Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуби при червячен редуктор.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Загуби при червячен редуктор.

    Не, ма е неделя вечер и ми е скука
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Загуби при червячен редуктор.

      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #18
        Re: Загуби при червячен редуктор.

        Спам>>>
        Ела си я отрежи ей тая и с никви червяци недей се занимава.
        Малко тежка ще дойде ма поне ще е безотказна. Я джип я някой шлеп...
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0212.jpg
Прегледи:1
Размер:124.4 КБ
ID:5435716

        Коментар


        • #19
          От: Загуби при червячен редуктор.

          Ти май забрави че съм от Варна. С това джудже не можеш да ме стресираш.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            Re: Загуби при червячен редуктор.

            А хич и не се опитвам, тва в момента го скрапират та, ако ти е мерак можеш да идеш да си вземеш кот ти требе.

            Коментар


            • #21
              От: Загуби при червячен редуктор.

              Колеги, понеже и аз си намерих един червячен редуктор с цел да правя лебедка, но не я почвам понеже ме притеснява да не е слаб редуктора и като я направя, да се счупи. Как да разбера, подходящ ли е? Като въртя едната ос правя около 15 оборота до пълното завъртане на другата, това 15 / 1 ли значи? Големината му е долу- горе като долния на лебедката показана на пост 12.

              Коментар


              • #22
                От: Загуби при червячен редуктор.

                Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
                Колеги, понеже и аз си намерих един червячен редуктор с цел да правя лебедка, но не я почвам понеже ме притеснява да не е слаб редуктора и като я направя, да се счупи. Как да разбера, подходящ ли е? Като въртя едната ос правя около 15 оборота до пълното завъртане на другата, това 15 / 1 ли значи? Големината му е долу- горе като долния на лебедката показана на пост 12.
                Точно 1/15 е... Един оборот на оста, която ще задвижваш от карданите, барабана ще прави 15 оборота.. Пак зависи как си я мерил, но така трябва да бъде...
                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                Honda Dominator 650
                088ЧЧ93979-->Борис
                0878956Ч38-->Борис

                Коментар


                • #23
                  От: Загуби при червячен редуктор.

                  Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
                  Колеги, понеже и аз си намерих един червячен редуктор с цел да правя лебедка, но не я почвам понеже ме притеснява да не е слаб редуктора и като я направя, да се счупи. Как да разбера, подходящ ли е? Като въртя едната ос правя около 15 оборота до пълното завъртане на другата, това 15 / 1 ли значи? Големината му е долу- горе като долния на лебедката показана на пост 12.
                  Много бърз и много слаб.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Загуби при червячен редуктор.

                    Като се замисля... малко по-сериозно...(не, че си спомням баш какво са ми говорили умните глави)...
                    Загубите са си загуби в проценти, и са неизбежни. Зависят от материали, скорости на работа, мазане и к'вото там. А големината и броя на зъбите(респективно големината на цЕлия възел) се избира според необходимото предавателно число и въртящия момент който трябва да се предава(има нек'ви формули в учебниците баш как става). С прости думи, с най-малките размери достатъчни да ти свършат работа, ще има най-голям КПД за твоите условия. Малко преоразмеряване, за сметка на минимална загуба на КПД, обикновено е оправдано.
                    Това всичко... теоретично и...неофициално.. и търпя корекции...

                    Бобчо, предавателното число се смята в зависимост от посоката на предавания момент през редуктора. В случая на червячен редуктор, поради голямата разлика на КПД в двете посоки(което му е и основния замисъл), се подразбира кой вал е задвижващ и кой задвижван(т.е. посоката на предаване). Ясно е че червяка задвижва зъбното колело и предавателното отношение е 15/1.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Загуби при червячен редуктор.

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      Бобчо, предавателното число се смята в зависимост от посоката на предавания момент през редуктора. В случая на червячен редуктор, поради голямата разлика на КПД в двете посоки(което му е и основния замисъл), се подразбира кой вал е задвижващ и кой задвижван(т.е. посоката на предаване). Ясно е че червяка задвижва зъбното колело и предавателното отношение е 15/1.
                      Те тва ясно, де...
                      Аз имам редуктор 1 оборот на червяка/ задвижва 15 пъти барабана.... Отидох в Гл@ди@тор, да попитам за мотор и като ми казаха, че на лебедките било 1:100 и нещо ли, не помня точно, викам си къде съм тръгнал с тоз' хубавец Но пък там не е червяк, а са сателитни ли, как ги водеха..
                      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                      Honda Dominator 650
                      088ЧЧ93979-->Борис
                      0878956Ч38-->Борис

                      Коментар


                      • #26
                        От: Загуби при червячен редуктор.

                        1/250 е горе долу. Ел. мотор не може да върти червячен редуктор. Може, ако се върже още един малък червячен преди главния. Пак зависи какви са числата, че може да съмне.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Загуби при червячен редуктор.

                          Те и от мен малко по темата.
                          На ел. лебедките обикновено е планетарен (сателитен) редуктора, КПД-то е най-малко (загубите по предавките са най-големи) за сметка на големината на целият редуктор.
                          За големината на зъбите мога да кажа, че при равни други условия (материали, масло др. фактори), колкото са по-малки зъбите (повече на брой, по-малък е модула на зъбното колело) толкова е по-плавно предаваното движение и загубите са по-големи (по-малко КПД), и обратното, и тук няма две хубави неща на едно място. Търсиш компромисното решение което ти трябва.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Загуби при червячен редуктор.

                            Загубите са сложен комплекс и не може така елементарно да се смятат, единствено според големина на зъбите (да не говорим, че то това май ще дойде и най-незначителния фактор). Съвсем от практическа гледна точка, конкретно в подтекста на лебедка. Червячните редуктори позволяват много голяма редукция при компактни размери, като принципно са със най-големи загуби при една зъбна двоица ( то при тях повече не са и необходими). Аз също имам подобни идеи и се сдобих с един редуктор 1/80, основният проблем в такава конструкция е дефинитивната невъзможност за предаване на движение от зъбното колело към червяка. Подобна лебедка, трябва непременно да има възможност за реверс в посоката на движителя, а освобождаване на барабана е възможно само чрез отцепване на предавките.
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Загуби при червячен редуктор.

                              Наборе, при подобна лебедка се предвижда изключване на барабана от предавката, а относно реверса-понеже за задвижване се ползва двигателя на джипа през скоростната кутия-реверса е в самата кутия-просто се включва на задна.

                              Таргов, не знам защо се занимаваш с тези загуби. Двигателя има предостатъчно мощ, и колкото и да са загубите-винаги ще имаш на разположение още мноого за да се върти лебедката с каквото и да е натоварване.
                              Това, ако привода е от двигателя де, ако мислиш електрическа-друга работа.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Загуби при червячен редуктор.

                                Става бе- става.
                                И двигателя на автомобила,, и някакъв електродвигател, и хидромотор - биха имали достатъчно "мощ". Смисълът на подобна голяма редукция е във възможността да се направи лебедка с "мускулна тяга". Няма "пет" акумулатора, няма допълнителни сложни системи, няма угаснал двигател, няма умрял акумулатор - докато ти мърдаш.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X