Ето ти два минуса.
Когато дълго въртиш на стартер или ползваш лебедка без двигателя да работи акумулатора се разрежда яко. Като пуснеш мотора след това целия ток на алтернатора се изсипва въху него. Знаеш, че нямат ограничение по ток. Това съсипва акумулатора. Не разреждането, а якият презаряд.
Това чудо ще трябва да се върти с верига - всеки ремък ще приплъзва и свири като го натовариш номинално. Не може 4.5 конски сили да се прехвърлят с ремъче широко 10 мм. Нали си ги слушал разни като почнат да цвилят сутрин
А плюсовете са ясни
Когато дълго въртиш на стартер или ползваш лебедка без двигателя да работи акумулатора се разрежда яко. Като пуснеш мотора след това целия ток на алтернатора се изсипва въху него. Знаеш, че нямат ограничение по ток. Това съсипва акумулатора. Не разреждането, а якият презаряд.
Това чудо ще трябва да се върти с верига - всеки ремък ще приплъзва и свири като го натовариш номинално. Не може 4.5 конски сили да се прехвърлят с ремъче широко 10 мм. Нали си ги слушал разни като почнат да цвилят сутрин
А плюсовете са ясни

)) Значи е почнал да умира. Като се попързаля се стопля, раздува се и спира да пищи.

Коментар