Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителни уреди по таблото:Има ли смисъл?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Допълнителни уреди по таблото:Има ли смисъл?

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Всичките италиански коли, които съм имал си ми харесваха. Проблемът с тях се свежда до неграмотно обслужване и желание многократно да надскочат ресурса си. Някои хора очакват гнило отвсякъде ритмо на 300 000км от което само двигателят е здрав да не създава проблеми
    Аз имам + джипа и една Дедра, която аз карам 200 000км. и не мога да се оплача. Преди нея Интеграле и т.н.
    Като ергономия и глезотии италианците нямат равни. Не бива да очакваш от италианска кола да живее колкото японска.
    И голф и опел съм карал но не ме кефи - предпочитам комфортен трошляк пред здраво дърво...
    Философията на италианците е 3години=> 100000км => НОВА КОЛА.
    Грешно ме разбра.
    Не говоря за технически характеристики, надеждност ресурс и т.н. Това е съвсем друга тема. Говоря единствено за дизайн. И както казах имат попадения и сполучливи неща. Но имат и куп, меко казано, изцепки. Като ДИЗАЙН.

    Например, ПЕЖО 406, с дизайн на Pininfarina, ме кефи тотално. Както и някои други но конкретно не се сещам. Някои алфи също ме кефят като дизайн. Ланча делта интеграле е легенда като техника, и трепеше кой-къде свари сума ти години по състезанията. Не съм влизал в такава, но външния дизайн също ме кефи.

    А като техника, за мен вече японското няма еквивалент като надеждност. Ама то пък си има други кусури. Няма пълно щастие.

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Философията на италианците е 3години=> 100000км => НОВА КОЛА.
    С това няма как да не се съглася. Мойта философия обаче се разминава с тяхната, и в това няма нищо лошо.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      До: Допълнителни уреди по таблото:Има ли смисъл?

      Уреди е хубаво да има, ама трябва и някой да ги гледа.

      То зависи и за какво се ползва колата...в джип, може би най-голяма полза ще има от уред за температура на маслото, тъй като главният им проблем (особено на дизелчетата) е прегряването. Така като видиш, че отива към червенкото стрелката на маслото ще отпуснеш малко.

      За налягането на маслото - вярно е по-добре да е с механичен уред, с тръбичка, ама мен не ме кефи идеята загрято до 100градуса масло да ми се джурка под носа

      А ето тези си остават едни от най-добрите и най-скъпите уреди:
      http://www.stackltd.com/instruments.html

      Коментар


      • #33
        До: Допълнителни уреди по таблото:Има ли смисъл?

        ))какво са казали в едно старо френско рали списание не знам ама..аз на моето фордче бях му сложил и волтмер;ампермер (дет не е изобщо пипкава тази работа) уред за показване на съотношение бензин-въздух , също така за показанията на вакуумите (налягане на бензина)
        ставаше дума за едно побесняло (малко) ескортче XR3 i . много полезен уред е също така за измерване на вакуума..и доста хора го подценяват
        що се отнася до обикновенните юзъри .надали биха дошли тук на този форум. ние сме си пак същите юзъри но малко по за лудницата )) а дефолт юзърите...каквото им дадеш все едно е съсипано вече.
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X