УХААА скеф голям,а може ли да опитам и него да го търкулна
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Шегувам се.Карал съм МТЛБ изнам какво чудо е,просто търкулнах
малко Самурая знаеш го от езерата и се бъзикаме с Вальо.
Как е лова ,има ли,щото тука падна малко снежец и отивам да
видя къде са се пдписали гадинките.
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Днес на 3 лисици им се размина закачалката в гардероба, защото бях на друга вълна...
Само, че тази тема тук не я закачайте, защото не на всеки от форума му е приятна...
А като се видим, или чуем ще я изровим изцяло!
Аз всичките си ролбари съм ги правил при Павел това е фирмата намираща се след Горнобански Път посока Владая на междинния светофар в дясно 50м. в ляво 100м от дясно е цеха ,телефона му е 0898419276(ако евентуално е сменен мога да потърся друг) до момента съм много доволен от работат му ето и някои негови гъвки кейджа не е негово дело само гъвките
бреии тва интересно бе , за какъв вид спорт се използва това нещо бее.
моля обяснете мии
Това което съм гледал е, че това е за професионалистите при Офроуда. Като се преобръщаш няколко пъти да не ти се смачка главата. Върви комплект с доста здрави колани. Ако греша някой да ме поправи
Това което съм гледал е, че това е за професионалистите при Офроуда. Като се преобръщаш няколко пъти да не ти се смачка главата. Върви комплект с доста здрави колани. Ако греша някой да ме поправи
ми то несе вижда много ясно ама маи е някаква плетеница от тръби ,при която маи щеси счупиш главата от колкото дате предпазят.
Виждам че има интерес и въпреки че ще трябва май друга тема ,ще отговоря.Да темата е стара ,но целта ми беше да предоставя инфо за тръбогиб.Кейджа има за цел да предпазва пилота при катастрофа втората и функция е да заздрави купето(да няма усукване което ще подобри сензитивноста между пилот и автомобил) използва се във всички видове автомобилни състезания.Прави се по опр.изисквания и се съобразява с марката автомобил ,вид състезание за което той се подготвя ,но като цяло има основни елементи които са задължителни допълнителните зависят от гореспоменатото за повечето автомобили участващи в състезания има готови хомологационни фишове в които е илюстрирана конфигурацията на кейджа за конкретната марка.Истината за кейджа е че предпазва само ако си със седалка (корито) и си със четри или шест точков колан ,моного хора се заблуждават и монтират тези елементи отделно ,но точно по отделно са изключително опасни имам доста снимки на катастрофирали коли с кейдж ,но ще пуна една моя тъй като смятам че не е удобно да пускам снимки без разрешение.Това е кейдж ударен с около 120км. в дърво без спирачен път и с минимално убиване на скороста (в малки дръвчета )преди големият удар .След удара навигаторът ми беше "сам със спукан таз и малък пневмоторакс на белият дроб" ВЕНЦИ ИЗВИНЯВАЙ ако нямаше кеидж нямаше да има на кого да се извиня
P.S Удара е актуален от преди месец и половина е .
Коментар