Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Накъде ще тръгне джипа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Накъде ще тръгне джипа?

    Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
    Виж тук не е точно така. Джипа ще измества муцуната си вдясно, и леко назад докато векторите V и Z не застанат в една права.
    другото дясно
    - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
    - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

    Коментар


    • #32
      До: Накъде ще тръгне джипа?

      Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
      ... Теоретично ако джипа се премести с една стъпка (единица) назад въжето ще се отпусне ...
      Нямам претенции да разбирам от теорията, ама на практика, когато се дърпам на лебедка, за да се премести джипа на каквото и да било разстояние въжето обикновено се опъва. Яко!!! Та нещо хич не мога да вдена като как така ще се отпусне ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #33
        До: Накъде ще тръгне джипа?

        Аз пък имам претенции да разбирам от механика...
        Посмяхме се, стига вече!
        Форумът се чете от различни хора и те си съставят мнение за нас от написано тук.
        Стефан ви го е казал още в началото на темата... или пак се е изразил неразбираемо?
        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Ако искаш да скъсаш рамата е достатъчно да я вържеш с верига отзад, и да опънеш с лебедката напред
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • #34
          До: Накъде ще тръгне джипа?

          Първоначално публикуван от deyan_h Преглед на мнение
          Тук пропускаш къде е лебедката
          То си е в условието на задачата. В предната част на "джипа", макар че теоретияно няма значение.

          Първоначално публикуван от deyan_h Преглед на мнение
          другото дясно
          Точно така.

          Абе имах като малък едни конструктори (гедерейски) - планки с дупки, винтчета, гайки, колелца, зъбни колела, червяци, макарички и кво ли не. Ама кой знае къде съм го забутал преди 20 г. Ако го намеря ще направя опитна установка.
          О899 2б2 1З2

          Коментар


          • #35
            До: Накъде ще тръгне джипа?

            Първоначално публикуван от iiiopo Преглед на мнение
            То си е в условието на задачата. В предната част на "джипа", макар че теоретияно няма значение.
            има,
            ако мръднеш метър назад, лебедката трябва да развие метър въже
            (при неподвижна М1)
            - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
            - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

            Коментар


            • #36
              До: Накъде ще тръгне джипа?

              Първоначално публикуван от deyan_h Преглед на мнение
              има,
              ако мръднеш метър назад, лебедката трябва да развие метър въже
              (при неподвижна М1)
              Или гледаме различни картинки или не внимавате в картинката
              Макарата М1 си е абсолютно неподвижна! А за да се премести джипа метър назад, трябва не да се развие, а да се навие на барабана въжето. Скъсяването на общата дължина на въжето идва от това, че отзад полиспаста освобождава 2 дължини на въжето при скъсяване на разстоянието от М3 до М4, а отпред удължаването на линията до т. М1 е една дължина....
              Ей сега вадя въжетата за проба
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #37
                До: Накъде ще тръгне джипа?

                Колеги, кинематически схемата, може да се разглежда , като една окръжност, обиколката на която се скъсява. Усилието е центростремително !!!!
                А, те били 2 схемите ))
                Последно редактирано от Nik Nikolov; 15-09-08, 11:29.
                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                Коментар


                • #38
                  До: Накъде ще тръгне джипа?

                  пробвах да направя съвсем примитивен модел като вместо ролки /полиспасти/ използва крака на столове... при толкова точки на триене усилието става много голямо...
                  иначе от гледна точка на въжето, "джипката" ще се мести назад с 1/2 от скоростта на навиване докато опре в задния полиспаст...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #39
                    До: Накъде ще тръгне джипа?

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    ....иначе от гледна точка на въжето, "джипката" ще се мести назад с 1/2 от скоростта на навиване докато опре в задния полиспаст...
                    Точно това твърдя и аз.

                    Първата и втората схема са съвсем различни. Спориме за първата схема.




                    Ако джипа се премести 1 метър назад ще трябва да се "обере" 1 метър въже от лебетката. Това е мойто заключение за сътоянието на кинематичната схема.

                    Спирам да споря.
                    Отивам на поправителен по Кинематика и Динамика да поспоря с професора.
                    Или ще ми зашие някоя двойка или ще се посмее заедно с мен.
                    О899 2б2 1З2

                    Коментар


                    • #40
                      До: Накъде ще тръгне джипа?

                      Че говорим за първата схема е ясно, втората е шегичка, явно Аз направих малко по реалистичен експеримент (второ приближение, спрямо колегата с краката на стола) с тънко въженце и карабинери. Изводи: Принципно решението на задачата е вярно (при обиране на въжето (скъсяване) системата се придвижва назад. Но триенето е по голямо от разликата на двете сили (на пред и назад) и за да "върви" трябва да се побутва лекичко. Отново казвам, че ако се конструира по-сложен полиспаст (това изобщо не променя принципно задачата, както казва колегата) може би ще заработи на равно.
                      Яворе, на следващото ти изложение в София се ангажирам да направя системата на твоя щанд. Ще бъде яко, само наемай "открита площ"
                      Technical Rescue Direct - life lies in courage
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                      Коментар


                      • #41
                        До: Накъде ще тръгне джипа?

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        иначе от гледна точка на въжето, "джипката" ще се мести назад с 1/2 от скоростта на навиване докато опре в задния полиспаст...
                        Е то, това ако стане ,задачата поставена в темата е изпълнена ! Да му мисли Явор като обещава прибързано...може би !
                        А иначе все още не съм пробвал защото имам само една макара...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Накъде ще тръгне джипа?

                          Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                          Така така, блокове и колани при мен в цеха колкото искате заповядайте и да си разпъвате джипките, само измислете какво ще ме черпите мен.
                          По този повод има ли подвижни "клампи" за стоманените въжета. Че така може да се направи доста по-икономичен от към въже на лебедката сложен полиспаст. Имам предвид калмпа която може да се постави на стоманеното въже и при опън да си седи на мястото (има такива които се използват в стоманено-въжените осигурителни линии).
                          П.С. Аз се отказвам от обещаната награда в името на това да си направим експеримента, че освен дистрибутор на оффроуд аксесоари, май няма кой да го осъществи Сериозен съм, ще бъде интересно!
                          Technical Rescue Direct - life lies in courage
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                          Коментар


                          • #43
                            До: Накъде ще тръгне джипа?

                            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                            в името на това да си направим експеримента, че освен дистрибутор на оффроуд аксесоари, май няма кой да го осъществи Сериозен съм, ще бъде интересно!
                            Какво ще кажете за една среща при Явор (най-вече самия той какво ще каже!) в удобно време? Среща с въжета ,макари,полиспасти,офроад оборудване на промоция , малко бира и кебапчета, обмяна на опит и т.н.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Накъде ще тръгне джипа?

                              Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                              Какво ще кажете за една среща при Явор (най-вече самия той какво ще каже!) в удобно време? Среща с въжета ,макари,полиспасти,офроад оборудване на промоция , малко бира и кебапчета, обмяна на опит и т.н.
                              Трудна работа (400 км), но като отговори Явор за клампите ще пратя подобрена схема
                              Technical Rescue Direct - life lies in courage
                              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                              Коментар


                              • #45
                                До: Накъде ще тръгне джипа?

                                Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                                Че говорим за първата схема е ясно, втората е шегичка, явно Аз направих малко по реалистичен експеримент (второ приближение, спрямо колегата с краката на стола) с тънко въженце и карабинери. Изводи: Принципно решението на задачата е вярно (при обиране на въжето (скъсяване) системата се придвижва назад. Но триенето е по голямо от разликата на двете сили (на пред и назад) и за да "върви" трябва да се побутва лекичко. Отново казвам, че ако се конструира по-сложен полиспаст (това изобщо не променя принципно задачата, както казва колегата) може би ще заработи на равно.
                                Яворе, на следващото ти изложение в София се ангажирам да направя системата на твоя щанд. Ще бъде яко, само наемай "открита площ"
                                Следващото изложение е пролетния панаир в Пловдив, там сме на открита площ, не знам дали ще има точки на които да застопорите блоковете.

                                Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                                Е то, това ако стане ,задачата поставена в темата е изпълнена ! Да му мисли Явор като обещава прибързано...може би !
                                А иначе все още не съм пробвал защото имам само една макара...
                                Съвсем не е прибързано още ми е смешно като прпрочитам какво искате да направите. Може би от къса база дълга

                                Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                                По този повод има ли подвижни "клампи" за стоманените въжета. Че така може да се направи доста по-икономичен от към въже на лебедката сложен полиспаст. Имам предвид калмпа която може да се постави на стоманеното въже и при опън да си седи на мястото (има такива които се използват в стоманено-въжените осигурителни линии).
                                П.С. Аз се отказвам от обещаната награда в името на това да си направим експеримента, че освен дистрибутор на оффроуд аксесоари, май няма кой да го осъществи Сериозен съм, ще бъде интересно!
                                Нямам такива клампи, ако измислим нещо импровизирано може.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X