък това чудо просто ще заклини. Те нямат и прахозащитници, а са си просто плъзгащи лагери. Така че не знам и колко ще живее.
                            В самолетите например свалят съпротивлението и осигуряват движението без луфтове и закъснения на цялата кинематична верига. Използват се в управлението на всякаквите елерони и кормила, и естествено са вътре, на тихо и топло.
                            В тая гюрултия са видимо само заради достатъчно големите ъгли на отклонение и самосъгласуване. Слагането им просто така е ъъъ ... по-скоро опасно, ИМХО. Сайлент блоковете са предостатъчно здраво нещо, освен това са и виброгасящ елемент. Леката кола е мека, тя е самоносеща конструкция, и за сметка на някакво кривене и усукване трябва да понася твърдите щанги по-леко. Рамата на джипа е сравнително твърда, и особено ако е усилена на големи площи общата и коравина става значителна и разните разкъсващи усилия вероятно нарастват. Естествено има значение кое към кое е подпряно и какви всъщност усилия се стоварват на въпросните щанги. Колко е собствената им еластичност, какво ли не още.
                            За мене простата замяна на сайлентите с лагери е напълно неоправдана. В смисъл едно към едно в съществуващите конструкции.

                            Коментар


                            • #29
                              стефане, стига с тия самолети, тука хората правят жипки

                              унибалите са хубаво нещо, но като компонент от окачването трябва да са съобразени с много неща, струва ми се нереално някой да седне и сам да си конструира окачване, така или имаче тези неща се купуват готови. затова, като си купувате окачване и има такова с унибали, вземете него, а не това с полиуретановите тампони, защото те вдървяват колата

                              на мойта кола всичките тези неща ги е имала и са тествани в състезания, това дето го пиша е от опит, затова и пуснах темата та да може който има нужда да се възползва от него
                              drive alive

                              Коментар


                              • #30
                                го го го всеки може сам да си направи окачване стига да има достатъчно опит и знания и винаги може да има нови идей и да се подобряват агрегатите

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X