Извинявай, сметките с киловатите не са вярни. 300Tdi e 113 к.с. или 83 KW. 40% са 33 KW, 60% са 50 KW.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Отопление в Дефендер (дизели и топло)
Свий
X
-
Значи, далеч не всички загуби са топлинни. Шума и вибрациите не са пренебрежими, така че е топлината е по-малко от 60% макар че малките мотори имат по-лошо к.п.д. Освен това колата се охлажда много ефективно в движение.
Обаче! LJ-я е прав, тука нещо не е в ред ... Щото нито горните нито още по-горните съображения са принципиални. 2 киловата бойлер избухва като балон а тука десетки - и нищо. Мамка им и печки! Трябва да се търси правилно радиаторче!
Коментар
-
Ако ме цитираш мен нищо не измислям..Първоначално публикуван от LJ73как ги измисляте тия щуротии "дизела трудно загрява, но не може и да прегрее..." тогава за какво ще му слагат радиатор???...
както писах много назад, а и ти по-долу (само, че защо ли спорим?..) всичко е въпрос на конструкция.. Може би пък 12л. антифриз (td5) си оказват думата.. 
Не знам доколко са представителни подобни сравнения между боксониера в люлин и купето на ДифендърПървоначално публикуван от LJ73...За "големия вагон 110"... двигателя е 113кс, КПД-то е максимум 40% /83кW/ ... останалите 60% /около 125кW/ са отделена топлина... достатъчна да топли един вход от жилищен блок
обема дори и на дифендър 130 е смешно малък в сравнение с една нормална стая... която отопляваш с няколко киловата...
(кабината на 130 е по-малка от на 110, защото назад е pick-up), но пак идваме до конструкции и т.н. Парното никога не е бил приоритет в предците на Дифендър-а (Серия 2а и Серия 3) и до голяма степен и в самия Дифендър. Който иска лукс и топло, компанията предлага достатъчно (вече) други модели за тези нужди и цели.. А иначе, сигурен съм, че ако се поизолира малко и се положи малко старание по уплътненията на вратите и т.н., резултата няма да е шокиращо добър, но ще е на порядък поне по-добър..
)
Коментар
-
значи колкото и да се напъне някой, неможе да направи така, че цялата топлина на двигателя да отиде в купето. целия блок на двигателя се охлажда директно от атмосферата, тръби радиатор също, и само една малка част от топлината, която пренася антифриза топли екипажа, там отиват тия 40 - 50 КВ, топлим космоса, а тук на земята мръзнем
въпрос е на конструктивно решение, топлина има, майсторлъка е да я вкараме в купетоdrive alive
Коментар
-
ето го решението
абе я виште тая оферта за печка
не се занимаваш и топли яко
каза ми я на скоро един приятел от Канада и била много ефектна
http://www.brandsonsale.com/mobheatdefby.html
Коментар
-
Позор! За кво ти е от Канада, купи си ква да е турска от някоя сергия, отрежи И повечето реотан та да се размърда от 12-те волта, пусни до гнездото на запалката жици от електрожен, и живей на топло. А после като имаш време можеш да я тунинговаш, примерно със сушоар. После с розов. После ...
Там сигурно ги дават в колите ако имат автокино през зимата. Ама щото ауспусите на предните пречат, а не щото тая ... Леле, отдавна не се бях хилил така. И без капка бира, забележи!
Ако не е трудно по-добре измъкни радиатора от твойта печка преди снега, и дай да го гледаме. Моя вече го измъкнах - безнадеждна работа ... Трябва да измисля от кво да търся.
Коментар
-
Това никак не съм сигурен, че ще ти свърши работа..Първоначално публикуван от borkozinето го решението
абе я виште тая оферта за печка
не се занимаваш и топли яко
каза ми я на скоро един приятел от Канада и била много ефектна
http://www.brandsonsale.com/mobheatdefby.html
Коментар
-
сещам се за едно решение, много евтино ама е малко крайно ... има едни печки циганска любов ... за другото предполагам се досещате
тук идва старата максима "хубави евтини неща няма" щом е скъпо, значи трудно ще си го направим сами
drive alive
Коментар
-
Бе, аз имам ужасното подозрение, че има печки в разни изпълнения. Там полярни, тропически ... За руските знам - повечето са просто дефектно запоени и не топлят. За тия нямам друго обяснение, освен модификации.
Аз ще си намеря просто друго радиаторче от кво да е, стига да влиза в кутията. И край.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар