Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алтернатор (генератор) и защитата му от вода...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Не, малко по-голям е от щатния.
    Да, скъпи са мамка им. Даже втора употреба. Ама са 190 А, мене поне ме тегли.
    За нищо не става разбира се. Това демпфира само някви пикови крясъци в музиката. За истинска консумация си трябва истинско динамо.

    Коментар


    • #32
      Ей никой ли не иска да ми отговори Интересува ме достатъчен ли е този капак или наистина да вкарвам регулатора в купето?
      Куадра,прав си за шнорхела!Не е добра идея там да се вкара.Но ако се закара маркуча достатъчно нависоко ще ли стане?

      Коментар


      • #33


        За музиките има и кондензатори по 20F неса електролитни а ги пишат дигитални каквото и да означава това ! от БМВ 5-та сериа Е34 се намират генератори по 150А по моргите за по 150-200 кинта !
        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
          Ей никой ли не иска да ми отговори Интересува ме достатъчен ли е този капак или наистина да вкарвам регулатора в купето?
          Куадра,прав си за шнорхела!Не е добра идея там да се вкара.Но ако се закара маркуча достатъчно нависоко ще ли стане?
          Поне ще помогне ако не друго.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #35
            Вкарвай го бе човек, това са няколко жици и край с проблемите. Цяла Русия кара така, значи и ние ще го преживеем.

            Коментар


            • #36
              Дайте някакъв съвет!Намерих генератор от някакъв Ваген 90А.Ще му вкарам диодния блок в купето но не ми е ясно как стои въпроса с охлаждането.Ако трябва да сложа други диоди кажете какви,колко и т.н.

              Коментар


              • #37
                почна се...

                пак се почнаха едни 3000 вата в кола....
                средно добра дискотека е с около 2000 вата де.... на 500кв.м минимум....
                3000 вата ше ти отвее вратите..... на тоја обем.....
                стига с тиа китаиски мерни единици....
                висете отпуснато

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
                  Дайте някакъв съвет!Намерих генератор от някакъв Ваген 90А.Ще му вкарам диодния блок в купето но не ми е ясно как стои въпроса с охлаждането.Ако трябва да сложа други диоди кажете какви,колко и т.н.
                  Проблемът не е в радиатора, ще си вземеш един 15х15см и ще стигне, но трябва да го предпазиш добре от възможност за късо. Че от него ще стърчат много жици и понеже е обемист има проблем къде да се монтира. Най-добре първо му намери място и после направо си отрежи радиатор по него и не забравяй реле регулатора също...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #39
                    С една дума не е нужно да е перка!Така ли?Да сменям ли диодите с други или не?Относно мястото мисля,че ще му намеря ако няма ограничение на дължината на кабелите

                    Коментар


                    • #40
                      Re: почна се...

                      Първоначално публикуван от dhx
                      пак се почнаха едни 3000 вата в кола....
                      средно добра дискотека е с около 2000 вата де.... на 500кв.м минимум....
                      3000 вата ше ти отвее вратите..... на тоја обем.....
                      стига с тиа китаиски мерни единици....
                      Не знам за какво говориш! Дори нама да имам радио в колата.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
                        С една дума не е нужно да е перка!Така ли?Да сменям ли диодите с други или не?Относно мястото мисля,че ще му намеря ако няма ограничение на дължината на кабелите
                        Кабелите колкото по-дълги толкова по-дебели. Диоди по-добре избери някакви по-мощни и по удобни за монтаж...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #42
                          Благодаря,Венци!

                          Коментар


                          • #43
                            А, Венци го е казал. Ако нямаш радиатор, кажи колко ти трябва. Имам тука събрани.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Алтернатор (генератор) и защитата му от вода...

                              Здравейте, дълго време се чудех как да публикувам това. Не ми се пуща нова тема става дума за повреда на алтернатора на Дайхатсу Фероза, 1990г. Аз нямам право във форума да отварям сервизна информация и затуй може да се повтарям, но все пак ето.
                              Дайхатсу-то започна да недозарежда при работа на 900 оборота, особенно при шофиране нощем, по надолнище на свободна. Свалих и разглобих алтернатора. Естествено, нищо нередно, четките ги смених. Поставих го и временно се оправи. Отказът се появи миналата година напролет, като се позатопли. На второто сваляне, се сетих да измеря изправителните диоди и еврика. Това след, като забелязах, че алтрнатора загрява доста бързо.
                              Диодите: имаше окъсил, имаше и прекъснал, който като понатиснеш с пипалото на уреда контактува. Несъм ги мерил всичките, това беше достатъчно.
                              И направих следното:
                              1. Свалих и разглобих алтернатора.
                              2. Открих изводи R, S, T и 0, като разкачих изводите от дефектиралия изправителен блок.
                              3. Удължих с помощта на силиконов кабел 4х2.5, с многожични проводници.
                              4. Свързах по дадената схема.
                              5. Допълнителните изводи B+, B- опроводих с многожични проводници по 2 броя за полюс /общо 4/ и свързах чак на контактната клема на Акк. Те са с общо сечение 6 кв.мм. При мен са дълги по 50см.
                              6. Охлаждането на двата греца е с мин. площ от 300кв.см. Закрепил съм алуминиевия радиатор от вътрешната страна под акумулатора, така част от въздушния поток от перката обдухва радиатора на изправителя. Тогава аз не съм предвиждал да газя реки, затова не извадих релерегулатора отвън.
                              7. Свързването е с изолирани кабелни накрайници „обувки”, без да се запояват на изводите на грецовете.
                              НЕ са загрявали повече от температурата по дкапака на загрялия мотор. Волтметъра показва в сектора за нормална работа.
                              Напрежението на клемите на акумулатора е 14,4волта, а токът на заряд, при работа на гориво пропан-бутан и светнати дълги фарове е 18 ампера, При 1500об/мин. Мотора загрял наполовина.
                              Имам конкретен въпрос към наблюдателните колеги с Ферози.
                              След продължително нощно шофиране забелязах фаровете се усилват и леко отслабват? При внимателно вглеждане във волтметъра на таблото се вижда,че колебанието на стрелката съвпада с това на интензитета на фаровете и то е в сектора за нормален заряд. въпроса ми е дали при автомобили с изправен алтернатор се забелязва този ефект? Благодаря.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Алтернатор (генератор) и защитата му от вода...

                                Нормално е да има разлика , при тихи об. двг. и вкл. сериозен консуматор като фарове се получава недозареждане на акумолатора и тои поема товара , алтернатора ти е ок.
                                ГАЗ69А 1.9TDI тел.0888550671 Дако Бяла Слатина

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X