Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Defender виси на лебедка!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Понеже Фулда-та единствен се сети, само той от всички чели няма да ме черпи)Обаче с него като се видим все едно ще се напием, така че все тая)
    Никакви присадки не помагат, за такива изпълнения си трябва мотор със сух картер. Като се стекат 4 - 5 литра масло в някой край на двигателя, кво ще стане със залетите цилиндри и буталата при хода надолу? Удара ще е като от снаряд. Които автомобилни мотори не са с принудително мазане с помпа, са с мазане с разплискване. Както и СК и РК, и диференциалите, и повечето просто промишлени редуктори. Самолетните са такива тъкмо за да работят в произволно пространствено положение, и пак повечето имат строги ограничения по времето за гръбен полет. Обаче са големи и лакоми, никой не е луд да прави автомобилни, щото все едно струват много, а пък ресурса им е мизерен((
    Хи-хи, сега се сетих че Близнаците имат един камион, на който по размер поне може да се опита да се набута... Хм, накой да знае изтребител от войната за крадене? Или спортен самолет? Хем бензинджиите ще се кефят, въртящия момент е на високите обороти, хем дизелистите, щото пък максималните обороти са 2 - 3 000) И ако е с турбо, има и ръчка за заключване на нещо си, вярно не за стръмното а за високото, ама нали има ръчка! Кат на истински жип!)

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Стефан
      Понеже Фулда-та единствен се сети, само той от всички чели няма да ме черпи)
      А кой ти даде таз погрешна информация ?

      Коментар


      • #33
        Ти!) Да не би някой от твое име да е писал за нивото на маслото? Като гледам, няма кой знае ква опашка от хора, които да са чували за огледалата на експлоатационните течности, нищо че си ги носят в колите

        Коментар


        • #34
          [Valentin Dobrev]

          5 тона на изтегляне не са шега работа!
          В казармата бяха ударили една Малютка /БТР/ отзад и капитана реши да и оправи бронята като я върже и я дръпне с танк Т 55!
          Разбира се въжето откъсна куката и на всички нас сейрджиите ни мина над главите преди да събори една барака!
          Оттогава много уважавам сигурността на всяко закрепване!

          Коментар


          • #35
            Тоя капитан бих го направил сержант, и вечен дежурен по кухня. Даже в стрелковите роти пазят хората повече.
            Две груби грешки. Дали сте динамично натоварване, няма как да не се скъса стоманеното выже. Или да се откъсне нещо от тегличите, най слабото място, ама все тая.
            С дърпане не може да се изправи нищо по закалените брони, след такива случки удряната машина трябва да иде на заводски ремонт. Там се сменя каквото трябва, защото след удара циментацията вече е спукана, и такова желязо не държи следващ удар.

            Коментар


            • #36
              [Valentin Dobrev]

              Към Стефан!
              По въпроса за маслото, при изкачване на 45 градуса не залива ли пак някой цилиндър? И въобще при работещ двигател успява ли да се стече или хвърчи във всички посоки по стените на картера?

              Коментар


              • #37
                ако трябва ще му се източи маслото - за 2-3 минути работа на празен ход няма да блокира...

                друг е въпроса, че такъв тест с повдигане няма да докаже нищо - ако джипа е забит в гъста кал, усилието ще е по-голямо, отколкото да се вдигне...

                най-малкия проблем пък ще е здравината на рамата - тя се изчислява на динамични усилия, което означава че подобно статично натоварване не е проблем - то е с с един порядък по-малко... пример: взимаш една снежна топка /не много твърда - колкото да се държи снега/ слагаш я внимателно на земята - остава цяла... след това я вдигаш и пускаш от 10см височина - ще се разпадне на парчета...

                ако шасито на дифендъра не можеше да си издържи собственото тегло при съвсем бавно повдигане /почти статично натоварване/, какво щеше да стане с него при удар в дърво със 7,2кмч (=2м/с)? Е=m*c2 = m*2*2= 4m т.е. става 4 пъти по-тежък... а краш-тестовете се правят с 50км/ч и пак не се разпада на парчета...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #38
                  Част хвърчи, а част се стича, охлажда се, и отива в маслената помпа, която да вдигне част от него в главата. Това е и смисъла на максималното ниво на маслото в картера, мерено на спрял, хоризонтиран и студен мотор. На масломерната пръчка нали има Мин. и Макс. Правилното количество се определя от конструкцията на мотора, демек от производителя, и Мин. съответства на достатъчно за да залее маслозаборника на помпата когато една част е някъде по други части на мотора и в радиатора при работещ, а Макс. на мотора при пределно допустимите експлоатационни ъгли. Товъ пък са ъглите, при които може да работи постоянно, щото за секунди и наопъки ще работи, например при преобръщане.
                  Има и тънки особености, за каквото намекна LJ. Двигателят и с пробит картер може да работи сравнително дълго, може и с натоварване. По асфалт може и километри да мине след като маслото е изтекло, ако това е въпрос на оцеляване на екипажа. Ъъъ, на хората де. Работата е да не се гаси, че веднага ще заклини. Обаче както пишат в някакви си сайтове, "Внимание, тези хора са професионалисти, не опитвайте това вкъщи!"
                  А 5 тона са дребен гъдел и за рамите и за лебедките, и за въжетата на истинските джипове Повече ще отнесеш даже с джека на ръка, най много да се задъхаш ако си под 100 кила

                  Коментар


                  • #39
                    въпросът не е "може ли нещо да стане, а защо..."

                    сигурен съм, че и най-измислената лебедка ще може да дигне един джип един път /особено с полиспаст/... въпроса е дали ще издържи 5, 10 или 15 години подложена на кал, сол, пясък и т.н...

                    друг е въпроса, че трябва човек да се докаже пред колегите ловджии Както се казва "въпрос на чест"...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #40
                      Лебетката е много важна част от автомобила, защото тя е последното спасение, но не е панацея. Никой нормален ловджия няма да се тегли по одвесни скали или да скочи в блато по дълго от 20-30 м. Лебетката трябва да те извади от калта или дупката в която си, а не да се возиш на лебетка. Относно отвесното повдигане, вдигали сме Нисан патрол отвесно с лебетка 6000.
                      IvoVarbanov.bg

                      Коментар


                      • #41
                        )) И като И сипят и ракия за дигане на октаните-цетаните, и от БАТ да е, пак ще я строшат!)) Дет викат руснаците, то от глупост можеш и х... да си счупиш))
                        С високата надеждност работата е по-калпава. Китай-тайван и руските ги чупят чевръсто. Варн-а в Русия го имат за полу-битов, гори, обаче пък те ги товарят дивашки. МилМаркер дявол знае защо нямат особено, не знам мнения. За най-добро в абсурдните условия смятат механичните, обаче ги има малко щото са тежки и не стават на всичко. Така че няма-няма, и някой хваща да се кълне че ще си купи въртолет щом получи заплатата...))
                        Няма щастие ...

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          )) И като И сипят и ракия за дигане на октаните-цетаните, и от БАТ да е, пак ще я строшат!)) Дет викат руснаците, то от глупост можеш и х... да си счупиш))
                          С високата надеждност работата е по-калпава. Китай-тайван и руските ги чупят чевръсто. Варн-а в Русия го имат за полу-битов, гори, обаче пък те ги товарят дивашки. МилМаркер дявол знае защо нямат особено, не знам мнения. За най-добро в абсурдните условия смятат механичните, обаче ги има малко щото са тежки и не стават на всичко. Така че няма-няма, и някой хваща да се кълне че ще си купи въртолет щом получи заплатата...))
                          Няма щастие ...
                          Особености на руския национален... "off road",a?
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #43
                            )))))))))) Бе, то и аз да живеех до оградата на завода за въртолети, сигурно и аз щях да имам в мазето нещо повече от строшена полуоска от Москвич ...))

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X