Едно време в книжките които идваха с руските коли имаше схема на въртенето на гумите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Монтаж и помпане на гума чрез запалване
Свий
X
-
значи системата е следната, ако се ходи на разходка с много джипове или на състезание под 100 км се носи една резарвна гума, ако се ходи на разходка сам или на състезание над 100км се носят две резервни гуми. гумите трябва да са еднакви. вие каквото искате правете, но принципно моя опит и този на хора, които познавам показва, че разбортирането на гума е около 5% от причините за смяната и на трасето, 90% от случаите гумата е спукана или срязана така, че не подлежи на ремонт в трасето и останалите 5% са най - различни други простотии.
това което каза стефан за късите крикове е напълно вярно, моя е 150 см и съм го разпъвал целия още когато колата ми беше с 2'' лифт.
разбирасе аз тук пиша за идеалните случаи, ясно е че не всеки може да си позволи всеки път да си купува по 6 гумиdrive alive
Коментар
-
Първоначално публикуван от V93Първоначално публикуван от Yordan KolevКрика не е ли 60" е напълно безмислен.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Yordan KolevМоже и да греша, но не ти пожелавам да изпадаш в мойта ситуация и тогава да установиш че в същност съм бил прав.
Ако една дължина е безсмислена за твоя, дали ще е такава за една Витарка или Самурай? Всичко зависи от конкретния случай.
Все едно да седнеш да разправяш на Маркан, че 6000 лб лебедка е безсмислена. Ама той едва ли ще ти повярва, щото вече неведнъж сам си се вади с нея, а 1 път ни отвори пътя, издърпвайки паднало напреки на дерето дърво.
А пък тук:
48-те инча си се оказаха съвсем смислени ...
А иначе изобщо не трябва да ме убеждаваш, че може да има ситуации, в които тези 48" да не са достатъчни. Но със същата сигурност може да се каже, че може да има и такива, в които и 60" няма да ти стигнат. Тогава?Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Yordan Kolevаз ще се постарая при първа възможност да ти докажа че 48" няма да ти свършат работа.
Просто, както не веднъж сме коментирали, работата е въпрос на компромиси. По-добре да имаш лебедка Вромос, отколкото никаква; по-добре да имаш 48" хай-лифт, отколкото никакъв.
В повечето случаи двете ще ми свършат работа. Ако не могат, тогава тръгвам пеша "за трактор" или ти звънкам на тебеНие не сме неутрални!
Коментар
-
при лебедките разликата в цените обаче е от порядък 2-но и нагоре.
джековете са в пъти по достъпни и разликата в цената на 48" и на 60" е пренебрежима. пък относно транспортирането на тези полезна вещ, ако не се хване някаде удобно вътре, се ще се намери каде да се закача отвън. за граждански автомобил е малко по-неудобно, но намирането на място за джак според мен най-малко зависи от дължината му. тирси се функционалност, лесен достъп и здраво да е хванат. пък той не е речено, че не трябва да се сваля от колата, може да си го лсагаш на предна или задна броня ако искаш, да ти е под ръка, а после да си го прибираш дома и да не го влачиш из градЪ 5 дни. и пак ни е странно в бая голямшкото голоперище да няма място за свесен джак. аз така кацнах наскоро връз 1 мантинела, и тя беше към 60 см висока, пък и гумато още 1/2 на 29" смятай си, няма как да стане с къс джек и на сняг дето потъва още и се плъзга... е аз нямах никъф, но искам да зема 60-ка.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар