Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фарове за мъгла през зимата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Фарове за мъгла през зимата

    Първоначално публикуван от velex Преглед на мнение
    Ксеноновите фарове 6000К са бели , тези от 6500К светят в бледо лилаво , а по-мощните около 8000К са като оксижен синкави

    Интересното е , че се палят поотделно а не с общ трансформатор и товар и при 20000V дори и с нисък ампераж е по-добре да не се пипат , че е мръднеш губиш

    Тъй като тези дни има доста мъгли , с мой приятел ще направим няколко проби специално за фаровете за мъгла. Тъй като имаме известни спорове с него

    Ще Ви информирам за крайният резултат и дано да помогне на някой ако е решил да си монтира такива.
    Това 6000К,6500К,8000К, не е мощност, а цветна температура!
    Най силно светещите са 4300К, но те светят малко в жълто!
    Аз лично съм си сложил 5000К, защото това е компромисът, да не са жълти, нито сини. Сложил съм си и на халогените, и смятам, че светят добре!
    LZ1HKW
    Реглаж на преден и заден мост
    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

    Коментар


    • #17
      До: Фарове за мъгла през зимата

      Първоначално публикуван от velex Преглед на мнение
      Ксеноновите фарове 6000К са бели , тези от 6500К светят в бледо лилаво , а по-мощните около 8000К са като оксижен синкави.
      Това не е мощност а "цвят". Май че беше че абсолютно черно тяло, нагрято до такава темепратура, би излъчвало такава светлина.
      Най-силно светят 4300К, от там нагоре намалява. От 6000К нагоре си е чиста гъзария, нищо повече. Дневната светлина мисля че беше 6000К. Домашната 2500-3000. Нормалните халогени 3000-4000.

      Първоначално публикуван от velex Преглед на мнение
      Интересното е , че се палят поотделно а не с общ трансформатор и товар и при 20000V дори и с нисък ампераж е по-добре да не се пипат , че е мръднеш губиш
      Палят се на студено с импулси от 20000V, на топло с по-малко - 4000-5000. После работят на около 85V. Като са стари до 120-130V.

      Първоначално публикуван от velex Преглед на мнение
      Тъй като тези дни има доста мъгли , с мой приятел ще направим няколко проби специално за фаровете за мъгла. Тъй като имаме известни спорове с него

      Ще Ви информирам за крайният резултат и дано да помогне на някой ако е решил да си монтира такива.
      Това ще е полезно. Ако можете и снимайте. Ако са ксенони - още по-добре.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Фарове за мъгла през зимата

        Да колега , неправилно написах мощност

        Аз карам с 6500К и отначало са си направо лилави и след това стават бледо сини . Не са зле.

        По скоро ще тестваме долните фарове за мъгла след като докопахме един комплект от тях с крушки H11. Надявам се резултата да не е катастрофален

        Коментар


        • #19
          До: Фарове за мъгла през зимата

          Ще си позволя да цитирам Стефан:
          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          27 000 за автомобилни фарове ли??? Некъф ужъс, некъф ат!
          Максимума на Слънцето май беше при 6300 К, и в хода на еволюцията човешките очи са оптимизирани за това. Източниците с други дължини на вълната вече лъжат по цвят, и колкото и добре да светят, видяното става неразпознаваемо.
          Брех кви чудесии, виолетови лампи в колата ... Къде отива тоя свят бе?))
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #20
            До: Фарове за мъгла през зимата

            Колега , Вие във вашият сервиз монтирате ли фарове?

            Сменят се май предпазителите на фаровете или нещо такова.
            Удари едно рамо с някой от вашите електричари че да не запалим инсталацията с нашите тестове.

            То като гледам тоя комплект бая чаркалъци има

            Коментар


            • #21
              До: Фарове за мъгла през зимата

              Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение
              Не знам дали е забранено използването на фарове за мъгла само с габарити, но особенно вечерно време при мъгла ако изключиш късите и караш само на габарити и фарове за мъгла видимостта се подобрява значително.

              Разбира се ако фаровете са монтирани ниско долу.
              съгласен съм, че се вижда по-хубаво само с тях и без късите в мъгла но вижте какво пише в закона


              Използване на светлините
              Чл. 70. (1) При движение през нощта и при намалена видимост моторните превозни средства и трамваите трябва да бъдат с включени къси или дълги светлини, габаритни светлини и светлина за осветяване на задната табела с регистрационния номер.

              (2) Използването на дългите светлини е забранено:


              1. при разминаване; в този случай превключването от дълги на къси светлини става, когато разстоянието между превозните средства е не по-малко от 150 метра или в момента, в който насрещният водач подаде сигнал чрез превключването на светлините;


              2. при движение по осветени участъци от пътя;


              3. при движение зад друго моторно превозно средство на разстояние, по- малко от 50 метра.


              (3) (Изм. - ДВ, бр. 61 от 2006 г.) Моторните превозни средства през периодите:


              1. от 2 март до 31 октомври могат да се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини;


              2. от 1 ноември до 1 март задължително се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.

              Чл. 71. (1) Всяко пътно превозно средство с животинска тяга трябва да има два бели или жълти светлоотразителя отпред, два червени светлоотразителя отзад, а при движение през нощта и при намалена видимост - отзад вляво светещо тяло, излъчващо бяла или жълта добре различима светлина. Светлоотразителите трябва да са разположени симетрично от двете страни на превозното средство.

              (2) Всяка ръчна количка, теглена или бутана, при движение през нощта и при намалена видимост трябва да има най-малко една бяла или жълта добре различима светлина отпред и най-малко една червена светлина отзад. Източникът на тези светлини може да е един, който да бъде разположен от лявата страна на количката. Светлините не са задължителни за ръчни колички с широчина, по-малка от 1 метър.

              Чл. 72. Всяко намиращо се на платното за движение пътно превозно средство или състав от пътни превозни средства, към които не са приложими изброените по-горе изисквания, през нощта трябва да имат най-малко две бели или жълти добре различими светлини отпред и две червени светлини отзад.
              Чл. 73. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г.) На път извън населено място през нощта или при намалена видимост всяко спряно на платното за движение моторно превозно средство и тегленото от него ремарке трябва да бъдат обозначени с включени габаритни светлини.
              Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

              (2) Допълнителна задна светлина за мъгла с червен цвят се използва само когато видимостта е намалена под 50 метра.

              Чл. 74а. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Аварийният сигнал може да бъде включван за предупреждаване на останалите участници в движението за различни опасности, когато моторното превозно средство е спряло поради повреда или има участие в пътнотранспортно произшествие и не може да бъде отстранено веднага и се явява препятствие за другите участници в движението.
              Чл. 75. (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) През деня мотоциклетите и мотопедите се движат с включена къса светлина отпред и с включена габаритна светлина отзад.
              Чл. 76. Забранено е използването на други светлини, освен предвидените в този закон и издадените въз основа на него нормативни актове.
              Чл. 77. При заслепяване водачът е длъжен да намали скоростта и при необходимост да спре.
              Чл. 78. При движение през нощта и при намалена видимост извън населените места водачът на стадо, придвижващо се по платното за движение, трябва да го обозначи откъм страната на движението със запален фенер.
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #22
                До: Фарове за мъгла през зимата

                Ксенона само би помогнал в мъгла, не виждам с какво може да попречи по-качествената светлина,стига да е поставена на правилното място
                А приказки ,че халогените и ксенона светят с почти еднакви цветни температури ,примерно 4300К ксенон са несериозни

                6000К е максималната цветна температура , която върши работа, да не говоря и че тя е висока
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #23
                  До: Фарове за мъгла през зимата

                  Това последните промени ли са. Мене са ме "глобявали" за това че не карам на габарити а на къси и халогени.Между другото много показателна история за манталитета на някой контролни органи на движението.2 часа посред нощ на влизане в Русе навън -18 аз вътре по къси ръкави, те премръзнали ,взеха си 10 лева, ама не палят Нивата за да се стоплят. Въобще жалка картина.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Фарове за мъгла през зимата

                    Утре , резултатите от тестовете с различните видове крушки

                    че се сдухахме от сменяне .......

                    Коментар


                    • #25
                      До: Фарове за мъгла през зимата

                      Първоначално публикуван от velex Преглед на мнение
                      Утре , резултатите от тестовете с различните видове крушки

                      че се сдухахме от сменяне .......
                      Чакам с нетърпение. Надявам се да има и снимки.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Фарове за мъгла през зимата

                        Още от сега , китайските крушки от 10 лева комплекта имитация на ксенон от магазините за авточасти , просто ги забравете. При няколко превключвания крушката гърми и се чупи. Освен че е 90/100W и загравя прекалено много и трябва да се смени един предпазител 15А с поне 20А

                        Питайте ме сега как извадихме парченцата стъкла от фара ...........

                        Коментар


                        • #27
                          До: Фарове за мъгла през зимата

                          Първоначално публикуван от velex Преглед на мнение
                          Още от сега , китайските крушки от 10 лева комплекта имитация на ксенон от магазините за авточасти , просто ги забравете. При няколко превключвания крушката гърми и се чупи. Освен че е 90/100W и загравя прекалено много и трябва да се смени един предпазител 15А с поне 20А

                          Питайте ме сега как извадихме парченцата стъкла от фара ...........
                          Аз карам с крушки 130 на 100 и не ми горят бушоните-а са 15 ампера къси-20 ампера дълги.
                          Купил съм си крушките за 12 лева двете и половин година вече няма проблем и не горят,освен товя светят сериозно яко-късите са ми като на повечето както са дългите и мислят че карам на дълги и присвяткат постоянно

                          Коментар


                          • #28
                            До: Фарове за мъгла през зимата

                            Първоначално публикуван от velex Преглед на мнение
                            Още от сега , китайските крушки от 10 лева комплекта имитация на ксенон от магазините за авточасти , просто ги забравете. При няколко превключвания крушката гърми и се чупи. Освен че е 90/100W и загравя прекалено много и трябва да се смени един предпазител 15А с поне 20А

                            Питайте ме сега как извадихме парченцата стъкла от фара ...........
                            Само за информация. Да не сте пипали с пръсти стъклото като ги слагахте?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Фарове за мъгла през зимата

                              Знам ли.

                              Идеята беше да тестваме по скоро само светлините за мъгла.

                              Но все пак трябваше да ги комбинираме и с други къси поне.

                              Един приятел донесе 4-5 вида крушки и на Fhilips за къси и дълги Н4

                              Тествахме и всички видове светодиоди , заоблени , вдлъбнати , сини , червени и други смешни истории за габаритите. Трагедия

                              За уточнение , тесваме само крушки Н1 и Н11 за фарове за мъгла , оригинално монтирани , със стъклен рефлектор и насочена лупа в лента ниско под автомобила

                              Коментар


                              • #30
                                До: Фарове за мъгла през зимата

                                Сложете по два Танкови фара и забравяте за крушки и всякакви проблеми.Или един Блокфар
                                Откъде ще се намерят обаче идея си нямам

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X