Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отопление в Дефендер (дизели и топло)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отопление в Дефендер (дизели и топло)

    за парното: проблема няма нищо общо с това, че мотора е дизел... в Тойотата ми въобще не се издържа, ако парното е над средата на скалата... Жега! За отзад има отделно вентилаторче+радиаторче с отделно управление...

    явно или дифендъра е някакво топло изпълнение с малка печка, или термостата не затваря добре... какъвто и да е мотора, не би трябвало водата да е под 70С... а това не ехич малко
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    в дифендера проблема не е в парното, а в това, че двигателя много трудно достига работна температура, зимно време трябва около 30 мин каране в обороти зада започне стрелката да излиза от синьото и да топли и отзад изобщо няма никакво отопление. според един разбирач на темата ровери дифендера изобщо няма термостат

    май това го бях писал в друга тема ... нищо де
    drive alive

    Коментар


    • #3
      Нищо чудно, това е много стар мотор. А дизелите на Пежо и до ден днешен са си жив кокал. То за него не стига, каква ти печка((( Отврат.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от LJ73
        ...явно или дифендъра е някакво топло изпълнение с малка печка, или термостата не затваря добре... какъвто и да е мотора, не би трябвало водата да е под 70С... а това не ехич малко
        Абе Дифендър-а няма 'топло' и 'студено' изпълнение.. За студените страни им слагат едни pre-heater-и и това е. И иначе купуваш печка за да ти е топло вътре.. Така или иначе колата трябва да е лукс изпълнение ("County" версиите от по-старите, "SE", "XS" и т.н. от новите) за да има някаква изолация (мокетче, туй-онуй), иначе си е гола ламарина с една гума отгоре.. Нали маркуча трябва да мие ефективно.. А пък и този дълъг вагон (D110), кажи ми какво парно ще го отопли? Дали е топло в маршрутките зимата на последния ред седалки, или в един VW Транспортер пак на последния ред?

        Водата (поне на td5) не е 70С със сигурност, но не и и над 92С..

        Първоначално публикуван от go go go
        в дифендера проблема не е в парното, а в това, че двигателя много трудно достига работна температура, зимно време трябва около 30 мин каране в обороти зада започне стрелката да излиза от синьото и да топли и отзад изобщо няма никакво отопление...
        Не съм съгласен, точно обратното. Значи вземи Рейндж Ровър Класик или Дискавъри 1 с 300tdi мотор и Дифендър с 300tdi мотор. В първите две е доста по-топло, а мотора е напълно еднакъв, надали е от него!!..

        Наистина моторите не достигат работна температура, по теориите за дизеловите двигатели, но пък и никога не прегряват..

        Не съм карал дълго Дифендър 300tdi дълго, но за td5 ще кажа следното - ако се държи именно на обороти зимата са му напълно достатъчни 6-7 километра или 10-тина минути макс за да загрее до едно ниво, на което замръзва все едно си забил стрелката с чук.. Подобно минимум разстояние изминавах ежедневно с джипа..

        Първоначално публикуван от go go go
        ...според един разбирач на темата ровери дифендера изобщо няма термостат...
        Добре е да го упътиш човека да почете малко за да не се излага..

        Първоначално публикуван от Стефан
        Нищо чудно, това е много стар мотор. А дизелите на Пежо и до ден днешен са си жив кокал. То за него не стига, каква ти печка((( Отврат.
        Какво пак изтървах? За кой мотор на Пежо иде реч?..

        Коментар


        • #5
          За сичките им дизели. Студ братче, и мрак отсякъде. И с най-горещия термостат, щом спреш да виждаш през челното само небето, и термометъра веднага умира у лево. Мри куче!
          Тъпанари Те ако знаеха ние кво още можем ...))

          Коментар


          • #6
            Абе май пак не те разбрах много, ама карай..

            Ленд Ровър нямат нищо общо с дизелите на Пежо, излючая най-последния дизел (TDV6), който се води съвместна разработка на Форд и Пежо (дефакто разработка на Пежо), и се слага на най-новото Дискавъри 3 (твоето любим! ), но не и на Дифендър, камоли по-стари модели..


            =========

            Към модераторите :

            Венци, че ние се отпеснахме тук и не говорим по темата от близо 15 постинга вече - факт, ама що не направиш един cut/paste в една нова тема например "Отопление в Дифендър - идеи и подобрения".. Примерно..

            Коментар


            • #7
              А, двамата с брат ми работехме на един дизел))
              Моя е пежо бе, иначе за кво да го псувам?)

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Стефан
                А, двамата с брат ми работехме на един дизел))
                Моя е пежо бе, иначе за кво да го псувам?)
                Ааа, тъй кажи бе джанъм, твоя е 2.3 (като на Сиерата) или 1.9?

                Отплеснахме се..
                Я пак кажи за печките в джипката щото това е актуално за собствениците на solihull's finest..

                Коментар


                • #9
                  Стефан
                  [aктивен участник]


                  Регистриран на: 16 Сеп 2004
                  Мнения: 1551


                  МнениеПуснато на: Вто Юли 19, 2005 10:31 pm


                  1,9. По-добро от това май е трудно да се измисли, даже и японците нервно пушат в ъгъла. В него няма електроника, няма чаркове, няма нищо. А как държи на прегряване - не е истина. Вода няма, главата на палачинка, на двора 40 градуса, върви. Два месеца) Карал съм такъв и с пръснат блок, вярно от замръзване. Цилиндрите мърдат един спрямо друг, опорите на РВ откъснати, маслото хвърчи от сцепения радиатор на водата, а то върви...
                  Просто не е за джип((( Бързоходния дизел си е бързоходен.
                  Ъъъ ... Не съм сигурен в размерите. Май на дифендъра задника на седалката е две педи над пода? А над тунела колко е?
                  И освен старинно парно от УАЗ (ГАЗ-21), най-много да ти трябва електрическа водна помпа от Газела. Тя може и скъпа да е, 20-30 лева. А парното май беше в района на 50. Обаче още маркучи, скоби, ... егати, то живо набутване бе!))
                  Де да знам, другата седмица май още няма да е спешно, а? Дай да видим къде колко от рулетката влиза, и все нещо ще натъпчем там, чудо голямо ...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    О! Имало господ! Удобно. Казваш му две приказки, и той праща жив модератор, бреййй ...))

                    Коментар


                    • #11
                      ааааа изобщо не съм съгласен, че в диското е топло, баща ми имаше такова, когато още това се броеше за много яка кола /90те години/ и колко съм мръзнал в нея ...

                      двигателите на диското, класика и дифендера са еднакви, като конструкция, но имат разни дреболии, които са различни.

                      примерно диското, което е с ТД5 има една печка, която топли водата на двигателя, а дифендера няма такова нещо, сигурно има и други разлики, ама студа си е студ ...
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Че той подгревателя си е само за преди да заработи мотора. Ама в истинския студ май никоя от цивилните конструкции не работят.
                        Чувал съм, ама не мога да намеря да видя. На някви японски кочини имало пластмасов кожух на колекторите на генерацията. И "парното" значи вече е "въздушно", а там топлина колкото искаш, и без това отива зян, и имаш отопление след 15 секунди. Мамка му кой не гепи технологията! Ама може и да е само мечта(((

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от go go go
                          ааааа изобщо не съм съгласен, че в диското е топло, баща ми имаше такова, когато още това се броеше за много яка кола /90те години/ и колко съм мръзнал в нея ...
                          go go go, аз затова в моя постинг изрично писах : Disco 1, Range Rover Classic i Defender с 300tdi дизел. Има значително подобрение във вентилацията и отоплението между Дискавъри с 200тди и 300тди мотор (който влиза от края на 1994г.). Вероятно баща ти е притежавал Диско 200тди, който наистина се приближава до Дифендър-а като отопляеност..

                          Първоначално публикуван от go go go
                          ...двигателите на диското, класика и дифендера са еднакви, като конструкция, но имат разни дреболии, които са различни...
                          И друг път сме дискутирали това.. Мотора е абсолютно един и същ, просто лапите (или ушите, или както се казваха) за захващане/ присаждане са различни и има някои размествания, това е..

                          Първоначално публикуван от go go go
                          ...примерно диското, което е с ТД5 има една печка, която топли водата на двигателя, а дифендера няма такова нещо, сигурно има и други разлики, ама студа си е студ ...
                          Ти говориш за някакъв вид pre-heater, който както казва и Стефан е само за да подгрее мотора.. А Дискавъри 2 (с td5) е съвсем друга песен, но на мен лично не ми харесва.. ") Въпреки, че по стандарти и изисквания на Американския пазар "се е уте'пало"...

                          Коментар


                          • #14
                            300Tdi са много стабилни в поддържането на температурата на двигателя! Вярно е, че стрелкатa на термометъра се ослушва, но когато се фиксира на 90 градуса, просто не мръдва дори и при най-злобните летни горещини.

                            По щастливо стечение на обстоятелствата имам три поколения дизелови Пежа. С първото (205, двигател XUD7) изкарах един студен месец през зимата и отидох при майстор! Той повърте, погледа и рече - това са френските коли - студени! Аз не му повярвах и смених термостата. От тогава Пежцето може да опече агънце в купето...

                            Т.
                            Good guys drive Land Rovers!

                            Коментар


                            • #15
                              как ги измисляте тия щуротии "дизела трудно загрява, но не може и да прегрее..." тогава за какво ще му слагат радиатор???

                              има и безброй бензинови коли с мизерно парно... всичко е въпрос на проектиране и изпълнение... Преди 10-ина години живеех в Горубляне и чат-пат карах Ладата 7-ца на баща ми... Като тръгна от къщи с парно на мах в колата ставаше топло чак като спра на светофара на Орлов мост /говориме при -5 до -10С/... Сега от Плиска до Орлов мост вече се е стоплило с джипа... Реното загрява малко по-бавно - явно двигателя не може да се натовари достатъчно...

                              За "големия вагон 110"... двигателя е 113кс, КПД-то е максимум 40% /83кW/ ... останалите 60% /около 125кW/ са отделена топлина... достатъчна да топли един вход от жилищен блок

                              обема дори и на дифендър 130 е смешно малък в сравнение с една нормална стая... която отопляваш с няколко киловата...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X