Не ти е бил в ред РР. Акумулаторът не може да се нагълта с повече ток отколкото е капацитетът му. Ако е много гладен, верно започва да смуче от генератора колкото оня му дава. Но все едно не може повече от разрешеното от закона на Ом за цяла верига.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Усилен алтернатор, + / -
Свий
X
-
Много точно! Едно време, това беше много честа причина за скапване на акумулатор. Докато тока мине през всички клеми, куплонги и бушони, на релето се получаваше разлика от почти 2 волта и ето ти на акумулатора 16 и повече. Да, ама майстора си регулира релето на масата и като го сложи на колата се чуди какво става. И започва пак реглаж, който, разбираемо, не се получава. Като му кажеш причината, те гледа смахнато и вика -"Ти на мене ли ще кажеш бе, аз 30 години правя коли!" Та така. Но това се получаваше с външните релета. Сега, вече не може да стане.Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
И външно да е, не виждам как ще регулира електронно реле. Аз тези с контактите ги изхвърлих от моите коли още преди 15 години.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
много интересна тема и сега се сещам за един дето ми вика че мойта колица с мойто генераторче не може да захрани една лебедка.,,
колко трябва да е минимум един генератор за да няма фалове?
а за цената направо е без пари аз на скоро си имах разправи с моя и като нов ми казаха 600€..
поздрави.............
Коментар
-
Ето повече инфо за всички заинтересовани - http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...er=asc&start=0
Последната цена е 420 лв.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар