Обява

Свий
Няма добавени обяви.

кое е най - доброто окачване за българия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • кое е най - доброто окачване за българия

    кажете, кое според вас е най - доброто за нашенския офроуд, имам предвид състезанията и изобщо по - екстремното каране.
    26
    гумени тампони
    30.77%
    8
    полиоретанови тампони
    57.69%
    15
    унибали
    11.54%
    3
    drive alive

  • #2
    Кое да е дългоходово зависимо, което може да се заключва и да ограничава хода.

    Коментар


    • #3
      еми лагерите са си най-добре, ние си правим на леките коли дето ги ползваме за рейсинг пак така

      Коментар


      • #4
        Гласувах за тампони на носачите, защото си претставям мойте носачи. Искам иначе унибал на щангата която държи моста спрямо купето и на стабилизиращата щанга, но не познавам някой които разбира. След нова година ще питам близнаците.
        IvoVarbanov.bg

        Коментар


        • #5
          Че какъв е проблема? Това дето му викате унибол си е просто сверичен лагер. Всички тяги в самолетите например са с такива. Максималния ъгъл на отклонение на оста е 30 градуса и не старее. Това е всичко което може повече от тампоните. Обаче няма и техните демпфиращи свойства, така че ножа е с две остриета.
          Не разбирам и как могат да се противопоставят каучуковите и полиуретановите тампони. Все едно са си тампони. Едните малко повече държат на едно, другите на друго. Полиуретановите например много мрат от слънцето, не им понася ултравиолета.

          Коментар


          • #6
            ето какво мисля аз за вариантите.

            гумения тампон е супер, мек, дава не лоши ходове, но много бързо се износва и започва да работи неправилно

            полиоретановия тампон е адски твърд, много издържлив, но това че е корав като метал го прави лош избор

            унибала е много подвижен и издържлив. проблем е че предава 100% вибрациите на купето. и за разлика от полиоретановите и гумените тампони не се стреми да застане в първоначалната си форма, което товари амортисьорите.

            моето мнение е че истината е някаде между унибала и гумения пампон и правилното им комбиниране
            drive alive

            Коментар


            • #7
              в състезанията комфорта на шофьора не е толкова важен, с лагера се избягват всички ненужни залитания на окачването

              Коментар


              • #8
                от много вибрации колата ти се разпада в ръцете, падат болчета и гайки, като от падащ самолет
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  този проблем го решихме на РС 2000 на единия тампон на мотора който също е с лагер се разхлабва много често-locktite

                  Коментар


                  • #10
                    Не, за съжаление проблема е много по-фундаментален. Вибрационните претоварвания са смъртоносни не заради развинтените гайки, има поне няколко начина за законтряне. Лошото им е че правят различни бели в разни посоки. Освен че могат да доведат до откъсване на силови възли заради разрушаване на заварки и даже материала, те влошават работата на агрегатите, мазането, даже смесообразуването при подходящи условия. Ако се случат резонанси, тогава пък нещо мигновенно се откъсва. Или става лошо управляема, както от скъсани тампони. И всичко това е практически непредвидимо.
                    Колата не е нещото което може да стигне до там, няма достатъчно масивни детайли, но от такива резонанси машината може да се разкъса като избухнала, или да рухне като къща от земетресение. Много мръсна история.
                    Хич да не е друго, съкращава живота на всичко. Разслоява гресите, освен умората на материалите.

                    Коментар


                    • #11
                      при монтирането на лагери управлението на автомобила се променя много, Стефане като имаш път към Пловдив ела да ти покажа нищо и никакъв Форд на такова окачване освен че няма нищо скъсано трябва да смена лагерите по окачването че са се разбили, теорията по принцип ти клони в правилна посока , но пракитката е най-важното нещо и от нея се правят победители в завършен вид

                      Коментар


                      • #12
                        като стана дума за практика само мойта кола от състезателните 4х4 беше тоя сезон и изобщо с унибали и те бяха единственото здраво нещо накрая
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          вярвам ти, аз на бухово скъсах обицата на ресьора и сложих болт от глава на уазката щото ми беха са осрали в заварката и амортисьорите ги хвърлих 4-те кони регулиращи коиловери

                          Коментар


                          • #14
                            Не ща да чувам за Пловдив. Не знам вече от колко години имат да ми дават пари((( Не знам колко са за тях, за мене са много.
                            Мойта теория)) Кво пиеш да ти сипя една водка Ако можех да напиша такава теория щях да съм дявол знае къде и кой ...
                            Нали ти казвам, цялата история е трудно предвидима. Играят и амплитудите и спектъра на вибрациите. За бързата шосейна кола те без друго са по-високочестотни, и естествено несравнимо по-безопасни, нали са далече от значимите за типичните размери на колата резонанси. Освен това аз описах апокалиптичните възможни крайни резултати, колкото да се замисли който за пръв път чува за проблема. В джиповете резонансните катастрофи настъпват неимоверно по-рано. В смисъл по-лесно. И борбата с тях изобщо не е очевидна. Сега вече знам, но навремето преди да разбера за какво става дума много пъти бях на косъм. С УАЗовото шаси стават такива шашкънии - хоризонтален резонанс след ква да е мизерна дупка на твърд път и на скорост, когато удари само едното колело. Случва се обикновено от меки гуми. Методиката за излизане си е моя и мога да я публикувам Тогава никаква нечовешка сила не може да удържи волана, демпферите и хидравликата могат само да се счупят. Колата държи курса, но е направо размазана хоризонтално, като на рисуван филм. В никой случай не бива да се пипат спирачките, в никой! Трябва само да се пусне газта докато се успокоят оборотите, и после да се настъпи веднага до пода. Веднага всичко свършва, пак върви нормално. Но може да ти откъсне часовника от ръката например
                            При вас значи всичко се е случило, или вие сте го направили нарочно правилно. Но това изобщо не отменя проблема ...

                            Коментар


                            • #15
                              проблема е ясен наистина може да се е улучило като се има пред вид че там нищо не е подсилено, а напротив. за джиповете предлагам да почерпим от опита на го го го, не казвам че слагаш лагери и всичко тече по масло да кажем че на вранглера е издържало но слагаш на уазката чупиш нещо друго усилваш го и продължаваш. Кой ти дължи пари кажи ми на ухо пия уиски само много рядко като днескас кола

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X