Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Накъде ще тръгне джипа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Накъде ще тръгне джипа?

    Днес не устоях на глождещото ме любопитство и заедно с колегите сглобихме от подръчни материали опитната постановка която съм предложил в началото на темата.Резултата видим в снимките по долу и видеото в приложения файл предлагам на вниманието на колегите от отбор "Тома Неверни" (особено и целенасочено на вниманието на Явор Вромос )




























    От тук може да изтеглите видео на експеримента https://htftp.offroad-bulgaria.com/nisanterano/Lebedka/Lebedka%20nazad.wmv
    Същото видео в архивиран формат https://htftp.offroad-bulgaria.com/n...ka%20nazad.rar

    С една дума схемата работи.Разбира се ,вероятно може да се усъвършенства, пък и доколко е приложима и най-вече ЗАЩО работи- това са все въпроси на които отговор ще дадат по-знаещите( може би от отбора "Тома Неверни" !
    Успех на всички!
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от nisanterano; 16-09-08, 22:22.

    Коментар


    • #47
      До: Накъде ще тръгне джипа?

      Хубаво клипче. Честита лебедка. Рамата с колко се удължи?
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #48
        До: Накъде ще тръгне джипа?

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        Хубаво клипче. Честита лебедка. Рамата с колко се удължи?
        Благодаря! Уви! Джипката си остана същата на дължина! И в пълна изправност а също и лебедката( ей , корави са тия лебедки Вромос !!)

        Коментар


        • #49
          До: Накъде ще тръгне джипа?

          Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
          Благодаря! Уви! Джипката си остана същата на дължина! И в пълна изправност а също и лебедката( ей , корави са тия лебедки Вромос !!)
          Не е възможно да не се е скъсала рамата, това е фалшификация,(ако не вярваш, питай Стефан, той е учен) долна инсинуация, измама с цел, придобиване на лебедка без пари. И не е вярно, щото НЕ МОЖЕ ДА Е ВЯРНО. Да знайш.ААааааааааааааа
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #50
            До: Накъде ще тръгне джипа?

            Евала на колегата който го направи. Мисля, че си заслужи мястото в Пловдив да демонстрира! А за опорни точки няма пролем да се използват други автомобили. Още веднъж Браво! Бях сигурен, ще ще работи, но си мислех, че ще трябва повече тънкости да се изпълнят. Така си мисля, че и в полеви условия може да стане.
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #51
              До: Накъде ще тръгне джипа?

              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
              Евала на колегата който го направи. Мисля, че си заслужи мястото в Пловдив да демонстрира! А за опорни точки няма пролем да се използват други автомобили. Още веднъж Браво! Бях сигурен, ще ще работи, но си мислех, че ще трябва повече тънкости да се изпълнят. Така си мисля, че и в полеви условия може да стане.
              И аз бях сигурен, ама нямам макари. Пак оттървах авантта.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #52
                До: Накъде ще тръгне джипа?

                Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                Евала на колегата който го направи. Мисля, че си заслужи мястото в Пловдив да демонстрира! А за опорни точки няма пролем да се използват други автомобили. Още веднъж Браво! Бях сигурен, ще ще работи, но си мислех, че ще трябва повече тънкости да се изпълнят. Така си мисля, че и в полеви условия може да стане.
                Днес след експеримента говорих с един познат моряк.Когата му нарисувах схемата той възкликна:
                -Я, че това сме го учили!-казва-Ти знаеш ли по корабния такелаж колко такива неща има!Обираш въжето напред а пък целия механизъм се мести назад!Ама там полиспастите са 4:1 и повече.
                Така че след усъвършенстване схемата може би имала практическо приложение.

                Коментар


                • #53
                  До: Накъде ще тръгне джипа?

                  Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                  Днес след експеримента говорих с един познат моряк.Когата му нарисувах схемата той възкликна:
                  -Я, че това сме го учили!-казва-Ти знаеш ли по корабния такелаж колко такива неща има!Обираш въжето напред а пък целия механизъм се мести назад!Ама там полиспастите са 4:1 и повече.
                  Така че след усъвършенстване схемата може би имала практическо приложение.

                  Там където е закачен края на въжето се вързва още една макара, а въжето се закача за джипа. Е, ще дърпа по-бавно, ама кво от това.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Накъде ще тръгне джипа?

                    Дълбок поклон пред колегата. Направил е истинския опит, а не като_мен.

                    Не мога да отворя клипа от моя комп, но няма и нужда. То си е ясно още в началото на темата какъв щв е резултата.
                    О899 2б2 1З2

                    Коментар


                    • #55
                      До: Накъде ще тръгне джипа?

                      Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                      Днес не устоях на глождещото ме любопитство и заедно с колегите сглобихме от подръчни материали опитната постановка която съм предложил в началото на темата.Резултата видим в снимките по долу и видеото в приложения файл предлагам на вниманието на колегите от отбор "Тома Неверни" (особено и целенасочено на вниманието на Явор Вромос )

                      С една дума схемата работи.Разбира се ,вероятно може да се усъвършенства, пък и доколко е приложима и най-вече ЗАЩО работи- това са все въпроси на които отговор ще дадат по-знаещите( може би от отбора "Тома Неверни" !
                      Успех на всички!
                      Не очаквах че ще стане,ама като видях клипа направо Честита нова лебедка
                      Където Бирата, Там и Аз...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Накъде ще тръгне джипа?

                        Ей ви разсъждения. Лебедката дърпа въжето със сила, да речем 1 тон. Ако пренебрегнем триенето и загубите, заради полиспаста отзад, джипа се дърпа назад с 2-тона. Демек джипа ще се движи назад, а шасито ще се разтяга с 1 тон - колкото го дърпа лебедката.

                        Като сложим триенето, дърпането отзад става по-малко от 2-та тона, заради загубите, и условието джипа да тръгне назад е загубите да са по-малко от 1 тон. А шасито винаги си се разтяга със силата с която може да дърпа лебедката, или един тон, примерно.

                        Демек загубите могат да се компенсират с повече полиспасти отзад, да речем още един.

                        Тоест шасито ще се разтегне, ако не може да удържа пълното усилие на лебедката. А лебедката ще се изкърти, ако не е сложена така че да удържи пълното си усилие.

                        Забележете че тук изобщо не говоря за напреженията върху макарите - там е съвсем друга история.

                        Мисля че заблужеднията на някои колеги са от това, че е малко трудно да се съобрази това, че лебедката е на самия дип, и се движи заедно с него.

                        Със всичкото това ни най малко не твърдя че схемата е удачна за теглене в калищаците, ама мисля че спора не беше за това.

                        Ха честита ти нова лебедка и от мен!
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Накъде ще тръгне джипа?

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Ей ви разсъждения. Лебедката дърпа въжето със сила, да речем 1 тон. Ако пренебрегнем триенето и загубите, заради полиспаста отзад, джипа се дърпа назад с 2-тона. Демек джипа ще се движи назад, а шасито ще се разтяга с 1 тон - колкото го дърпа лебедката.

                          Като сложим триенето, дърпането отзад става по-малко от 2-та тона, заради загубите, и условието джипа да тръгне назад е загубите да са по-малко от 1 тон. А шасито винаги си се разтяга със силата с която може да дърпа лебедката, или един тон, примерно.

                          Демек загубите могат да се компенсират с повече полиспасти отзад, да речем още един.

                          Тоест шасито ще се разтегне, ако не може да удържа пълното усилие на лебедката. А лебедката ще се изкърти, ако не е сложена така че да удържи пълното си усилие.

                          Забележете че тук изобщо не говоря за напреженията върху макарите - там е съвсем друга история.

                          Мисля че заблужеднията на някои колеги са от това, че е малко трудно да се съобрази това, че лебедката е на самия дип, и се движи заедно с него.

                          Със всичкото това ни най малко не твърдя че схемата е удачна за теглене в калищаците, ама мисля че спора не беше за това.

                          Ха честита ти нова лебедка и от мен!
                          Продължавам да чертая и разсъждавам ЗАЩО НАИСТИНА джипа тръгва назад.Такива векторни диаграми не бях рисувал от 3-ти курс в института !Ясно е ,че резултатната от всички сили е назад.Сигурно има оптимално разположение на макарите за формирани на максим. сила ?Може би ако М2 ( страничната макара) е възможно най-близо до джипа ефективността на схемата ще нарастне тъй като това странично усилие е изцяло паразитно?Какво ще бъде с полиспаст с по-голямо съотношение...С една дума има поле за експерименти!Най-важното е че доказахме:
                          1)може с предно монтирана лебедка джипа да се дръпне назад!
                          2)лебедките Вромос са наистина яки!
                          3)сервиза в който ми монтираха лебедката си разбират от работата !

                          Коментар


                          • #58
                            До: Накъде ще тръгне джипа?

                            С по-близка странична макара загубите ще са малко по-малки. Нищо съществено. Колкото е по-малко натоварена, толкова по-малко триене ще има в нея.

                            С полиспаст с по-голямо отношение, ще дърпа по-силно назад. Всяко звено увеличава дърпането назад с по една лебедка. Все едно напред дърпа една лебедка, а назад няколко, ако пренебрегнем загубите.

                            При твоя експеримент лебедката и цялата система не е натоварена докрай. Даже е далеч от това. Твоя експеримент не е показателен за това как е монтирана лебедката ти. Като се заровиш в калта и залепнеш по корем, ама така че лебедката без полиспаст да не може да те измъкне - тогава ще е реалното тестване. Ама надали ще изпаднеш чак в такава ситуация. А и е много вероятно при такова теглене да деформираш шасито си.
                            Последно редактирано от sparkybg; 17-09-08, 14:51.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Накъде ще тръгне джипа?

                              Браво заслужаваш си наградата телефона ми е в подписа можеш да ми звъннеш по всяко време за да се разберем как да си прибереш заслужената награда.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Накъде ще тръгне джипа?

                                Да се е... и в главата стара и тъпа оплюх те без да мисля. Върви назад защото за 1м придвижване полиспаста (задната макара) освобождава 2м въже т.е. отпред лебедката трябва само да обира, а силата си е чисто дърпане назад.
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X