Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Е, хайде всички вкупом да ревнем за гогльо или за адсенса...
    Някаква мярка в мненията няма да ти навреди!
    Много добре съм си премерил мнението, впрочем и модераторите го оцениха. Това, че в момента сайтът няма адсенс не означава, че няма да има. И ако един ден има, и ако се види, че администрацията допуска подобни мнения (като вече изтритото), то бан-ът е задължителен.

    Впрочем смятам, че цялата тази тема силно вреди на рекламната стратегия на форума. Това са теми, които трябва да се обсъждат от специалисти в рекламния отдел на медията. Редовите потребители (сред които съм и аз) не е редно да обсъждат какво и как ще се случва по рекламите, още повече пък и в публично достъпна тема, която рекламодателя може спокойно да види и "да й се зарадва". Вярно, че клишето казва "няма лоша реклама", но реално си има и граници.

    Първоначално публикуван от noel Преглед на мнение
    Това за какво, да се стимулира спам активността ли
    Първо спама се контролира от армията модератори.

    Второ ако трябва да бъдем откровени и честни, колкото и на някои хора да не им се иска да го признаят - медията зад форума печели предимно от голям трафик и сравнително малко от качество. Всъщност това, което печели от качеството е, че поради него трафикът се увеличава (но в общия случай качествените материали са само компонента в ръста - има редица примери за долнопробни от качествена гледна точка медии, които имат огромен трафик). Тоест това, което ти с голяма усмивка нарече "спам активност" за форума означава "пари". А именно пари са нужни, за да можеш ти, неспамещия, да имаш също поле за изява.

    Обобщено казано по-грозно и по-директно - да, "спам активността" също трябва да се насърчава, ако искате да влезнат повече пари и с тези пари в последствие да се инвестира в качествено развитие.

    Коментар


    • #47
      От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

      Първоначално публикуван от Владимир Йончев Преглед на мнение
      Изграждането на новинарски сайт и радио са стъпки в тази посока, но за реален монопол в оценката на качеството трябва много, много по-голям ресурс. Но да си дадем сметка и за друго - в момента този вариант изглежда примамлив. Но незнам дали можете да си представите какви изкушения за злоупотреба предполага. В момента цял свят се занимава с темата дали Стандарт&Пурс не злоупотребява с подобно право.
      Именно обществения коректив в управлението и организацията на форума е гарант за предпазване от злоупортеба. За методите, с които американските корпорации клатят световната икономика няма какво да спорим... Днес свалиха рейтинга и на две Японски фирми.

      Възможността за членски внос е много реална, това ще даде възможност много хора да подпомогнат форума, без да се афишират ако искат. Важно е да регламентираме подробно представянето и рекламата на дейността на активните участници тук. Хората се притесняват да ползват възможностите, които им дава форума.
      Show must go on!
      LZ1VES

      Коментар


      • #48
        От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

        Сега по-сериозно от мен: предлагам за теми като тази да се създава специализиран, затворен форум, в който обсъждането на поставените казуси да преминава през модератори и утвърдени участници, администрацията на сайта и екипа на медията (естествено авторът на темата също трябва да бъде поканен да участва). Твърдо съм на мнение, че обсъждането на подобни казуси не трябва да става публично достъпно, а информацията, която излиза "навън към юзърите" трябва да е достатъчно сдържана и пестелива.

        П.П. Не, нямам нищо общо с "Майти Джъмп" и дори не знам какво е това. Опитвам се да дам добър съвет и да ви помогна.

        Коментар


        • #49
          От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

          Първоначално публикуван от Wattie Преглед на мнение
          Сега по-сериозно от мен: предлагам за теми като тази да се създава специализиран, затворен форум, в който обсъждането на поставените казуси да преминава през модератори и утвърдени участници, администрацията на сайта и екипа на медията (естествено авторът на темата също трябва да бъде поканен да участва).
          За целта има Обществен съвет, чиято последна задача е да разрешава или забранява на собствениците на форума да си вадят парите по един или друг начин.
          О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

          Коментар


          • #50
            От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

            Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
            За целта има Обществен съвет, чиято последна задача е да дава акъл на собствениците на форума как да си вадят парите.
            Не става въпрос за акъл "как да си вадят парите", а става въпрос за обсъждане на услуга/продукт, който се предлага от рекламодател, който от своя страна дава парите. "Общественият съвет" според мен е компетентен да оценява качеството на такива услуги/продукти. И подобни оценки първо трябва да се направят там на експертно ниво, след това да минат на "обсъждане за приемливост" в самата медия и чак след това да се допускат до широката публика ако като се прецени, че се е стигнало поне до компромис.

            Иначе ще стане така, че например Тойота е дала пари да рекламира новия си Ланд Крузер, а "Пенчо, Генчо, Атанас и аз" са отворили тема, в която хулят въпросния модел. В което на пръв поглед нищо лошо - демокрация било - но накрая пък се оказало, че го хулят напълно неоснователно. За каква реклама в крайна сметка са платили Тойотаджиите и какво са получили в замяна? Станало е нещо като коментарите за филми в други форуми: "ква е тая боза бееее?", "който е изгледал това до края е много тъп!"... А филмът си бил чудесен, но просто не за конкретната пъпчива тийн публика.

            Пак казвам - не говоря конкретно за някаквото "Майти Джъмп", а говоря принципно.

            Коментар


            • #51
              От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

              Първоначално публикуван от Wattie Преглед на мнение
              Много добре съм си премерил мнението, впрочем и модераторите го оцениха. Това, че в момента сайтът няма адсенс не означава, че няма да има. И ако един ден има, и ако се види, че администрацията допуска подобни мнения (като вече изтритото), то бан-ът е задължителен.
              Форумът има правила в които е указано какво трябва и съответно не трябва да съдържа дадено мнение. Ако то е съобразено с тях, значи всичко е наред и не би трябвало да има повод за изтриването му. Още по-малко за подобни призиви.
              Нямам спомен там да се коментира душевното състояние на гугъла или да има намек за кефа на адсенс. Та, ако някое мнение внася душевен смут в крехката психика на гогльо, може да го обсъди с психоаналитика си или с психиатър.

              Редакция:
              Понеже ми стана интересно, тия които пишат мнения съобразени с кефа на гугъл, моля да вдигнат ръка!
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #52
                От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                аз (по повод кефа на гугъла).

                А по темата:
                НЯМА такова нещо като селективна реклама в съвременния интернет-пазар. Рекламата може да се избира само предварително, по категории, а какво ще се изсипе от тях - късмет. И да, там ще идват доста неща под стандартите, които сме си поставили тук.

                Идеята Форумът да застава с някакъв авторитет зад някакъв продукт е много обширна, но няма връзка с рекламата или поне не в този и вид (банери и квадрати). Това и да донесе пари, ще са малко и непостоянни. Може да донесе само популярност, а пари - главно чрез другата реклама или по други начини, свързани с популярността.

                Лично на мен, най-много ми импонира моделът на финансиране на Уикипедия. Там реклами няма - предполагам, по същата причина, поради която сме скептични и ние към тях (поставените стандарти за морал и качество). Просто всяка година около декември виждаме муцуната на тамошните шефове горе на страницата - пичове, кинтите свършиха, напълнете шапката че да има за бира и кебапчета и през новата година, а като се съберат парите - известно време вървят същите муцуни - мерси, евалла, ашколсун, ползвайте сега на воля и догодина пак ще го мислим.

                Коментар


                • #53
                  От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                  Много се зарадвах на темата защото имам проблем с кола, която има читав акумулатор и в същото време- фабрична постоянна консумация на ток. Ако не я запаля повече от 10 дни особено през зимата- акумулатора пада до степен "трябва ми приятел и кабели".
                  Големият процент постинги е свързан с темата за рекламата и за мое съжаление- малко с техническата страна на въпроса. Лично аз смятам, че споделянето дали закупен продукт върши работа не е реклама (без да ангажирам никого с мнението си).
                  Случайно намерих и друг продукт /видимо по марков и не се продава по телешоп/ който вероятно предлага решение на същия проблем. http://www.escadra.bg/%D1%81%D1%82%D...D0%BE/i345.htm

                  Та въпросът ми е: Някой пробвал ли е или има ли впечатление дали такова нещо /такъв тип устройство/ работи и ако да- кое би препоръчал ?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                    Проблема с разряда на акумулатора, следва да се решава превантивно, а не с допълнителни източници като правило.

                    В зависимост от модела и марката на автомобила, първо трябва да се установи причината.

                    Първо трябва да се измери зареждането на акумулатора - в ред ли е алтернатора и регулатора, връзки, клеми и т.н.
                    След това се търси причината за разряда. Най-често това е допълнително монтирана радиоуредба, която макар и "фабрично" монтирана, не е с малка консумация на празен ход, или е свързана погрешно от някой автомобилен дилър. Всякакви други "Екстри" с ел. захранване може да се причината също.
                    По пътя на елиминирането и мерене консумацията ще се намери проблема. Може да се монтира допълнително ключе на съоветното "важно" устройство.
                    Временно решение е откачане клемите на акумулатора докато не се кара колата.
                    Ако все пак уредбата и екстрите, изискват повишената постоянна консумация, се монтира втори акумулатор, специално за тях.

                    Всякакви други външни устройства не са препоръчителни.
                    Show must go on!
                    LZ1VES

                    Коментар


                    • #55
                      От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                      Благодаря на Веско. Всички негови препоръки са съвсем логични. Всички проби са направени в 2 независими източника. Не е открита утечка. Дилърът продължава да твърди че проблемът е на всички коли. Имам свидения от други хора, включително и на други модели коли, на които това се проявява по същия начин. Но на тази дискусия може би тук не и е мястото. Разкаченото на кабелите не е удачно за мен.

                      Та въпросът остава: Имв ли нещо което може да се ползва в тези случаи или както казва Веско "не е препоръчително", което го разбирам като "не".

                      Коментар


                      • #56
                        От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                        Има няколко дискусии за това във Форума - като се почне от обзорната тема за акумулаторите и се мине през практически всички раздели по марки, поне по 3-4 теми за всяка марка.

                        Поради естествени ограничения, такова устройство не би помогнало много пъти. Не, че е лошо да го използваш (ако върши работа в твоите случаи), но да разчиташ на него е неоснователно. Всеки следващ път то може да не помогне.

                        Това, че след 10 дни нямаш ток може да се дължи на много фактори, но всъщност малко съвременни автомобили могат да стартират след такъв престой. Ако настояваш за такава възможност, трябва да обмислиш модифициране на автомобила - добавяне на втори акумулатор, ключмаса, промяна в ел. инсталация така, че да намалиш консумацията на покой за сметка на някое дребно неудобство (радиото да си забравя настройките например).

                        Единственото нещо, което можеш да ползваш винаги в такава ситуация е резервен акумулатор и качествени кабели за прехвърляне на ток. Хем май ще струва по-малко. Но по-добре отвори тема в съответния раздел.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Има няколко дискусии за това във Форума - като се почне от обзорната тема за акумулаторите и се мине през практически всички раздели по марки, поне по 3-4 теми за всяка марка.

                          Поради естествени ограничения, такова устройство не би помогнало много пъти. Не, че е лошо да го използваш (ако върши работа в твоите случаи), но да разчиташ на него е неоснователно. Всеки следващ път то може да не помогне.

                          Това, че след 10 дни нямаш ток може да се дължи на много фактори, но всъщност малко съвременни автомобили могат да стартират след такъв престой. Ако настояваш за такава възможност, трябва да обмислиш модифициране на автомобила - добавяне на втори акумулатор, ключмаса, промяна в ел. инсталация така, че да намалиш консумацията на покой за сметка на някое дребно неудобство (радиото да си забравя настройките например).

                          Единственото нещо, което можеш да ползваш винаги в такава ситуация е резервен акумулатор и качествени кабели за прехвърляне на ток. Хем май ще струва по-малко. Но по-добре отвори тема в съответния раздел.
                          Форд ескорт 1,6 бензин 95 набор от 05,11,2011 г до 24,12,2011 г на паркинг в Обеля запали без проблем .Акумулатора е на две години .Да не забравяме и какво бе времето преди коледа . Може да се каже че има благоприятно въздействие че преди да се спре автомобила е пропътувал около 250 км .
                          По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                            Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                            95 набор
                            Така и баба знае, това сигурно изобщо няма консумация на покой. А пък аз ако оставя УАЗа с махната ключ-маса, ще запали и след година.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                              Писах не защото искам да се хваля а защото твърдиш че съвременните коли не палят след дълъг престой . И само за протокола клемите на акумулатора не бяха свалени .
                              По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Майти Джъмп - рекламата в Офнюз

                                Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                                Писах не защото искам да се хваля а защото твърдиш че съвременните коли не палят след дълъг престой . И само за протокола клемите на акумулатора не бяха свалени .
                                1995г беше преди доста време, аз имах предвид по-нови. Примерно масови модели от 2004-2005 насам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X