Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отопление в Дефендер (дизели и топло)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Извинявай, сметките с киловатите не са вярни. 300Tdi e 113 к.с. или 83 KW. 40% са 33 KW, 60% са 50 KW.
    Good guys drive Land Rovers!

    Коментар


    • #17
      диското с Тд5 има такава печка, която подгрява водата и маслото и по тоя начин двигателя достига работна темпаратура, за няколко минути и после на всички им е топло

      а дифендера няма такова нещо и има студ
      drive alive

      Коментар


      • #18
        Значи, далеч не всички загуби са топлинни. Шума и вибрациите не са пренебрежими, така че е топлината е по-малко от 60% макар че малките мотори имат по-лошо к.п.д. Освен това колата се охлажда много ефективно в движение.
        Обаче! LJ-я е прав, тука нещо не е в ред ... Щото нито горните нито още по-горните съображения са принципиални. 2 киловата бойлер избухва като балон а тука десетки - и нищо. Мамка им и печки! Трябва да се търси правилно радиаторче!

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от LJ73
          как ги измисляте тия щуротии "дизела трудно загрява, но не може и да прегрее..." тогава за какво ще му слагат радиатор???...
          Ако ме цитираш мен нищо не измислям.. както писах много назад, а и ти по-долу (само, че защо ли спорим?..) всичко е въпрос на конструкция.. Може би пък 12л. антифриз (td5) си оказват думата..

          Първоначално публикуван от LJ73
          ...За "големия вагон 110"... двигателя е 113кс, КПД-то е максимум 40% /83кW/ ... останалите 60% /около 125кW/ са отделена топлина... достатъчна да топли един вход от жилищен блок

          обема дори и на дифендър 130 е смешно малък в сравнение с една нормална стая... която отопляваш с няколко киловата...
          Не знам доколко са представителни подобни сравнения между боксониера в люлин и купето на Дифендър (кабината на 130 е по-малка от на 110, защото назад е pick-up), но пак идваме до конструкции и т.н. Парното никога не е бил приоритет в предците на Дифендър-а (Серия 2а и Серия 3) и до голяма степен и в самия Дифендър. Който иска лукс и топло, компанията предлага достатъчно (вече) други модели за тези нужди и цели.. А иначе, сигурен съм, че ако се поизолира малко и се положи малко старание по уплътненията на вратите и т.н., резултата няма да е шокиращо добър, но ще е на порядък поне по-добър.. )

          Коментар


          • #20
            значи колкото и да се напъне някой, неможе да направи така, че цялата топлина на двигателя да отиде в купето. целия блок на двигателя се охлажда директно от атмосферата, тръби радиатор също, и само една малка част от топлината, която пренася антифриза топли екипажа, там отиват тия 40 - 50 КВ, топлим космоса, а тук на земята мръзнем

            въпрос е на конструктивно решение, топлина има, майсторлъка е да я вкараме в купето
            drive alive

            Коментар


            • #21
              ето го решението

              абе я виште тая оферта за печка
              не се занимаваш и топли яко

              каза ми я на скоро един приятел от Канада и била много ефектна

              http://www.brandsonsale.com/mobheatdefby.html

              Коментар


              • #22
                Позор! За кво ти е от Канада, купи си ква да е турска от някоя сергия, отрежи И повечето реотан та да се размърда от 12-те волта, пусни до гнездото на запалката жици от електрожен, и живей на топло. А после като имаш време можеш да я тунинговаш, примерно със сушоар. После с розов. После ...
                Там сигурно ги дават в колите ако имат автокино през зимата. Ама щото ауспусите на предните пречат, а не щото тая ... Леле, отдавна не се бях хилил така. И без капка бира, забележи!
                Ако не е трудно по-добре измъкни радиатора от твойта печка преди снега, и дай да го гледаме. Моя вече го измъкнах - безнадеждна работа ... Трябва да измисля от кво да търся.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от borkozin
                  ето го решението

                  абе я виште тая оферта за печка
                  не се занимаваш и топли яко

                  каза ми я на скоро един приятел от Канада и била много ефектна

                  http://www.brandsonsale.com/mobheatdefby.html
                  Това никак не съм сигурен, че ще ти свърши работа..

                  Коментар


                  • #24
                    сещам се за едно решение, много евтино ама е малко крайно ... има едни печки циганска любов ... за другото предполагам се досещате

                    тук идва старата максима "хубави евтини неща няма" щом е скъпо, значи трудно ще си го направим сами
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Бе, аз имам ужасното подозрение, че има печки в разни изпълнения. Там полярни, тропически ... За руските знам - повечето са просто дефектно запоени и не топлят. За тия нямам друго обяснение, освен модификации.
                      Аз ще си намеря просто друго радиаторче от кво да е, стига да влиза в кутията. И край.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X