Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

    В крайна сметка пробвал ли е някой това устройство ? Защото ако не го е пробвал-напразно се изписаха 3 страници...поне на гърба на Майти Джъмп.
    А ситуации всякакви.
    Аз например веднъж тръгнах за Европа изморен и недоспал.Във Сърбия близо до Унгария умората така е ме е налегнала,че съм успял да спра на голяма бензиностанция и само да изгася двигателя .Спал съм 7-8 часа на радио и фарове,със свалени прозорци.На сутринта акумулатора се беше разредил на 0-не светеха даже лампите на таблото,не можех да вдигна и прозорците.Докато търсех някой да ми даде ток попаднах на българи пътуващи с 3 вана.Единия човек извади батерии-2 свързани последователно.Едната беше по-малка от кутия цигари,а 2-те заедно сигурно на половина на това устройство.Човека ги допря до клемите и колата запали веднага на четвърт оборот.Батерийките даваха голям стартов ток,но явно имаха малък капацитет.Та,защо и това да не работи ?
    [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
    Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

    Коментар


    • #62
      От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

      Наистина има такива батерии, много малки по обем, и леки, даващи много голям ток за кратко. Използват се в професионалната техника, за радиостанции, камери и батерийно осветление например. Но цената на професионална батерия почва от 500 лева за най-малките. Зареждащото устройство и то също така.
      Show must go on!
      LZ1VES

      Коментар


      • #63
        От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

        Няма съвременен автомобил произведен след ~ 2005 който да няма постоянна консумация и то не малка. Има много компютри, модули с памет и прочие, които си искат захранване... Затова и вече не малко модели, излизат от завода с вградени соларни панели... което е едно добро решение...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #64
          От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

          При подобни големи утечки първо се пробва с откачено радио и ако няма ефект - аларма. Дори съвременните автомобили, които винаги харчат някакъв ток по условие (аларма, компютър, други джаджи), не би трябвало да убиват акумулатора за 10 дни. Много е... или поне така ми се вижда.

          Колкото до Майти Джъмп - уверен съм, че ако акумулатора ми е паднал до дупка, джаджичката ще ми помогне да запаля с бутане. Става въпрос за бензинов автомобил. Всъщност може да помогне и въобще ако нямам акумулатор - Нивата си взима маса от алтернатора.

          Коментар


          • #65
            Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

            Първоначално публикуван от Wattie Преглед на мнение
            ..- Нивата си взима маса от алтернатора.
            Това нещо не го разбрах
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #66
              От: Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Това нещо не го разбрах
              Веднъж да запаля колата и може да се кара въобще без акумулатор. Може направо да се разкачат клемите и колата ще продължава да работи. Открих го когато творих ключ маса - обиколих цялата верига в чудене защо се получава така, че хем съм прекъснал масата на акумулатора напълно, хем колата не гасне въобще. Оказа се, че взимаше маса при алтернатора. Нивата (карбураторната) няма и компютри, които да се ебават от такива издевателства.

              Коментар


              • #67
                От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                ако дадена кола редовно се оставя да престоява с напълно изтощен акумулатор, това неминуемо ще съсипе акумулатора... Ако е при отрицателни температури, той може и да замръзне...
                А на служебната и30 1.6 дизел често й се случва да престои по 1 седмица, след това да направи 10-15км и пак така... Засега (2 години без малко) не се случвало да не запали, но нищо чудно акумулатора скоро да "издаде багажа"...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #68
                  От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                  Добре де, а аз откакто съм във Франция 99% от рекламите са френски!? Само тоя майтиджъмп се преборва периодично за малко пространство. Нещо не ми е ясно, но сякаш не им взимате пари на франсетата за тоя спам...

                  Коментар


                  • #69
                    От: Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                    Първоначално публикуван от Wattie Преглед на мнение
                    Веднъж да запаля колата и може да се кара въобще без акумулатор. Може направо да се разкачат клемите и колата ще продължава да работи. Открих го когато творих ключ маса - обиколих цялата верига в чудене защо се получава така, че хем съм прекъснал масата на акумулатора напълно, хем колата не гасне въобще. Оказа се, че взимаше маса при алтернатора. Нивата (карбураторната) няма и компютри, които да се ебават от такива издевателства.
                    Колега, повечето съвременни автомобили не са като Нива и УАЗ!
                    Не препоръчвам на никого да се опитва да пали без акумулатор - ремонта на ECU- та и друга електроника ще излезе повече от 10 акумулатора!
                    Show must go on!
                    LZ1VES

                    Коментар


                    • #70
                      От: Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                      Първоначално публикуван от Wattie Преглед на мнение
                      Веднъж да запаля колата и може да се кара въобще без акумулатор. Може направо да се разкачат клемите и колата ще продължава да работи. Открих го когато творих ключ маса - обиколих цялата верига в чудене защо се получава така, че хем съм прекъснал масата на акумулатора напълно, хем колата не гасне въобще. Оказа се, че взимаше маса при алтернатора. Нивата (карбураторната) няма и компютри, които да се ебават от такива издевателства.
                      На абсолютно всеки автомобил масата е вързана съвсем директно към алтернатора, освен и към акумулатора.

                      Самара също работи с откачен акумулатор (пробвано), но ако премериш пиковете в захранването докато акумулатора е свален и няма сериаозни консуматори , ще ти се изправят всичкото косми. Алармата, кас'тофона и прочие благинки може и да не мъцнат никога повече например. При мен не се получи това с алармата, ама та си има вграден акумулатор, и може би това я спаси. На касетофона му изгоря бушона. Други поражения за щастие нямаше.

                      Повода - дъждовно и влажно време. Пуснал съм задния реотан, иначе се изпотява. Спирам, гася, и не знайно защо не вядя ключа. Оставям жената в колата. За 15 минути абсолютно редовен акумулатор беше толкова паднал, че въобще не можеше да завърти дори още топлия двигател. Кабели нямам, вали като из ведро и няма и кой да ме бутне, а и съм спрял на нанадолнище и пред мен има кола. Въобще всичката каръщина на куп. Изнамерих един акумулатор, сложихме, запали, и както си работеше махнехме го и си гложих моя, през което време алармата цвилеше на умряло с неестествен звук. Докато се прибера до София (случката се случва в Благоевград), акумулатора вече се беше заредил и повече грижи не съм имал.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Самара също работи с откачен акумулатор (пробвано), но ако премериш пиковете в захранването докато акумулатора е свален и няма сериаозни консуматори , ще ти се изправят всичкото косми. Алармата, кас'тофона и прочие благинки може и да не мъцнат никога повече например. При мен не се получи това с алармата, ама та си има вграден акумулатор, и може би това я спаси. На касетофона му изгоря бушона. Други поражения за щастие нямаше.
                        Абе да, ама аз тва съм го правил на коли доста по-сложни от лада и да чукам на дърво нищо не е сдавало багажа. Явно инженерите не са пълни идиоти и са сложили защита от пикове.
                        Не че го препоръчвам, да не ме разбере някой погрешно.

                        Ама тука стана малко като - абе не мога да ти дам ток, колата ми е с компютър???? wrf?!!?!?!?!
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #72
                          От: Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                          Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнение
                          Колега, повечето съвременни автомобили не са като Нива и УАЗ!
                          Не препоръчвам на никого да се опитва да пали без акумулатор - ремонта на ECU- та и друга електроника ще излезе повече от 10 акумулатора!
                          Спор няма. Който си е накупил чувал с електроника - да си я гледа и да си се грижи внимателно за нея. Дисплея на органайзъра например трябва да се бърше всеки ден, но само с антистатична кърпичка. А електрическата поставка за кафе не трябва да се прибира ако е окапана... Пък може и "тракшън контрола" да не сработи правилно, знам ли... Ей такива ми ти работи.

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Самара също работи с откачен акумулатор (пробвано), но ако премериш пиковете в захранването докато акумулатора е свален и няма сериаозни консуматори , ще ти се изправят всичкото косми. Алармата, кас'тофона и прочие благинки може и да не мъцнат никога повече например. При мен не се получи това с алармата, ама та си има вграден акумулатор, и може би това я спаси. На касетофона му изгоря бушона. Други поражения за щастие нямаше.
                          Предпочитам да се прибера с колата, вместо да ходя пеша. Пък било то със или без здрав автокасетофон от 5-10 лева

                          А алармите са отвратително нещо, за нещастие при скъпите автомобили са необходимост. Досега Нивата ми ме е оставяла един единствен път "на пътя"... и беше заради изгоряла аларма. Срам и позор - нищо не успях да направя сам!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                            Първоначално публикуван от Wattie Преглед на мнение
                            Предпочитам да се прибера с колата, вместо да ходя пеша. Пък било то със или без здрав автокасетофон от 5-10 лева
                            Мда, ама се случва касетофона да струва колкото 2 акумулатора, а и съсем не можеш да си сигурен че ще сдаде само той.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Мда, ама се случва касетофона да струва колкото 2 акумулатора, а и съсем не можеш да си сигурен че ще сдаде само той.
                              Който има брада, има и гребен.

                              Иначе, възможността да откачаш акумулатора на каква да е кола се осигурява изключително лесно, но както много други такива неща - ПРЕДВАРИТЕЛНО.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Re: От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Който има брада, има и гребен.

                                Иначе, възможността да откачаш акумулатора на каква да е кола се осигурява изключително лесно, но както много други такива неща - ПРЕДВАРИТЕЛНО.
                                Една добра "осигуровка" е да пуснеш достатъчно консуматори. Например фарове + нагревател на задното стъкло. Така има поне минимален шанс да ограничиш пиковете до търпима за електрониката стойност.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X