Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Усилен алтернатор, + / -

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ето ти два минуса.
    Когато дълго въртиш на стартер или ползваш лебедка без двигателя да работи акумулатора се разрежда яко. Като пуснеш мотора след това целия ток на алтернатора се изсипва въху него. Знаеш, че нямат ограничение по ток. Това съсипва акумулатора. Не разреждането, а якият презаряд.
    Това чудо ще трябва да се върти с верига - всеки ремък ще приплъзва и свири като го натовариш номинално. Не може 4.5 конски сили да се прехвърлят с ремъче широко 10 мм. Нали си ги слушал разни като почнат да цвилят сутрин
    А плюсовете са ясни

    Коментар


    • #17
      С широкия поликлинов ремък няма да свири гаранция, не забравяй че ремъка почти обикаля шайбата - триенето е много голямо. А за заряда си прав.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Тя ремъчната шаиба на въпросния алтернатор би трябвало да е разчетена да работи с такъв ремък който да може да предава въртящия момент при пълен товар без да боксува. Примерно може да е по голям диаметър или с по широк ремък.

        Коментар


        • #19
          Той си е достатъчно широк - поликлинов. Не е от ремъчетата дето ги слагат на Варбурзите
          В интерес на истината никога не съм чул поликлинов ремък да приплъзва и свири. Изобщо.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Такъв поликлинов монтирах на един прототип с електрическо задвижване. Малък автомобил с двигател от електрокар 3Kw, никога не е преплъзвал е верно беше с по малкия профил на клина - PJ

            Коментар


            • #21
              Големият заряден ток не пречи с нищо на акумулатора. Пречи му презаряда, обаче за тая работа все едно си има реле-регулатор.
              450 ... Много са май ... Особено ако е безколекторен го вземи, ама първо се пазари.

              Коментар


              • #22
                На Града ми вие ремъка на умряло първите 3-4 мин след студено палене

                Коментар


                • #23
                  Ми смени го)) Значи е почнал да умира. Като се попързаля се стопля, раздува се и спира да пищи.

                  Коментар


                  • #24
                    За това говоря. Знам, че хората са го сметнали, но все пак това е повече от двигателя на електрокара - към 3.5 kW излиза! И винаги се задвижва през силно повишаваща предавка, шайбичката обикновено им е от порядъка на 50 мм. диаметър. Е, ако е поликлинов ремъка може и да няма проблем

                    Коментар


                    • #25
                      450 лв или $, ако лв. може да ти го купя
                      drive alive

                      Коментар


                      • #26
                        Ами ..... нещо ментелива ми се види тая работа ..
                        http://www.4alterstart.com/

                        При европейските производители .. при около 150-160 А (много условно) започват да пускат вода за охлаждане на ВЕЦ-а ...

                        А това 235А на въздух ??? То турбина ли има вътре бре ..... това са 3,3 kW ....
                        Ако прави толкова вятър ... дай да го връзваме направо към смукателните тръби ..... чарджър на ти требе .
                        А колко още ще отдели като топлина ???

                        За заряда .. не бери грижа .. сложи си батерия 95 A/h AGM технология ..
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #27
                          И аз съм сигурен че такъв ампераж е невъзможен при даденостите като корпус и без водно охлаждане. Най-вероятно е нещо от типа на мощностите на касетофони които са написани с много големи букви по тях. А всъщност те означават че подобна мощност може да бъде отдадена на един полу-период от мрежовото напрежение... И тук ще става дума за нещо подобно...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Четах някъде че включени фарове увеличават разхода с около 300грама.
                            пресни наблюдения от пасат - моментен разход на място без фарове 0,7л/ч, с вкл. фарове - 0,8л/ч Разликата е символична, но я има при работа на място. Затова написах, че ще се вдигне разхода на градско...
                            Теоретично при еднакъв товар двата алтернатора ще консумират еднаква мощност, но на практика това е невъзможно да се постигне - по-мощен ел. мотор - по-големи загуби! /освен ако мощният не е с по-добро кпд/
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #29
                              Да, колкото е по-голям, толкова по-добро е и кпд-то. По-тежкият ротор по-лесно прескача границите на магнитите, нали там всичко се крепи на инерцията.
                              В интимната си същност това динамо е генератор на напрежение. А ток дава колкото му поискаш. Като теглиш от него повече - тогава и иска повече механична мощност. Ако не си включил много консуматори все едно колко е максимумът.
                              235 А наистина може да е кратковременното пиково натоварване. А може и да не е, аз поне не знам колко е голям. Старият щатен на УАЗа е 60 А, а практически в същия корпус сега слагат безколекторни от Зил. На тях пише 140, то всъщност дават честни 160 А като стой та гледай. По цели дни, непрекъснато. И живеят по цяла година в Газелата на Царевски. Пък това е примерно петия - шестият кръг в ада на автомобилните агрегати

                              Коментар


                              • #30
                                Абе не знам липсата на ограничение по ток дали има значение,но аз си изсуших един чисто нов и мощен акумолатор със 136А алтернатор.Джипа е дизел,без клима и никакви други екстри вързани на електриката.
                                Пътят е целта.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X